AnonymBruker Skrevet 5. oktober #81 Del Skrevet 5. oktober Flaggermusa mi henger opp ned når den sover. Anonymkode: ea8fc...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #82 Del Skrevet 6. oktober Jeg hadde ikke blitt direkte fornærmet siden jeg ikke ville følt meg truffet av spørsmålet, men siden det sier alt om deg som mann ville jeg satt pris på at du spurte slik at jeg kunne sørget for at jeg slapp å ha en mann som deg i livet mitt ett eneste sekund mer. Anonymkode: 707e5...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #83 Del Skrevet 6. oktober ‘’Flaggermus’’ 😂😂😂 Nå har jeg hørt det også… Anonymkode: 639a7...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #84 Del Skrevet 6. oktober « Nei jeg har ikke det- Er kuken din mer enn 16 cm lang? »Så du har det altså? Ja men så fint da. Ha en fin dag!» Anonymkode: 39823...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 7. oktober #85 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 4.10.2024 den 17.22): Ser da ut til å være plenty av fornærma kvinner i denne tråden ut fra svarene da... Anonymkode: 8ca81...b5c Jeg ville ikke blitt fornærmet, men jeg ville tenkt at han der er ikke noe for meg. Han har feil verdier og veldig svak sosial kompetanse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #86 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 11.54): Hvis jeg vurderer sex med deg så vil jeg jo unngå å eventuelt måtte avvise deg når klærne allerede har gått av og jeg møtes av et bombet roastbiff smørbrød. Og det sparer jo deg for nederlaget av å bli avvist på et så sent stadia også. Ville du blitt sur eller fornærmet for et slik spørsmål? Anonymkode: 8ca81...b5c Ville du blitt sur om jeg spurte om du hadde en liten makk i buksa? Anonymkode: aaaaa...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #87 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 11.54): Hvis jeg vurderer sex med deg så vil jeg jo unngå å eventuelt måtte avvise deg når klærne allerede har gått av og jeg møtes av et bombet roastbiff smørbrød. Og det sparer jo deg for nederlaget av å bli avvist på et så sent stadia også. Ville du blitt sur eller fornærmet for et slik spørsmål? Anonymkode: 8ca81...b5c Caramba!! Bare hvis jeg hadde fått lov til å se sossisen din. ^^ Anonymkode: f7dfc...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #88 Del Skrevet 7. oktober Jeg skjønner det er ment som (en dårlig) hevn på den dumme penis tråden. Men jeg tenker først, er det negativt å ha store kjønnslepper? Veldig mange menn liker det. Anonymkode: e63a1...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #89 Del Skrevet 7. oktober Det er lite som pirrer mer enn å kjenne de nydelige leppene henge ned langs munnvikene. Å slikke og suge på en munnfull deilig mus er himmelsk, og ingenting å bekymre seg over som kvinne. Anonymkode: ed37b...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå