Gå til innhold

Fitbitklokke som irriterer huden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en fitbitklokke (en rimeligere modell 998kr) som jeg har hatt en liten stund men jeg oppdaget en dag at huden under var skallet av og det var rødt og kløende under klokken. Den skal visst tåle både vann/dusj og måler også søvn så meningen er at man alltid skal ha den på seg, men ble veldig skeptisk når det skjedde. Flere som har opplevd det samme av fitbitklokker?

Tok den av og bruker den ikke lenger etter det.

Anonymkode: df8c1...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bytt reim, det blir for tett mellom reima og huden. Huden tørker ikke, da blir det sår. 
kjøp en reim som er i stoff, mye bedre. 

Anonymkode: c9036...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme. Tok en liten pause fra klokken og passet på at reimen og klokken alltid var rein, Løsnet det også et hakk og da forsvant problemet. Google det, mange har hatt samme problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig. Kjøp en mer luftig reim til hverdagsbruk, og bruk plastreima når du trener. Dette skjer med min Garmin-klokke også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, Tusen takk for svar. Da ser det ut til at flere har hatt samme problem.

Ser ut til at jeg bytter reim og bruker plastikkreimen ved trening. Gode forslag 🙂

Anonymkode: df8c1...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta den av når du dusjer, og pass på at det ikke er vått under reima. Jeg har sett det finnes plastreim med hull, det så kjekt ut

Anonymkode: 84318...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...