Gå til innhold

Alltid en baktanke om sex ved kroppskontakt!!??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg klikker! Jeg liker at mannen og jeg skal stryke litt på ryggen, massere osv. Men alltid- og jeg mener alltid er det en baktanke med det. Han ligger det med den jævla ståkuken, «jeg blir så kåt på deg når jeg er borti deg». Greit, men det blir ikke jeg, og jo mer han holder på slik jo mindre lyst. Alltid er det sex som er tanken med noe som helst kroppskontakt, og jeg er møkk lei. Hva kan man si til han??🤬

Anonymkode: c20b7...27e

Du burde kanskje tatt den sexpraten tidlig i datingfasen?  Så hadde du unngått dette🤔
Det er iallefall det jeg gjør for å unngå dette.. aldri opplevd krangling iallefall😉

Hva du skal si? Kanskje la sinnet ditt bygge seg opp og brøle det ut!
Jo, det er brutalt.. men noen ganger er det som gir det beste resultatet👍

 

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke slik mann. Han er glad i sex, men også så enormt glad i kos at dersom jeg ba ham velge mellom kun sex og ingen kos eller kun kos og ingen sex en uke tror jeg han hadde slitt med valget. 

Normalen er begge deler, og han koser seg også med kos uten at det må lede til sex. 

Synes det er umulig å virkelig skjønne hvem av dere som er urimelig her. At mannen ikke klarer noe kos uten å forvente sex er et problem ja, men slik du omtaler ham/pikken hans kan det også virke som du ikke er særlig grei, og at kommunikasjonen ikke er særlig grei.

Anonymkode: d5d61...c1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje du kan gjøre sånn som samboeren min, hun klaget hver gang jeg gjorde noen fremstøt. 

Så jeg begynte å fokusere på å ikke "prøve" meg på henne, siden hun opplevde det negativt. Nå er det innarbeidet og jeg prøver meg ikke på henne i det hele tatt, jeg får meg liksom ikke til å gjøre det, siden jeg har negative følelser til det.

Så nå er det hun som alltid må ta initiativ til sex, men det er ikke alltid jeg har lyst på sex, fordi tenningsmekanismen har fått seg en liten knekk.

Og nå lurer hun stadig vekk på om jeg er glad i henne, så av og til har jeg sex bare for at hun skal føle seg bedre. Noen ganger må jeg faktisk på badet og "dra den igang" før jeg hopper opp i sengen til henne.

Selv når jeg onanerer får jeg meg ikke til å tenke på henne, fordi det gir negative vibber.

Så jeg tror det er fullt mulig å få han til å slutte, men det kan koste litt.

Anonymkode: 36f3b...207

Forstår meget godt du fikk en knekk.. det å bli avvist sex hele tiden, da har hun på en måte også avskrevet seg kjærligheten.
For enkelte sjeler betyr sex = kjærlighetserklæring . Det hjelper lite å si "Jeg elsker deg", hvis man ikke greier å bevise det uten ord. Så fysisk bevis, som nærhet og kos, er veldig avgjørende om et forhold skal fungere.. Får man ingenting av delene, dør både lysten og kjærligheten ut.. De fleste reagere med sinne.. du var iallefall mann nok til å la det være👏 


Dette er jo ganske så likt det TS skriver om.. Ulik kjemi og sexlyst.

Så jeg fikk lyst til å spørre deg også.. Hadde dere den lille enkle sexsamtalen i datingfasen? Hadde dere seksuell kjemi og lik sexlyst i starten? Eller fikk du aldri den samtalene med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt fantastisk jeg at han tenner på meg, og har lyst å ta på meg og får ståpikk. 

Ikke alltid jeg vil ha sex, og ikke alltid han får ståpikk heller. Noenganger kos bare kos. Kan du ikke si det til han?

Anonymkode: 48d6d...38f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg? Kan absolutt like nærkontakt uten at det er snakk om sex, men tafse på hverandre gjør vi hele tida begge to. Betyr ikke nødvendigvis at vi skal pule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han er mann, de er sånn.

Vil du ha noen til å stryke deg på ryggen og massere deg uten sex, spør en venninne og du kan gjøre det samme med henne. 

Anonymkode: cfc9f...2a7

De fleste menn liker kos, også uten sex.

Anonymkode: c534e...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

De fleste menn liker kos, også uten sex.

Anonymkode: c534e...570

Hilsen "Blueballs" gutta? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som X damen min som har fått samme problemet med nye typen...

Stakkar deg, du har det ikkje lett nor mannen din vil ha deg hele tiden....off off

 

Anonymkode: 13ea9...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...