AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Prøver å bli kvitt litt rot på kjøkkenet og toastjern er et av irritasjonsmomentene mine. Tar mye plass og er i veien og vanskelig å rengjøre. Har helt ærlig aldri laget toast uten jern før da jeg ikke er så glad i toast og det er kun tenåringen som bruker det. Klarer en tenåring å lage toast uten jern eller blir tiltaket for stort? Anonymkode: fc3a3...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2 Del Skrevet 3. oktober Det er bare å steke dem i ovnen på brett eller rist med bakepapir. Anonymkode: 40f2a...c65 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 3. oktober #3 Del Skrevet 3. oktober Det kan fint gjøres i stekepannen det. Men tar litt lenger tid, og må passe på at det ikke er for høy varme så osten rekker å smelte før brødet blir for hardt stekt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 3. oktober #4 Del Skrevet 3. oktober Folk i USA bruker mye stekepanne, jeg er oppvokst med det. Airfryer funker, i tillegg til ovn, bål, og grill bare fantasien setter grenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober Dersom tenåringen faktisk bruker toastjernet idag, så kan jeg omtrent love deg at om du fjerner det blir det ingen toast fremover. Tenåringen finner sikkert noe annet å spise. Anonymkode: e1c17...993 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober Vaffeljern funker. Men en dreper hengslene hvis en lager litt tjukke skiver og bruker det mye Anonymkode: ade20...49c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober Jeg syns det enkleste er i stekepanne med lokk. Med smør blir det også mye bedre enn i stekeovn. Anonymkode: d2e6d...0ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #8 Del Skrevet 3. oktober Gjør som i fengsel i Usa: Pakk toasten inn i folie, og bruk strykejernet til å steke det! Anonymkode: 0b8bf...4a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #9 Del Skrevet 3. oktober Jeg hadde latt toastjernet være til tenåringen var ute av huset. Ellers funker vaffeljern veldig fint, så har dere det er det bare å vise poden. Vi bruker kun det, eller mikroen, av og til airfryeren. Anonymkode: 37cd2...26a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazydoglady Skrevet 3. oktober #10 Del Skrevet 3. oktober 10 min i ovn, sprøtt og deilig, ingen oppvask. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #11 Del Skrevet 3. oktober Har alltid bare brukt stekeovn 😄 Anonymkode: b1496...867 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 3. oktober #12 Del Skrevet 3. oktober Bruker bare stekepanne. Legger folie over og slår av varmen når den snus. Blir perfekt. Vil ikke ha unødvendig utstyr på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #13 Del Skrevet 3. oktober Ostesmørbrød, ja. Toast, nei. Anonymkode: 94d05...b56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #14 Del Skrevet 3. oktober Det smaker også mye bedre hvis man bruker stekepanne med lokk, eller stekeovn Anonymkode: f14d4...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #15 Del Skrevet 3. oktober Jeg synes dem er nydelig på pannen. Jeg lager det. Er godt i ovnen å men da legger jeg ikke brødskivene dobbel. Da er det bare ei skive med det jeg liker oppå og ost. Men pannen. Å drit godt. Anonymkode: 7dd40...77b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #16 Del Skrevet 3. oktober Stekepanne er best, med smør på skivenes utside også. Lav varme så de ikke blir brent, bare harde og crispy og alt inni smelter. Anonymkode: 22e8a...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 3. oktober #17 Del Skrevet 3. oktober Bruker nå altid stekeovnen vi. Har på det vi vil ha på. Ost på toppen. Stekapapir på stekeplate inn i stekeovnen på over og undervarme. Ut når osten bobler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. oktober #18 Del Skrevet 3. oktober Både vaffeljern og stekovn gjør jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #19 Del Skrevet 3. oktober Ti minutter på 180grader i stekeovn. Bakepapir under. Men det er mulig du må vise ungdommen hvor enkelt det er. Anonymkode: c516d...c63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #20 Del Skrevet 3. oktober Det smaker jo litt forskjellig om det er toast eller ostesmørbrød. Og så er det mye lettere å brenne maten i ovn eller panne, særlig hvis man er en uerfaren og vimsete ungdom. Anonymkode: 2f92b...16e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå