exictence Skrevet 4. oktober 2024 #21 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må vel være lov å si at man har en ting for smarte kvinner? For jeg kan garantere at det ikke er noe som sier seg selv når det gjelder hva menn flest leter etter hos kvinner. Den andre formuleringen var bare teit. Anonymkode: 9b41b...860 Hva hadde du synes om en kvinnes profil hvor det stod noe om at hun har en greie for smarte menn? Er ikke et usannsynlig at en kvinne skriver? Det er klart du vil ha en dame som er smart, det er klart du vil ha en dame som er positiv, det er klart du vil ha en dame som ikke er sint. Men skriver du det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 4. oktober 2024 #22 Del Skrevet 4. oktober 2024 Jeg har hatt de beste datene og dialogene med kvinner som er sterke, selvstendige og smarte. Nå er ikke jeg aktiv på appene, men har dere tips til hvordan vi kan på kommunisert dette på en elegant måte? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. oktober 2024 #23 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir som å skrive ønsker en mann med litt ok personlig hygiene. Helt unødvendig å skrive. Anonymkode: b209b...2eb Nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 4. oktober 2024 #24 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg kan jo forstå litt hva de prøver å si, men samtidig kjenner jeg definitivt en slags motvilje i meg når jeg leser slike formuleringer. I stedet for at jeg skal ta avgjørelsen om jeg er smart nok, så synes jeg at de burde sile ut selv. Og jeg kommer ikke unna å føle at det er litt ovenfra og ned-holdning. Har dere sett slike setninger og hva tenker dere om det? Menn, skriver kvinner også slikt? Anonymkode: e6ff3...9b2 Ingen intelligent mann ville formulert seg så plumpt og lavpannet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #25 Del Skrevet 4. oktober 2024 exictence skrev (5 minutter siden): Hva hadde du synes om en kvinnes profil hvor det stod noe om at hun har en greie for smarte menn? Er ikke et usannsynlig at en kvinne skriver? Det er klart du vil ha en dame som er smart, det er klart du vil ha en dame som er positiv, det er klart du vil ha en dame som ikke er sint. Men skriver du det? Som sagt, det er ikke klart. Jeg ville blitt mer interessert om en kvinne hadde skrevet det. Min intelligens er det jeg verdsetter høyest hos meg selv, så bare fint om en partner hadde syntes det samme. Anonymkode: 9b41b...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #26 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er en kvinne, så er sånn sett ikke målgruppa for spørsmålet. Men! Jeg tenner på intelligens (det kalles visst å være sapioseksuell). Utseende har bortimot niks og nada og si for meg, men en mann har høyt intellekt finner jeg ekstremt tenne. Derfor tenner jeg ikke umiddelbart på folk, jeg må bli kjent med de og merke/oppleve de som smarte/intelligente, og da kommer tenningen. Poenget: jeg ville ALDRI skrevet dette på tinder eller sagt dette innledningsvis eller noe slikt. Som alle andre mulige personlige utvelgelseskriterier folk har, så er det jo den som har kriteriet som skal stå for vurderingen av om personen "kvalifiserer". Så ja, jeg er enig med deg, TS. Dette må jo vedkommende selv vurdere når hen blir kjent med den hen matcher med. Blir like dumt som å skrive "foretrekker pene kvinner" (eller hvilket som helst annet adjektiv som krever en subjektiv vurdering). Anonymkode: 780b2...e5f Sapioseksuell. Så har man funnet opp et ord for det også. Noe så idiotisk. Og ja, jeg faller for intelligente menn selv. Men jeg blir ikke kåt alene av en iq på 140 liksom. Anonymkode: f9350...c90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 4. oktober 2024 #27 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som sagt, det er ikke klart. Jeg ville blitt mer interessert om en kvinne hadde skrevet det. Min intelligens er det jeg verdsetter høyest hos meg selv, så bare fint om en partner hadde syntes det samme. Anonymkode: 9b41b...860 Det er vel klart at man vil ha en partner som er litt smart, snill, positiv, godt humør ..... er det ikke? Du ville blitt mer interessert om en kvinne skrev at hun ville ha en smart mann? Hm, ja vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #28 Del Skrevet 4. oktober 2024 exictence skrev (1 minutt siden): Det er vel klart at man vil ha en partner som er litt smart, snill, positiv, godt humør ..... er det ikke? Du ville blitt mer interessert om en kvinne skrev at hun ville ha en smart mann? Hm, ja vel. Har ikke nevnt ordet litt, vil ha en som skiller seg ut jeg Anonymkode: 9b41b...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alli634 Skrevet 4. oktober 2024 #29 Del Skrevet 4. oktober 2024 Fjellmannover190 skrev (1 time siden): Jeg har hatt de beste datene og dialogene med kvinner som er sterke, selvstendige og smarte. Nå er ikke jeg aktiv på appene, men har dere tips til hvordan vi kan på kommunisert dette på en elegant måte? Det beste er, i min menig hvertfall, at man bør fokusere på hva man selv kan tilby. Det er veldig usjarmerende å stille krav til en partner man ikke en gang har truffet enda. Beskrive seg selv og sine egenskaper, så er det opp til den andre part å vurdere om det kan være en match eller ikke 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #30 Del Skrevet 4. oktober 2024 Tått skrev (1 time siden): Ingen intelligent mann ville formulert seg så plumpt og lavpannet. Kanskje det er en intelligent mann med lavere emosjonell intelligens? Det hender jo det. Anonymkode: 102a0...0a7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #31 Del Skrevet 4. oktober 2024 Jeg er en intelligent kvinne, og foretrekker selvsagt en intelligent mann. Men hadde aldri skrevet at du må ha "litt IQ" i tinderbio e.l. 😅 Jeg får fornemmelsen av at de ikke er så jævla glupe selv når de skriver det. Det gir meg assosiasjoner til en type menn jeg får helt makk av, det er de som tror de er veldig mye smartere enn de faktisk er, og som hele tiden må fronte det og hevde seg over andre. De sier de må ha en smart dame, men det de egentlig trenger, er en som er litt mindre smart enn dem selv, sånn at de kan belære dem, og rette på dem og alltid føle seg som den smarteste i rommet. Faktisk intelligente mennesker er ikke så usikre på egen intelligens at de må drive på sånn. Og en intelligent kvinne, hadde heller aldri giddet å være sammen med en sånn. Anonymkode: 2176b...ace 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 4. oktober 2024 #32 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kanskje det er en intelligent mann med lavere emosjonell intelligens? Det hender jo det. Anonymkode: 102a0...0a7 Det er sjelden vanntette skott mellom de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #33 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jepp. Når de skjønner at du er smartere enn dem begynner de å rakke ned på deg. Anonymkode: 887cb...b06 Ja, de gjør alt for å holde deg nede på en måte, gir ikke bekreftelse, ser ikke noe du oppnår, anerkjennelse er helt borte, men om noen andre får til noe eller gjør noe, setter de himmel og helvete i bevegelse og nesten en parade. Flaut å se på til slutt. Anonymkode: 13c04...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #34 Del Skrevet 4. oktober 2024 Utrolig hva man kan lese ut av at noen ønsker en smart kvinne Anonymkode: 9b41b...860 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #35 Del Skrevet 4. oktober 2024 Fjellmannover190 skrev (2 timer siden): Jeg har hatt de beste datene og dialogene med kvinner som er sterke, selvstendige og smarte. Nå er ikke jeg aktiv på appene, men har dere tips til hvordan vi kan på kommunisert dette på en elegant måte? Beskrive deg selv og dine interesser. Har sett noen som skriver at de ønsker kontakt på et dypere plan, det er bedre. Men i bunn og grunn sile ut selv. Merke i dialogen hvem du synes passer og ikke. Anonymkode: e6ff3...9b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #36 Del Skrevet 4. oktober 2024 Adrenalina1 skrev (7 timer siden): Er virkelig mange menn så usikre? At de lar seg skremme av damer med høy intelligens. Ja, og mer penger enn dem er heller ikke bra. Anonymkode: e1275...cec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #37 Del Skrevet 4. oktober 2024 Ikke skrevet det i bio, men om de spør hva slags egenskaper jeg setter høyt hos en kvinne, så er intelligens noe jeg nevner Anonymkode: fc5c2...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #38 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ikke skrevet det i bio, men om de spør hva slags egenskaper jeg setter høyt hos en kvinne, så er intelligens noe jeg nevner Anonymkode: fc5c2...7ee Det er jo greit, men å skrive det i bioen er teit. Anonymkode: 8a6cc...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #39 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo greit, men å skrive det i bioen er teit. Anonymkode: 8a6cc...d4f Ja skjønner hva dere mener. Det høres jo da litt ut som man tror man er veldig smart når en skriver det, så hvordan det kommer frem har nok mye å si Anonymkode: fc5c2...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 5. oktober 2024 #40 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 10.50): Kanskje det er en intelligent mann med lavere emosjonell intelligens? Det hender jo det. Anonymkode: 102a0...0a7 Neppe. Lav sosial intelligens eller ei, lingvistisk intelligens har man nok uansett med høy IQ - og det som står der oser ikke akkurat "jeg fikk sekser i norsk, no effort". Sannsynligvis finnes ikke denne hypotetiske personen i hovedinnlegget, engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå