Brunello Skrevet 3. oktober #21 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ufornøyde faktisk….jaja! Kjøp deg den bilen du vil ha så får kona kjøpe seg en egen. Er det ikke normalt å ha hver sin bil? Anonymkode: 00ff8...0e4 Nei! Alle jeg kjenner har en eller to biler sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #22 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, Ettersom at leasingen på bilen vi har idag snart går ut er vi på utkikk etter en ny bil. Far er bilinteressert og funnet en bil han mener kunne passet perfekt. De siste bilene har samtlige i familien vært svært ufornøyde med. Mor derimot har ingen preferanser annet en at det ikke skal være irriterende pipelyder når man rygger (ja, vi er der). Bilen far har funnet er en nokså dyr bil ≈ 900 000 og mor nekter plutselig for å kjøpe begrunnet "Hva kommer andre til å tenke om oss" og henger seg helt opp i merket - problemet er altså ikke at man har råd, men andres tanker. Er helt sikker på at hun hadde vært fornøyd med bilen om hun så bort fra merket. Ønsker derfor gjerne tanker fra andre om hvem som burde endre tankegangen sin om det gir mening. Du kunne jo begynt med å skrive hvilke bilder dere har hatt før, og hvilken bil man ønsker nå. Anonymkode: a18fb...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #23 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ganske spesielt at du ikke kan si hva slags bil dette er! Som om du blir gjenkjent😂 Det er jo så teit. Sitter nok bare å troller med oss. Anonymkode: a18fb...06b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #24 Del Skrevet 3. oktober Må dere ta opp lån for å kjøpe bilen? Anonymkode: dc231...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #25 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Å kjøre Tesla sier mer om DEG. Tidenes mest harry bil Anonymkode: 00ff8...0e4 Hvordan si man er en bygdetulling uten å si det 😆 Anonymkode: cd6be...230 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #26 Del Skrevet 3. oktober Aha....det er denne du skal kjøpe...da skjønner kona di 🤣 Anonymkode: b6326...7e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #27 Del Skrevet 3. oktober 900.000 på bil som ikke er samleobjekt ved kjøp. Verdien forringes med 270.000 i øyeblikket du kjører ut fra forhandler. En venninne kjøpte seg ny mercedes i 2023. Rett etter kjøpte jeg samme modell brukt. Kostet med 600.000 mindre. Hennes er kun to år nyere, og vi har kun funnet småting som skiller bilene fra hverandre. Anonymkode: 6e4c7...cff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #28 Del Skrevet 3. oktober 900.000,- for en bil?? Vunnet i lotto? Anonymkode: 52b0f...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #29 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan si man er en bygdetulling uten å si det 😆 Anonymkode: cd6be...230 Er for at de på bygda kjøper en brukt Tesla på tvangsakusjon etter at en familie har gått skoene av seg. Da er det bare å kline inn bilen med både ku og grismøkk og kose seg over alle de x antall 100.000,- forrige eier har tapt. Desverre.... -er noe som heter sundt bondevett. Anonymkode: 52b0f...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #30 Del Skrevet 3. oktober 900.000 på en bil? Det er idioti på alle plan. Anonymkode: 10c68...7e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 4. oktober #31 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Å kjøre Tesla sier mer om DEG. Tidenes mest harry bil Anonymkode: 00ff8...0e4 For mange av oss er det den eneste bilen vi kunne tenke oss. Vi har kjørt Tesla i snart syv år. Føler aldri tidligere at vi har fått så mye bil for pengene. Er helt uinteresserte i bil, men her har vi fått topp teknologi i en bil som faktisk er morsom å kjøre, og det er noe vi aldri har tenkt om bil før. Om et bilmerke er harry er ikke med i beregningen når man skal finne en bil som passer økonomi, størrelse på familie, rekkevidde og størrelse på bagasjerom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 4. oktober #32 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvilke bilmerke er det? Jeg prøver virkelig å tenke på hvilken bil ville gitt meg den reaksjonen som kona di har og alt jeg kommer på range rover. Anonymkode: cd6be...230 Jeg blånekter Tesla. For det første er de dyrere enn jeg noen gang hadde vurdert å bruke på en bil, samtidig orker jeg ikke å støtte blåbrune fagforeningsknuser-Musk. Det er ikke helt uvanlig å tenke det. Jeg bryr meg katta om hva andre måtte mene, men jeg vil ikke forbindes med ham. