Gå til innhold

Når er det ok å ikke stå og se på når 6-åringen er på fotball?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oppvokst med at mine foreldre aldri stod å kikket på idrett, de var på ett stevne I hele oppveksten, gikk fint det. Jeg kjører på idrett, har med hund og går tur mens barnet trener. Helt innafor, da er vi alle ferdig trent/luftet når vi kommer hjem og kan ha en rolig kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var rart at dere "må" se på. Her var det mange som var på trening alene fra første klasse. Jeg var med pga knytesko men det var helt greit for min at jeg gikk en tur i stedet fra andre klasse av, når jeg hadde skjønt at borrelås er lurt. Det er knapt noen foreldre som sitter og ser på fotballtrening nå. Veldig få foreldre på turn og svømming også. Tredjeklassing. 

Anonymkode: 5bd40...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har trenerene hatt et ønske om at foreldrene er tilstede da det har vært mye tull på treningene. De fleste er tilstede, med unntak av foreldrene til de som skaper uroen😅 Har ikke opplevd at det forstyrrer ungene. Vi står et godt stykke unna, og hjelper til på de treningene det er behov. 

Anonymkode: 4ac64...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen, høres helt sykt ut at foreldre, TO foreldre skal oppføre seg som om de ikke har et eget liv. Ikke rart barn blir syke og svake voksne. 

Anonymkode: 6ee5e...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra dag 2. Jeg blir helt matt av denne "pedagogikken" hvor voksne skal involveres i hvert skritt poden tar, både hjemme og borte. Må barna virkelig vende seg til å bli fotfulgt, for å "heies" på konstant? Jeg er veldig engasjert i barna mine, men holder meg langt unna treninger. Vi ser alle hjemmekamper, men praktiserer samkjøringsordning til bortekamper. Akkurat som på 90 tallet da jeg vokste opp. Når barna mine kommer hjem fra en bortekamp vi ikke har sett, vet de at det er is i frysen for å feire seier, eller for å trøste et tap😊 og vi spør engasjert om hvordan de har hatt det.

Anonymkode: 8defe...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...