AnonymBruker Skrevet 4. oktober #1 Del Skrevet 4. oktober Hei Jeg tar Primolut for å få satt i gang mensen etter abort. Er på dag 4 av 10 på kuren. Nå har LH begynt å stige, jeg har hatt el-slim i flere dager og jeg tror el kommer snart. Vil progesteronet fra Primolut ha noen effekt på eggløsningen eller kan den komme likevel? Når jeg skal slutte på Primolut etter 10 dager så skal jeg få en blødning / "mens" men den vil da bli for tidlig i forhold til det som skulle vært lutealfase hvis jeg får el nå. Men det er vel i utgangspunktet uproblematisk? Jeg ønsker å få en mens før jeg prøver å bli gravid så skal ikke prøve på denne eggløsningen. Anonymkode: 5d3a4...91a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4. oktober #2 Del Skrevet 4. oktober Tror denne tablett kan gi deg positive test uten at det er eggløsning. Denne vil gi den falsk mens. Mener jeg fikk beskjed på provera og ikke ta eggløsning tester før uke etter siste pille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå