Gå til innhold

Hvor mye går dere opp ved mens og når forsvinner vekta igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

jeg lurer på hvor mye dere går opp i vekt ved menstruasjon og når går den mens vekten bort igjen? Vet ikke om der har noe å si at man har endometriose. Kjenner jeg blir stressa fordi jeg nå er på dag 3 med blødning… så nå er jeg litt stressa for at det ikke går bort igjen, men at vekta fortsatt har kommet for å bli. 🤯 har ikke spist noe mer enn jeg pleier og heller ikke endringer i aktivitet. Selv om jeg er på dag 3 så er jeg fortsatt skikkelig oppblåst og ser gravid ut. Så når kan jeg forvente at vekta forsvinner eller må jeg bare innse at den har kommet for å bli? 

Anonymkode: e795c...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk aldri opp noe ekstra ved mens, men det var umulig å gå ned de dagene. En forsmak på overgangsalderen, for nå etterpå har det blitt umulig å gå ned på permanent basis. 

Anonymkode: b76ac...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger på meg 1 - 2 kg dagen mensen kommer. Vekta forsvinner igjen 3-4 dager senere. Men vekta veksler jo pluss/minus en kilo rett som det er synes jeg da. Avhenger av veske og matinntak, dobesøk eller ikke, om kroppen holder ekstra på vann eller ikke. 

Anonymkode: c1a0a...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca en kilo et par dager før menstruasjonen begynner, går ned igjen i løpet av den uka jeg blør. 

Anonymkode: 96092...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3kg ca. Er borte siste dag av mensen på 6 dager. 

Anonymkode: 75679...17e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 kg med vann. Merkes på kroppen for å si det sånn. Går vekk to dager etter mensen.

Anonymkode: c8772...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her 😊 tusen takk for svar til alle sammen. Da er det fortsatt håp 🤞🏼

Anonymkode: e795c...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...