AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Tenkte det kunne være litt av et mareritt å treffe sin søster, bror, forelder, onkel kollega etc på sexklubb. Noen som har opplevd det? Anonymkode: 0f71a...e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2 Del Skrevet 3. oktober Da sier man; "jøss, er du også her?! Så koselig!" Anonymkode: c0e97...825 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 3. oktober #3 Del Skrevet 3. oktober Det er vel like pinlig for begge forutsatt at dere begge er i samme sivilstatus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3. oktober #4 Del Skrevet 3. oktober Heldigvis aldri vært på sexklubb, ikke skal jeg det heller. Men hver sin smak, skjønner hvis noen liker det, og jeg lar de få lov til å like det. Dømmer ingen. Men hvis jeg hadde møtt familie eller kjentfolk der, så hadde jeg løpt så fort jeg greide ut igjen, og bedt om at jeg aldri, aldri, aldri ble konfrontert om dette etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober Da bør man vel bare unngå å ha sex med akkurat de? Det er vel ikke vanskelig? Eller hvis det er kusina/fetteren man var kåt på i sin ungdom så passer man på å bruke kondom. Anonymkode: 20b94...81c 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober Blir flau og ubekvem, sliter sikkert med å se hverandre i øynene en stund. Er man heldig blir det kanskje en interns spøk. Anonymkode: a96b2...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober Merkelig at denne pulingen skal ha så mye beheftet ved seg. Anonymkode: e1428...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #8 Del Skrevet 3. oktober Da hadde jeg sagt, dere også her, trodde ikke dere var interessert i dans. Første gang jeg er her, så jeg lurer på hvor vi skal henvende oss for sånn swingkurs som de reklamerer med. Ser ut som folk driver å kler av seg her, så vi er nok kommet rett inn i garderoben. Anonymkode: 97958...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #9 Del Skrevet 3. oktober Det er jo bare å le av det og gi en high five. Og mye enklere til neste slektstreff da man vet at nachspielet kan bli mer spennende. Anonymkode: 54005...797 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 4. oktober #10 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tenkte det kunne være litt av et mareritt å treffe sin søster, bror, forelder, onkel kollega etc på sexklubb. Noen som har opplevd det? Anonymkode: 0f71a...e80 jeg møtte noen en gang men vi tok det begge naturlig og det fungerte ok 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #11 Del Skrevet 4. oktober Det er likt for alle. Man er jo der av samme grunn, så det er ikke noe problem med det. Jeg har vært på klubb i hjembyen min mange ganger, og frykter ikke det. Anonymkode: 913c5...58d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #12 Del Skrevet 4. oktober Vi har unngått sextreff i nærmeste by av akkurat den grunn. Vi ønsket begge å delta på ulike treff, men så oppdaget jeg svogeren og kona på fetlife og så at de var medlemmer av alle klubbene og frekventerte der. De vet fortsatt ikke at vi har sett dem på Fetlife heller (vi har lite og anonyme bilder, de har bilder som er identifiserende). Sex og familie hører ikke sammen. Anonymkode: 85e76...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #13 Del Skrevet 4. oktober Jeg går alene på The Well, evt med en mannlig venn. Mannen min vil ikke dit og er heller ikke interessert i å vite om jeg er der. Men nå har jeg skjønt at min voksne datter pleier å være der med sin mann, og nå ble der plutselig litt verre å gå dit. Synes der er litt rart å risikere og tusle rundt der med datter og svigersønn, særlig når hun vet at pappaen ikke trives der. Dette har vært mitt fristed, men nå er det litt verre å planlegge tur dit. Anonymkode: b4a53...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #14 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg går alene på The Well, evt med en mannlig venn. Mannen min vil ikke dit og er heller ikke interessert i å vite om jeg er der. Men nå har jeg skjønt at min voksne datter pleier å være der med sin mann, og nå ble der plutselig litt verre å gå dit. Synes der er litt rart å risikere og tusle rundt der med datter og svigersønn, særlig når hun vet at pappaen ikke trives der. Dette har vært mitt fristed, men nå er det litt verre å planlegge tur dit. Anonymkode: b4a53...1cd Er the well en sexklubb?😭 Anonymkode: 29a5d...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. oktober #15 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er the well en sexklubb?😭 Anonymkode: 29a5d...6fe Egentlig ikke. Har nesten inntrykk av det noen ganger utifra innleggene her 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 6. oktober #16 Del Skrevet 6. oktober Ssamme hvem du møter så lenge de er kjente. Poenget da er, dere er på samme sted, har samme agenda og tenker rimelig likt og dere er begge like 'avslørt' om det føles slik. Ingen kan dømme den andre, begge er i så fall gått inne i en og samme bås. Jeg hadde hilst om det føltes naturlig men om vedkommende tydelig unngikk meg så ville jeg vært med på det. Ingen av dere har interesse av å si dette til noen for begge var jo der og hvis du har sett noen kjente så måtte du jo ha vært der selv. Smil lett og anerkjenn at du ser vedkommende men ikke mer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #17 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 23.14): Jeg går alene på The Well, evt med en mannlig venn. Mannen min vil ikke dit og er heller ikke interessert i å vite om jeg er der. Men nå har jeg skjønt at min voksne datter pleier å være der med sin mann, og nå ble der plutselig litt verre å gå dit. Synes der er litt rart å risikere og tusle rundt der med datter og svigersønn, særlig når hun vet at pappaen ikke trives der. Dette har vært mitt fristed, men nå er det litt verre å planlegge tur dit. Anonymkode: b4a53...1cd Her har noe gått fryktelig galt, et sted. Hvordan i all verden har et innlegg om The Well klart å havne i en tråd som handler om sex-klubber? Er det virkelig så tungt for folk å fatte at The Well og sex overhodet ikke har noe med hverandre å gjøre. The Well er et spa- og badeanlegg, og har like lite med sex-klubber å gjøre som en svømmehall på en barneskole. Hvis noen skulle finne på drive med seksuell aktivitet i svømmehallen på barneskolen, ville de bli kastet rett ut. Akkurat det samme skjer på The Well, om det oppdages. Anonymkode: 3798d...cdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #18 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 23.14): Jeg går alene på The Well, evt med en mannlig venn. Elsker? Anonymkode: 61a0c...7da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #19 Del Skrevet 8. oktober Ux AnonymBruker skrev (17 timer siden): Her har noe gått fryktelig galt, et sted. Hvordan i all verden har et innlegg om The Well klart å havne i en tråd som handler om sex-klubber? Er det virkelig så tungt for folk å fatte at The Well og sex overhodet ikke har noe med hverandre å gjøre. The Well er et spa- og badeanlegg, og har like lite med sex-klubber å gjøre som en svømmehall på en barneskole. Hvis noen skulle finne på drive med seksuell aktivitet i svømmehallen på barneskolen, ville de bli kastet rett ut. Akkurat det samme skjer på The Well, om det oppdages. Anonymkode: 3798d...cdb At du gidder! Her var det en som bare sammelignet en klein opplevelse, slutt å lage drama! Anonymkode: 316e3...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå