GrønnNellik68 Skrevet 4. oktober #21 Del Skrevet 4. oktober Granca4eva. skrev (9 timer siden): Ei venninne av meg traff en som var voldelig mot henne på første date'n... Helt uprovosert. Hun ringte meg fortvilet og gråtende midt på natta. Han hadde slått henne i ansiktet... Finnes det noe sted på Tinder der man kan advare mot sånne? Man vil jo ikke at det skal skje med flere. Hun vil foreløpig ikke gjøre dette selv, men jeg prøver å få henne til å ''svarteliste'' ham. I tilfelle ei sånn nettside finnes. Da kan hun jo i tilfelle lese om andre sine tragiske erfaringer, og kanskje innse at dette er viktig. Har hørt rykter om at ei sånn side finnes, men har ikke funnet noen selv. Noen som vet? Dette skjedde i Trondheim, men kan jo skje hvor som helst. Går an å rapportere brukere på tinder.bare noen tastetrykk så er d gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #22 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva prøver du å problematisere her? Anonymkode: 235b5...6ec Det er et betimelig og samtidig rart spørsmål. Kvinner VET at vi må være forberedt på hva som helst. Det var noe vi lærte på 80- tallet. Menn (ikke alle "menn") har én felles nevner. Det er at de ser på jenter/ kvinner som et hull de kan tømme seg i. Menn's holdning har ikke endret seg siden jeg var tenåring. Tvert i mot. Anonymkode: b3d0a...73e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 4. oktober #23 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dere høres ut som dere beskytter en voldsmann, skylder på ofret og prøver å hyse ned situasjonen med en, du kan takke deg selv for å bli en del av statistikken. Sæ vær forsiktig neste gang, å støtt det å kontakt politiet istede for å gå rett mot ofret uten antydning til at du syns det er dumt forbi at du syns noen tar dumme valg med å bli slått. Om du ikke vil møte kritikk av at du ikke bryr deg. Anonymkode: d1378...fc3 Nei,herregud. Man skal alltid kontakte politiet i slike tilfeller,men folk må også være trygge. Si ifra før du møter ukjente folk og slikt. Forsvarer på ingen måte voldsmannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #24 Del Skrevet 4. oktober GrønnNellik68 skrev (4 timer siden): Går an å rapportere brukere på tinder.bare noen tastetrykk så er d gjort Ja, og hvor mange gjør ikke det bare fordi de skal hevne seg på daten for et eller annet dustete tror du ? Anonymkode: 79337...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #25 Del Skrevet 4. oktober Granca4eva. skrev (13 timer siden): Det har hun gjort. Å kun anmelde til politiet tror jeg har lite for seg. Det blir helt sikkert henlagt, og ingen andre blir advart. Men han får vel en flekk på rullebladet... Nei rulleblad får man kun om man blir dømt. Men hun kan være nr x i rekken som anmelder og som vipper påtalemyndighetene til å ta ut tiltale.. Anonymkode: c78c1...a79 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #26 Del Skrevet 4. oktober Granca4eva. skrev (15 timer siden): Ei venninne av meg traff en som var voldelig mot henne på første date'n... Helt uprovosert. Hun ringte meg fortvilet og gråtende midt på natta. Han hadde slått henne i ansiktet... Finnes det noe sted på Tinder der man kan advare mot sånne? Man vil jo ikke at det skal skje med flere. Hun vil foreløpig ikke gjøre dette selv, men jeg prøver å få henne til å ''svarteliste'' ham. I tilfelle ei sånn nettside finnes. Da kan hun jo i tilfelle lese om andre sine tragiske erfaringer, og kanskje innse at dette er viktig. Har hørt rykter om at ei sånn side finnes, men har ikke funnet noen selv. Noen som vet? Dette skjedde i Trondheim, men kan jo skje hvor som helst. Hvilken bokstav begynner navnet på? Anonymkode: 79f22...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granca4eva. Skrevet 5. oktober Forfatter #27 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 10.54): Hvilken bokstav begynner navnet på? Anonymkode: 79f22...21d G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #28 Del Skrevet 5. oktober Granca4eva. skrev (På 3.10.2024 den 21.17): Det har hun gjort. Å kun anmelde til politiet tror jeg har lite for seg. Det blir helt sikkert henlagt, og ingen andre blir advart. Men han får vel en flekk på rullebladet... Det blir litt som med sønnen til kronprinsessen. Det var ikke så alvorlig når det bare var første sak, men når man ser at det er gjentagende adferd blir det mye mer alvorlig. Så anmeld slik at når neste kvinne anmelder tar de tak i saken før den tredje blir slått i hjel. Anonymkode: 8cfe5...47c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #29 Del Skrevet 5. oktober kjærring skrev (På 3.10.2024 den 19.40): Det fins ei Facebook gruppe. Og hun bør rapportere til tinder, samt anmelde Er dette jenter på tinder? Jeg har prøvd og prøvd å bli medlem uten hell, trenger denne gruppa da jeg føler meg utrygg til tider. Anonymkode: 2a2fc...9ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #30 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er dette jenter på tinder? Jeg har prøvd og prøvd å bli medlem uten hell, trenger denne gruppa da jeg føler meg utrygg til tider. Anonymkode: 2a2fc...9ef Slutt å møt random ukjente menn, så slipper du føle deg utrygg Anonymkode: c7c23...d13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #31 Del Skrevet 5. oktober kjærring skrev (På 3.10.2024 den 19.40): Det fins ei Facebook gruppe. Og hun bør rapportere til tinder, samt anmelde Det er forsåvidt ulovelig å gjøre det. Det er ikke lov til å ta bilde av andre , du må be han om samtykke. Jeg er enig at han burde få en konsvekvens men dette er loven. Anonymkode: 32d65...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #32 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Slutt å møt random ukjente menn, så slipper du føle deg utrygg Anonymkode: c7c23...d13 Så kvinner skal slutte med nettdating? Anonymkode: eaae4...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #33 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så kvinner skal slutte med nettdating? Anonymkode: eaae4...496 Tenker ingen bør slutte å date, men kanskje slutte og tenke at dating og se er synonymt med forhold og giftemål. Anonymkode: daa8f...ec7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #34 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 19.48): Hva prøver du å problematisere her? Anonymkode: 235b5...6ec Jeg syns det er et veldig naturlig spørsmål. Som kvinne selv så tok jeg mine forholdsregler siden jeg var 12 år da vi var veldig klar over hvilke farer ukjente menn utgjorde og det er noe man alltid bør tenke over. Man bør hele veien beskytte seg selv. Anonymkode: 1888c...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #35 Del Skrevet 5. oktober Granca4eva. skrev (På 3.10.2024 den 21.17): Det har hun gjort. Å kun anmelde til politiet tror jeg har lite for seg. Det blir helt sikkert henlagt, og ingen andre blir advart. Men han får vel en flekk på rullebladet... Han kommer til å være i systemet da, jeg anmeldte eksen min for vold og da oppdaga de at han var anmeldt for vold en gang før men den ble henlagt. Anonymkode: 16a5e...0a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #36 Del Skrevet 5. oktober Granca4eva. skrev (På 3.10.2024 den 21.17): Det har hun gjort. Å kun anmelde til politiet tror jeg har lite for seg. Det blir helt sikkert henlagt, og ingen andre blir advart. Men han får vel en flekk på rullebladet... Det er noe med at dersom 10 stykker anmelder så blir det gjort noe med saken, men om alle ti bare "jaja, men det blir sikkert henlagt... så det er ikke noe poeng" så skjer det ikke noe og tiden bare går. Det er viktig å anmelde sånne forhold Hun er sikkert ikke den første og blir sikkert ikke den siste. Anonymkode: 1888c...65c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #37 Del Skrevet 5. oktober Rosa Gnom skrev (På 3.10.2024 den 21.02): Jeg syntes det er ett helt legitimt spørsmål. Folk har blitt drept første gang de har møtt folk igjenom tinder. Har du en link til det? Anonymkode: 4aaf0...d31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #38 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du en link til det? Anonymkode: 4aaf0...d31 Nå kan jeg ikke huske å ha lest noe om at det har skjedd i Norge, men det har vært saker fra både England, Australia og USA om at det har skjedd Utover det, så er jo denne interessant Slår alarm: Økende antall voldtekter etter Tinder-møter (vg.no) selv om den er gammel. Anonymkode: 1888c...65c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 6. oktober #39 Del Skrevet 6. oktober (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du en link til det? Anonymkode: 4aaf0...d31 Her har du en sak. Det finnes video opptak av at hun blir med en mann hun har møtt igjenom tinder. Hun blir med han opp på hotelrommet hans og man ser aldri at hun forlater rommet igjen. Litt senere så forlater også mannen hotelrommet med en koffert. Her er det en annen sak. Endret 6. oktober av Rosa Gnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #40 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tenker ingen bør slutte å date, men kanskje slutte og tenke at dating og se er synonymt med forhold og giftemål. Anonymkode: daa8f...ec7 Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: eaae4...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå