Gå til innhold

Respekterer dere damene etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere menn.

jeg ble med et vennepar på trekant, men etter vi har hatt det så føler jeg ikke at han typen til venninen min har noe respekt for meg lenger.

 

ser han på meg som en tøs nå ? En enkel dame og ha med ?

er det sånn?

Anonymkode: 520e7...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager men man spør gjerne de personene som veit kansje blir med. Og det er som regel de som er litt enkle 🥳

Anonymkode: 520e7...d65

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Til dere menn.

jeg ble med et vennepar på trekant, men etter vi har hatt det så føler jeg ikke at han typen til venninen min har noe respekt for meg lenger.

 

ser han på meg som en tøs nå ? En enkel dame og ha med ?

er det sånn?

Anonymkode: 520e7...d65

Eventuelt så så han ikke nyttet i deg for noe annet enn sex i utgangspunktet. Har ingenting med respekt å gjøre. Man mister ikke respekt for damer etter sex om det er damer man respekterer i utgangspunktet. 

Anonymkode: b8edd...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det sånn at menn prater sammen og forteller om dette til alle vennene sine? Blir hun automatisk en dame ingen vil ha ?

Anonymkode: 520e7...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Men er det sånn at menn prater sammen og forteller om dette til alle vennene sine? Blir hun automatisk en dame ingen vil ha ?

Anonymkode: 520e7...d65

det er vel bare skrytepaver og tullinger som skryter av sex. Vi som faktisk er menn med ryggrad skryter aldri av sex. Av respekt for dama.

Anonymkode: 2b97f...7ac

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til dere menn.

jeg ble med et vennepar på trekant, men etter vi har hatt det så føler jeg ikke at han typen til venninen min har noe respekt for meg lenger.

 

ser han på meg som en tøs nå ? En enkel dame og ha med ?

er det sånn?

Anonymkode: 520e7...d65

På hvilken måte føler du at han ikke respekterer deg? 

Det er lettere å svare om du deler litt mer informasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei at jeg ble med på det, at han føler jeg er enkel «Tøs»? Syntes det hørtes gøy ut. Men syntes han er veldig mindre interessert etter sexen.

Anonymkode: 520e7...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har knulla deg, og har ikke behov for mer

Anonymkode: 363ca...4cd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei at jeg ble med på det, at han føler jeg er enkel «Tøs»? Syntes det hørtes gøy ut. Men syntes han er veldig mindre interessert etter sexen.

Anonymkode: 520e7...d65

Tja, er du ikke det da ? Hva annet har du å tilby ? 

Anonymkode: 3416a...4af

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på 3 trekanter med vennepar. Da forstår jeg hvorfor de kommer til meg. Enkelt bytte🫣

Anonymkode: 520e7...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blander aldri venner inn I sex(hvis jeg vil beholde de som venner) umulig at ting blir som før etterpå. Bedre å gå andre veien, sex med nye bekjentskaper der sex er målet og heller bli venner etterhvert. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til dere menn.

jeg ble med et vennepar på trekant, men etter vi har hatt det så føler jeg ikke at han typen til venninen min har noe respekt for meg lenger.

 

ser han på meg som en tøs nå ? En enkel dame og ha med ?

er det sånn?

Anonymkode: 520e7...d65

Alle bør respektere alle andre uansett.   Det er han som er dum her og ikke deg.  Han ble med på det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei at jeg ble med på det, at han føler jeg er enkel «Tøs»? Syntes det hørtes gøy ut. Men syntes han er veldig mindre interessert etter sexen.

Anonymkode: 520e7...d65

På hvilken måte er han respektløs? Det er jo ikke respektløst å være mindre interessert.

Sagt på en annen måte: hvorfor skal han ha mer interesse for deg nå etter sex? Var dere gode venner i utgangspunktet? Hvorfor er du opptatt av kun han, og ikke venninna di? Hadde du følelser for ham, og er nå såret over at han ikke viser deg mer interesse enn tidligere? Trodde du sex skulle føre til noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har knulla deg, og har ikke behov for mer

Anonymkode: 363ca...4cd

Jo, vi vil alltid knulle mer.

Anonymkode: f2ca5...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eventuelt så så han ikke nyttet i deg for noe annet enn sex i utgangspunktet. Har ingenting med respekt å gjøre. Man mister ikke respekt for damer etter sex om det er damer man respekterer i utgangspunktet. 

Anonymkode: b8edd...12a

Unnskyld meg. Men har du sex med noen du ikke respekterer som menneske er du et ussel ubrukelig krek av en personlighet. At det er mulig å være så intolerant og motbydelig. Jeg får sinneproblemer når jeg hører folk være så slemme. Han skulle fått lokket plassert på krukka om det er tilfelle.  

Anonymkode: ef5c6...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei at jeg ble med på det, at han føler jeg er enkel «Tøs»? Syntes det hørtes gøy ut. Men syntes han er veldig mindre interessert etter sexen.

Anonymkode: 520e7...d65

Hvorfor skal han være interessert i deg? Har han ikke dame? 

Anonymkode: 754dc...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke hva du mener med mangler respekt. Her er noen muligheter: 

- Det er rart nå, han må sikre forholdet sitt og går på en tynn linje for å ikke såre kjæresten. 

- Han angrer, trenger ikke være personlig, alle valg er ikke valg vi trives med. Så nå trenger han tid til å se på deg som før, og la denne hendelsen få distanse.

- Han vet ikke hvordan han skal forholde seg til deg.

- Du har såret han på noe vis, kanskje er han sjalu fordi han ikke likte at du lå med kjæresten hans. 

- Han er komfortabel med deg og du ser en ny side av han, han tøffer seg eller noe.

- Han har hatt trekant og nå er han i sitt stille sinn og kroppspråk stor kar og er stolt, du er ei han tenker han har taket på. 

- Han er trygg på at han får dere igjen, og tar ikke grensene dine serriøst.

- Du liker han ikke, å nå etter å ha hatt sex ser du han i et nytt lys og fått et ick. 

Andre ting?

Anonymkode: ef5c6...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke hva du mener med mangler respekt. Her er noen muligheter: 

- Det er rart nå, han må sikre forholdet sitt og går på en tynn linje for å ikke såre kjæresten. 

- Han angrer, trenger ikke være personlig, alle valg er ikke valg vi trives med. Så nå trenger han tid til å se på deg som før, og la denne hendelsen få distanse.

- Han vet ikke hvordan han skal forholde seg til deg.

- Du har såret han på noe vis, kanskje er han sjalu fordi han ikke likte at du lå med kjæresten hans. 

- Han er komfortabel med deg og du ser en ny side av han, han tøffer seg eller noe.

- Han har hatt trekant og nå er han i sitt stille sinn og kroppspråk stor kar og er stolt, du er ei han tenker han har taket på. 

- Han er trygg på at han får dere igjen, og tar ikke grensene dine serriøst.

- Du liker han ikke, å nå etter å ha hatt sex ser du han i et nytt lys og fått et ick. 

Andre ting?

Anonymkode: ef5c6...73c

Han har kjæreste og han merker du forventer mer av han, så han gjør seg kald for å skape distanse så du skjønner at du er den som var bydd med, dere er ikke nå et par med 3 stykker. De er fortsatt paret. 

Anonymkode: ef5c6...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært med på 3 trekanter med vennepar. Da forstår jeg hvorfor de kommer til meg. Enkelt bytte🫣

Anonymkode: 520e7...d65

Vi har ikke trekant med venninner. Ikke engang dem som selv har spurt flere ganger. Det er bare uaktuelt for oss. Så alle er ikke nødvendigvis opptatt av enkelt bytte. Flere klarer nok å ha flere tanker i hodet samtidig, og ikke sette det å få noen med seg på sex øverst.

Hadde jeg hatt trekant med venninner hadde ikke enkelt bytte vært pri 1 heller, men at hun var sensuell, sexy og en det var lett å flørte med og ha det gøy med. At det ville bli en god opplevelse for alle. 

Å ta hvem som helst som er enkel er for de desperate. 

Anonymkode: 26f72...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. Så folk prater sammen veit jeg er billig og blir med på fantasiene deres ? Derfor alle kommer til meg. Trist

Anonymkode: 520e7...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...