AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #41 Del Skrevet 5. oktober 2024 knooters skrev (Akkurat nå): Neppe. Lav sosial intelligens eller ei, lingvistisk intelligens har man nok uansett med høy IQ - og det som står der oser ikke akkurat "jeg fikk sekser i norsk, no effort". Sannsynligvis finnes ikke denne hypotetiske personen i hovedinnlegget, engang. Det er ikke lingvisten som stopper noen fra å skrive en slik type setning på profilen sin, det er evne til å lese et rom. Ser at den sikkert kunne vært mer fornem og formell, men det er det. Skriv en lingvistisk perfekt setning, men samme formål som den brukt i hi. Bare for gøy, har lyst å se det og jeg har elendig grammatikk. Anonymkode: 102a0...0a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #42 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 13.59): Jeg kan jo forstå litt hva de prøver å si, men samtidig kjenner jeg definitivt en slags motvilje i meg når jeg leser slike formuleringer. I stedet for at jeg skal ta avgjørelsen om jeg er smart nok, så synes jeg at de burde sile ut selv. Og jeg kommer ikke unna å føle at det er litt ovenfra og ned-holdning. Har dere sett slike setninger og hva tenker dere om det? Menn, skriver kvinner også slikt? Anonymkode: e6ff3...9b2 Slike ting skrevet på profilen bryr jeg meg ikke om. Jeg matcher og så finner jeg ut hva hvem han er og hvorfor han har skrevet det han har skrevet i dialogen. Skal man analysere alt tenker jeg at man ikke finner noen til slutt. Anonymkode: 5df3c...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #43 Del Skrevet 5. oktober 2024 Jeg vil ha smarte menn og menn med lang utdannelse, men jeg skriver ikke sånt som det i profilen. Når man har kontakt finner man fort ut om personen har det man er ute etter. Intelligensen og kunnskapsnivået avsløres svært raskt. Anonymkode: aa696...ca7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #44 Del Skrevet 5. oktober 2024 Mindre smarte blir sjarmert av å få slike komplimenter, så det virker. Anonymkode: a0dbb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 6. oktober 2024 #45 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er ikke lingvisten som stopper noen fra å skrive en slik type setning på profilen sin, det er evne til å lese et rom. Ser at den sikkert kunne vært mer fornem og formell, men det er det. Skriv en lingvistisk perfekt setning, men samme formål som den brukt i hi. Bare for gøy, har lyst å se det og jeg har elendig grammatikk. Anonymkode: 102a0...0a7 Haha., Virkelig, du. For starters ville man angrepet det med en helt annen vinkel, fremfor å si det direkte. Jeg ville henvist til en eller annen interesse som typisk luker ut de som ikke er "smarte" nok. "Lingvistisk perfekt" er et snodig kriterium, da det ikke eksisterer. Poenget er å skrive levende og bruke noen språklige virkemidler, og ikke bare "Me Tarzan. Me want Jane." 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #46 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 11.18): Utrolig hva man kan lese ut av at noen ønsker en smart kvinne Anonymkode: 9b41b...860 Ja, hvis man legger godviljen til, så kan det hende de forsøker å formulere at de setter mer pris på intelligens enn et pent utseende, hvilket kan oppfattes som et kompliment. De fleste kvinner betrakter det som negativt når menn tilsynelatende kun er opptatt av å finne seg en kvinne basert på utseende. De som skriver slikt kan derfor ville vise at de tenker mer helhetlig, og at de ønsker mer enn bare et pent ytre. Anonymkode: 4244b...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #47 Del Skrevet 7. oktober 2024 Han vil ha damer som er smart nok for han. Som tenker: fnis, me smart, men de er jo ikke smarte. egentlig litt smart skrevet, med mindre han vil ha en smart dame da, men menn synes ikke det er ‘praktisk’ med smarte damer. Da må de bruke så mye energi på å kverulere og det gidder de ikke, kun på KG i ordnede omgivelser. Anonymkode: f7457...0ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #48 Del Skrevet 7. oktober 2024 Det er mange hjernevaskede trippelvaksinerte damer der ute, naive som få. Skal man ha ett forhold er det greit å finne ei med elte tanker i topplokket. Hun jeg er med nå hadde ikke overlevd alene ute i villmarka for å si det sånn. Naiv-super. Men veldig veldig trofast og kjærlig er det som veier opp. Ei som står opp for deg i krigen. Utdanning og yrke bør gjerne (men må ikke) harmonere med din egen. Anonymkode: 07294...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #49 Del Skrevet 7. oktober 2024 Ja de liker de som skjønner det er over. Anonymkode: c8555...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 7. oktober 2024 #50 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mange hjernevaskede trippelvaksinerte damer der ute, naive som få. Skal man ha ett forhold er det greit å finne ei med elte tanker i topplokket. Hun jeg er med nå hadde ikke overlevd alene ute i villmarka for å si det sånn. Naiv-super. Men veldig veldig trofast og kjærlig er det som veier opp. Ei som står opp for deg i krigen. Utdanning og yrke bør gjerne (men må ikke) harmonere med din egen. Anonymkode: 07294...66d Salg på folie på europris, eller? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #51 Del Skrevet 7. oktober 2024 Eneste disse vil ha er ei de kan diskutere med. Thats all. Anonymkode: 03aed...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #52 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er mange hjernevaskede trippelvaksinerte damer der ute, naive som få. Skal man ha ett forhold er det greit å finne ei med elte tanker i topplokket. Anonymkode: 07294...66d Jeg fortsetter å sveipe til venstre jeg. Anonymkode: e6ff3...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #53 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 12.59): Jeg kan jo forstå litt hva de prøver å si, men samtidig kjenner jeg definitivt en slags motvilje i meg når jeg leser slike formuleringer. I stedet for at jeg skal ta avgjørelsen om jeg er smart nok, så synes jeg at de burde sile ut selv. Og jeg kommer ikke unna å føle at det er litt ovenfra og ned-holdning. Har dere sett slike setninger og hva tenker dere om det? Menn, skriver kvinner også slikt? Anonymkode: e6ff3...9b2 Jeg brukte å teste slike menn, og spørre dem om noe som faktisk krever både "litt IQ" og interesse for samfunn, historie, litteratur osv. Som regel ble de svar skyldige. Utrolig morsomt. Anonymkode: decaa...777 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2024 #54 Del Skrevet 7. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg brukte å teste slike menn, og spørre dem om noe som faktisk krever både "litt IQ" og interesse for samfunn, historie, litteratur osv. Som regel ble de svar skyldige. Utrolig morsomt. Anonymkode: decaa...777 Det hadde vært gøy! Kanskje det skal være strategien neste gang, en liten hobby rett og slett. Anonymkode: e6ff3...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 8. oktober 2024 #55 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 12.59): Jeg kan jo forstå litt hva de prøver å si, men samtidig kjenner jeg definitivt en slags motvilje i meg når jeg leser slike formuleringer. I stedet for at jeg skal ta avgjørelsen om jeg er smart nok, så synes jeg at de burde sile ut selv. Og jeg kommer ikke unna å føle at det er litt ovenfra og ned-holdning. Har dere sett slike setninger og hva tenker dere om det? Menn, skriver kvinner også slikt? Anonymkode: e6ff3...9b2 Jeg har ikke sett det skal jeg innrømme, men jeg kjenner også motviljen kommer i meg når jeg leser det - kan ikke helt forklare hvorfor jeg kjenner jeg blir litt vrang. At det handler litt om at smarte mennesker gjerne holder litt tilbake og er litt mer ydmyke når det kommer til sånne ting, mens når det står sånn i profilen så virker det litt fordømmende og dum? Som du sier en litt ovenfra og ned-holding? Litt mangel på sosiale antenner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 8. oktober 2024 #56 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 16.08): Jeg vil ha smarte menn og menn med lang utdannelse, men jeg skriver ikke sånt som det i profilen. Når man har kontakt finner man fort ut om personen har det man er ute etter. Intelligensen og kunnskapsnivået avsløres svært raskt. Anonymkode: aa696...ca7 Det er det jeg tenker også. En ting er at man har sånne ønsker, en annen ting er å si det høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #57 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg tenker at menn som skriver sånn ikke har peiling på hverken hva de eller andre mener med "smart" eller hvordan de finner disse damene. Og veldig sannsynlig tilfredsstiller de ikke kravene de "smarte" damene har til en mann heller. De sveiper nok til høyre basert på kropp og utseende istedet for hva de skriver i profilen, og skjønner ikke hvorfor de ikke får den perfekte dama. Sveiper helt klart sånne til venstre, selv om jeg helt sikkert har høyere IQ , og ikke minst EQ, enn de mennene der. Anonymkode: d8ff4...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #58 Del Skrevet 8. oktober 2024 Blir litt som de som skriver de vil ha en handy mann. Helt ubrukelig opplysning. Anonymkode: fcae8...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #59 Del Skrevet 8. oktober 2024 Jeg har faktisk vært borti Tinder-profiler der menn har skrevet at de er renslige og har egen bolig. Egen bolig er faktisk et kriterium for at man skal greie å ordne seg dame. Hvem orker å innlede et forhold til en som fremdeles bor hjemme hos foreldrene sine? Renslig høres ut som en kontaktannonse for en som er ute etter bare sex. Anonymkode: 2ae52...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2024 #60 Del Skrevet 8. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 13.01): Litt iq? Altså bare litt og ikke mye? Jau. Anonymkode: f9350...c90 Ikke be om det umulige… 😄 Anonymkode: 06e38...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå