Gå til innhold

Er det dårlig gjort og ta med kjæresten til andre man har ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hateridioter skrev (1 time siden):

Typen min har fått beskjed om at jeg ikke kommer til å fortelle hvor mange og hvem jeg har ligget med.

Du skjuler hvem du er for typen din der altså. Dette må kanskje være det rødeste flagget av alle. For alt han vet kan du ha vært prostituert i hele studietiden, enten med eller uten betaling. 

 

Anonymkode: 3caa5...a86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet han ikke liker det..

Fortell.. 

Er han trygg på deg blir han ikke sjalu.

Er han utrygg på deg (eller seg selv) så kan han bli sjalu/sur/utrygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du skjuler hvem du er for typen din der altså. Dette må kanskje være det rødeste flagget av alle. For alt han vet kan du ha vært prostituert i hele studietiden, enten med eller uten betaling. 

 

Anonymkode: 3caa5...a86

For noe forbanna vrøvl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hey.

er det dårlig gjort og ta med kjæresten til venner, eller la de møte folk jeg har ligget med uten og fortelle det til han først?

veit han ikke liker det. Hva gjør jeg ?

Anonymkode: 213b3...8ab

Jeg hadde dumpet deg for å si det sånn. 

Anonymkode: 99c55...05f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde nok fortelle det hvertfall. Jeg ble tatt med en gang på nyttårsaften til en vennegjeng av eksen. Hun hadde liggi med han ene der. Jeg synes det var ubehagelig å dra dit og vite det.  Men når vi først kom dit så ble jeg litt satt ut. Han var liksom lettere tilbakestående😅 så det gikk greit for min del

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg snu på det.

Har liggi med fler i vennekretsen min oppigjennom årene, jeg er jo fortsatt venner med de - skal jeg la kjæresten være hjemme når vi er invitert på sosiale ting hele vennegjengen da?

Anonymkode: bacd3...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du skjuler hvem du er for typen din der altså. Dette må kanskje være det rødeste flagget av alle. For alt han vet kan du ha vært prostituert i hele studietiden, enten med eller uten betaling. 

 

Anonymkode: 3caa5...a86

Seriøst? Denne var drøy syns jeg....

Kan like gjerne bare gi han hele legejournalen med en gang da 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke delt og vil ikke vite. Gjort er gjort og jeg vet at for meg betyr ikke gamle ligg stort, så naiv som jeg er regner jeg med det er sånn med andre også. Det er jo kjæresten som er kjæresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hey.

er det dårlig gjort og ta med kjæresten til venner, eller la de møte folk jeg har ligget med uten og fortelle det til han først?

veit han ikke liker det. Hva gjør jeg ?

Anonymkode: 213b3...8ab

Om du bør bryte en grense din kjæreste har satt uten å snakke med ham om det, og heller lyve? 

Nei, det bør vel aldri være et godt råd i en relasjon.

Jeg bryr meg ikke stort om hvem som har ligget med hvem, men jeg bryr meg så absolutt om jeg blir ført bak lyset. Hvem gjør ikke det?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

La meg snu på det.

Har liggi med fler i vennekretsen min oppigjennom årene, jeg er jo fortsatt venner med de - skal jeg la kjæresten være hjemme når vi er invitert på sosiale ting hele vennegjengen da?

Anonymkode: bacd3...436

Her lyser det rødt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forhold går det sånn her: Jeg gjør ikke noe mot deg som jeg ikke hadde likt om du gjorde mot meg.
Tenk på hva du selv hadde følt om du måtte finne ut av noe som dette uten at partneren din sa det til deg først. Man vet aldri hvor usikker noen kan være på sånne ting, og det er ikke alltid lett å snakke om fordi det er et intimt og ikke minst sårbart tema.

Anonymkode: 7020f...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Har ikke noe behov for å vite heller, og hadde neppe fortalt med mindre det var andre grunner til å fortelle det. Vi snakker mye om sex, men sexlivet før vi ble sammen er ikke så interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I mitt forhold går det sånn her: Jeg gjør ikke noe mot deg som jeg ikke hadde likt om du gjorde mot meg.
Tenk på hva du selv hadde følt om du måtte finne ut av noe som dette uten at partneren din sa det til deg først. Man vet aldri hvor usikker noen kan være på sånne ting, og det er ikke alltid lett å snakke om fordi det er et intimt og ikke minst sårbart tema.

Anonymkode: 7020f...7c5

Jeg er heldigvis ikke interessert i å vite hvem han har ligget med. Skjønner ikke hvorfor det er interessant. Hvis jeg ville ha en uten fortid så måtte jeg nok lett i et religiøst miljø og det er ikke hvert fall ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hateridioter skrev (4 timer siden):

Det han ikke vet har han ikke vondt av.

Hilsen en feiging som er redd for åpenhet og ærlighet. Er det skam som gjør at du foretrekker å skjule ting?

Anonymkode: b8fa1...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂 hadde ikke samboeren min skulle møtt på folk jeg har pult på i årenes løp så hadde jeg ikke kunnet gått i butikken eller barnehagen 🙊😂 jeg har bodd på samme sted hele mitt noen og  tredveårlange liv og mange jeg har vokst opp med flytter nå tilbake hit. Skjønner de godt jeg. Prima sted å ha familie på. 

Anonymkode: 7b175...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med respekt for seg selv ligger ikke rundt. Folk som er glad i din egen helse ligger ikke rundt. Folk som ikke vil ha livmorhalskreft ligger ikke rundt.

Menn må skjerpe seg også. Du blir ikke bedre av å ligge rundt, tvert i mot. Det er ekkelt.

Anonymkode: 3fd90...95d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hilsen en feiging som er redd for åpenhet og ærlighet. Er det skam som gjør at du foretrekker å skjule ting?

Anonymkode: b8fa1...fe0

Hverken feiging eller noe å skjule.

Min fortid er min fortid og hans fortid er hans fortid.

Vi er veldig lite sjalu og kontrollerende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en ting folk klarer å lage problem ut av når det gjelder puling og sex. Dette har ingen ende.

Anonymkode: 883e7...7a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (10 minutter siden):

Hverken feiging eller noe å skjule.

Min fortid er min fortid og hans fortid er hans fortid.

Vi er veldig lite sjalu og kontrollerende.

Sjalusi og kontroll har nok ikke så mye med hvordan mann har oppført seg i fortiden. Fortiden er karakterbeskrivende, og når man skal inngå i et forhold/kanskje ekteskap og kanskje til og med få barn med noen (livslang forpliktelse), er det relativt greit å kjenne personen man skal inngå dette forholdet med. 

Du for eksempel, kjenner ikke din partner spesielt godt . 

Anonymkode: 3caa5...a86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sjalusi og kontroll har nok ikke så mye med hvordan mann har oppført seg i fortiden. Fortiden er karakterbeskrivende, og når man skal inngå i et forhold/kanskje ekteskap og kanskje til og med få barn med noen (livslang forpliktelse), er det relativt greit å kjenne personen man skal inngå dette forholdet med. 

Du for eksempel, kjenner ikke din partner spesielt godt . 

Anonymkode: 3caa5...a86

Jeg vet at han har en fortid som overhode ikke er interessant for meg å vite mer om. Om han har ligget med Kari, Hilde og Gro eller om det er med Anne, Nina og Line han har ligget med betyr ingenting for hvor godt jeg kjenner han.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...