Gå til innhold

Dere som fikk mange strekkmerker i graviditeten, hvordan ser magen ut nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uke 38, og føler ikke magen har blitt noe større siden strekkmerkene begynte. Men får en ny hver dag🫣😂 

det går rundt hele veien og har å fått kraftige i rumpesprekken. 
Har fått masse under navlen som nå begynner å strekker seg over navlen 😅 

Det er helt villt for å si det sånn😆 

Er så spent på hvordan dette kommer til å se ut etter jeg har født 🙃 Vet det er en fin historie som tilhører disse strekkmerkene, men jeg synes å det er veldig trist at magen er blitt såpass «ødelagt»..🥲

Anonymkode: 4a389...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 4-5 på hver side fra navlen og ned mot hoftebeina. De har sett like ut siden jeg fikk de for 10 år siden.

Anonymkode: 04a3c...b29

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en del på magen, både over og under navlen og nedover i lysken og over skambeinet. Noen var veldig brede og dype, mens noen var hårstråtynne. De brede ser en godt enda etter 5 år, men de er helt lyse og ikke lilla som da jeg vsr gravid. De tynne ser en ikke så godt til vanlig, men blir ikke brun der liksom. Jeg er så vant til dem nå at jeg ikke reagerer på dem lengre. 

har et som er veldig dypt rett ved navlen, og det har jeg fått som vane å stryke på når jeg skal sove😂 veldig behagelig

Anonymkode: 8e8c3...71a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lysnet rundt 6 mnd etter barnet ble født. Plager meg ikke i det hele tatt. Bryr meg ikke.

Ingen ser dem ikke på avstand egentlig på stranda heller.

Anonymkode: aeb55...ee9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymre deg ikke! Jeg fikk en del strekkmerker, Noen kan bli der, men andre kan også forsvinne helt! Husk og smøre deg godt, ikke klø deg når det strekker i huden på magen. Har du vært i god form før fødsel og har planer om å få formen tilbake etterpå så vil nok strekkmerkene forsvinne gradvis :D Mitt eneste tips er og smøre seg godt, da klør huden mindre :D

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en del på begge sider av navlen. De bleknet etter hvert svangerskap og blusset opp i neste svangerskap for så å blekne igjen. De synes ikke i det hele tatt nå.  Jeg har for øvrig aldri smurt med noe som helst (det finnes ikke den krem i verden som hjelper på strekkmerker, de sitter dypere enn det kremer kan gjøre noe med). 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...