Gå til innhold

Sterke magesmerter på natt uke 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 5+3  og opplever sterke magesmerter nederst i mage/ livmor på natt. Er en brennende sterk smerte som kommer takvis. Begynner i 03-tiden og varer i 2-3 timer.. Har hatt det slik i fem netter nå. Er i ok form på dagtid med lettere menssmerter. Har lest om svangerskap utenfor livmor, men smertene ville vel også vært ellers i løpet av døgnet også, eller? 
Andre som har opplevd lignende ? 

Anonymkode: f0652...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det din første graviditet? Jeg hadde også  store mage- og korsryggsmerter på nattestid på den tiden med førstemann. Var så ille at jeg måtte stå opp om natta og dusje i glovarmt vann for å lindre.. Leste den gang på nettet at det var livmoren som utvidet seg for babyen, og det stemte nok her i alle fall, for alt var helt normalt på ultralyd. Men har du andre tegn på graviditet utenfor livmor eller er bekymret så bør du få bestilt en ultralyd. Lykke til🫶🏻

Anonymkode: 7fa2c...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS 
Takk for d svar! Det er min første graviditet ja :) 

Anonymkode: f0652...9e5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er det din første graviditet? Jeg hadde også  store mage- og korsryggsmerter på nattestid på den tiden med førstemann. Var så ille at jeg måtte stå opp om natta og dusje i glovarmt vann for å lindre.. Leste den gang på nettet at det var livmoren som utvidet seg for babyen, og det stemte nok her i alle fall, for alt var helt normalt på ultralyd. Men har du andre tegn på graviditet utenfor livmor eller er bekymret så bør du få bestilt en ultralyd. Lykke til🫶🏻

Anonymkode: 7fa2c...6ce

Dette var meg med første også. Ingenting galt. 

Anonymkode: d925c...816

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...