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #33 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er for at de på bygda kjøper en brukt Tesla på tvangsakusjon etter at en familie har gått skoene av seg. Da er det bare å kline inn bilen med både ku og grismøkk og kose seg over alle de x antall 100.000,- forrige eier har tapt. Desverre.... -er noe som heter sundt bondevett. Anonymkode: 52b0f...dbb Tesla er den mest økonomiske og billige bilen vi har hatt. Vår eldste Tesla er 11 år gammel, har ikke brukt en krone på deler, service er billig og vi lader gratis på superladere. Vi kjøpte den ny og ortsatt har vi god resalgsverdi. Folk synes vi er snobbete klyser som kjører en 11 år gammel bil som fortsatt ser smashing ut. Hvilke andre gamle biler vekke slike følelser 🤣Skulle bare ønske vi kjøpte en X før kronekursen gikk til bunns. Anonymkode: cd6be...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #34 Del Skrevet 4. oktober En billig porsche? Jeg har venner som har satt ned foten for det. Men hva vil du ha råd fra oss om? Anonymkode: fe941...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #35 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 16.19): men det er problemet, hun bryr seg ikke om hva slags bil det er - og er heller ikke interessert i å være med å prøvekjøre. Anonymkode: 24eaa...1a2 Jeg vet ikke hva slags kommunikasjonen dere har mellom dere til vanlig. Men jeg hadde forventet at hun ble med på prøvekjøring. Siden penger ikke virker som er et problem og det virker som det er viktig for deg at det er denne bilen, hadde jeg kanskje leid en slik bil en dag dere skal noe hvor dere er helt avhengig av bil. Da blir det en dyr øvelseskjøring. Viss ikke du kan få med kona på den bilen, hadde jeg sagt hun fikk sette en penge grense/eller merke grense men da er det ikke sikkert du finner en bil som innfrir på hennes "dette irriterer henne krav". Også mister hun retten til å klage enkelt å greit. Anonymkode: dbe5b...5bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #36 Del Skrevet 4. oktober Kålrota skrev (10 timer siden): Jeg blånekter Tesla. For det første er de dyrere enn jeg noen gang hadde vurdert å bruke på en bil, samtidig orker jeg ikke å støtte blåbrune fagforeningsknuser-Musk. Det er ikke helt uvanlig å tenke det. Jeg bryr meg katta om hva andre måtte mene, men jeg vil ikke forbindes med ham. Tesla er jo blant de rimelige bilene, hvis du sammenligner med andre merker. Anonymkode: 3a4af...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #37 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tesla er den mest økonomiske og billige bilen vi har hatt. Vår eldste Tesla er 11 år gammel, har ikke brukt en krone på deler, service er billig og vi lader gratis på superladere. Vi kjøpte den ny og ortsatt har vi god resalgsverdi. Folk synes vi er snobbete klyser som kjører en 11 år gammel bil som fortsatt ser smashing ut. Hvilke andre gamle biler vekke slike følelser 🤣Skulle bare ønske vi kjøpte en X før kronekursen gikk til bunns. Anonymkode: cd6be...230 Hadde et VAG produkt tidligere skjønner jeg,VW,Audi eller Skoda? Anonymkode: 52b0f...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #38 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hadde et VAG produkt tidligere skjønner jeg,VW,Audi eller Skoda? Anonymkode: 52b0f...dbb Nei, vi hadde BMW før Tesla 😊 hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: cd6be...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #39 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, vi hadde BMW før Tesla 😊 hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: cd6be...230 Jo. BMW er også mye tull med, hatt 3 stk selv. Mye skruing og piss. Hatt E30.E39 og E60. Har nå Nissan,ene har gått 170.000.den andre 120.000. Ikke gjort noe annet enn å skifte oljer og filtre samt en runde med bremser. Dette har vi gjort selv med uoriginale deler. Selvfølgelig kjøpt bilene brukt etter at tidigere eier har ødslet bort det samme som verditap på service før garanti har utløpt. Jo,den ene har fått et nytt kryss og ei opphengskule. Men den gikk på "garanti" da vi kjøpte den. Anonymkode: 52b0f...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 4. oktober #40 Del Skrevet 4. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Tesla er jo blant de rimelige bilene, hvis du sammenligner med andre merker. Anonymkode: 3a4af...558 Det spørs nok hvilken verden man lever i. Jeg hadde aldri kjøpt ny bil fra fabrikken. Jeg kjøper to, tre år gamle biler. Endret 4. oktober av Kålrota Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå