Gå til innhold

Kvinner: Ville du blitt sur om jeg spurte om du har flaggermus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

🤣 nei, hadde nok lurt på hva flaggermus er da.

Anonymkode: b36e8...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hvis jeg vurderer sex med deg så vil jeg jo unngå å eventuelt måtte avvise deg når klærne allerede har gått av og jeg møtes av et bombet roastbiff smørbrød. Og det sparer jo deg for nederlaget av å bli avvist på et så sent stadia også.

Ville du blitt sur eller fornærmet for et slik spørsmål?

Anonymkode: 8ca81...b5c

Sur? Nei, men oppgitt fordi du åpenbart er en dust som ikke vet hvordan et normalt underliv ser ut. 

Endret av Sam Fox
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (32 minutter siden):

Jeg ville sikkert svart at «på låven, mener du? De kommer ofte fram på høstkvelder». 

Skulle til å si det, går mange ganger hatt - flaggermus i området så det kan hende jeg hadde tatt feil av spørsmålet. Baby flaggermus er forøvrig supersøte!! 

Anonymkode: 9b64f...7cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (22 minutter siden):

 

 

Forstår dere ikke at TS har latt seg provosere av tilsvarende spørsmål til menn i nabotråd, og at han derfor har opprettet denne tråden som en direkte respons på det? Selvsagt er det ingen menn som ville spurt en kvinne om noe slikt. Heller ikke TS. Imidlertid finnes det kvinner som vil stille tilsvarende spørsmål til menn. Det er det mange eksempler på. Verdt å reflektere over for dere som lar dere provosere når spørsmålet settes på spissen til dere. 

Ingen voksen kvinne ville noen gang spurt en mann om penisstørrelsen hans. Ei fjortisjente, kanskje, men ingen kvinne.

Anonymkode: 1f508...0a5

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen voksen kvinne ville noen gang spurt en mann om penisstørrelsen hans. Ei fjortisjente, kanskje, men ingen kvinne.

Anonymkode: 1f508...0a5

Dette var en direkte respons til en kvinne som åpenbart ville spurt om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg ville bare ha betraktet deg som et  litt enkelt, umodent og ensporet individ med dårlig ordforråd og vært takknemlig for at du avslørte deg som et slikt, slik at jeg slapp å kaste bort min dyrebare tid på et åpenbart laverestående vesen 😁

Anonymkode: 9d36c...518

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt normal mus, hverken flaggermus eller andre rare dyrearter. Er ganske trygg på at jeg har en pen mus, sånn egentlig.
Hadde du spurt meg et slikt spørsmål så hadde det  uansett ALDRi blitt sex. Hadde antageligvis bare blocka og sletta hele deg. :P Ja, det er frekt og usmakelig og barnslig.

Jeg har bare sex med gentlemens. De beste elskerene er de som får meg til å føle meg deilig og trygg. Så bare det at du spør et slikt spørsmål viser meg at du neppe er den type elsker jeg søker.

Anonymkode: 993f6...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som skjønner at det er et trolle innlegg?

 

hilsen flaggermusa 88

Anonymkode: 42824...14d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (22 minutter siden):

Dette var en direkte respons til en kvinne som åpenbart ville spurt om det. 

En direkte respons ville vært å spørre den kvinnen om det.

Hvorfor blande inn alle oss andre. Står jeg til ansvar for hva alle andre med samme reproduktive organer sier og mener?

Jeg er så lei av sånne "gotcha!"-tråder, hvor en løk (gjerne av type kvinne) har opprettet en tråd om et eller annet, som de gjerne får motstand på også, og så lager noen samme tråd med motsatt kjønn, hvor de gjerne overdriver ekstra for og lokke frem responsen de ønsker, og så hopper de frem fra bak gardinen og sier "A-HAH! Busted! Alle dere kvinner er hyklere, fordi en kvinne sa en ting i en tråd,og så er det en annen kvinne som sier noe annet i en helt annen tråd!!!!!"

Anonymkode: b0dcb...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er så lei av sånne "gotcha!"-tråder, hvor en løk (gjerne av type kvinne) har opprettet en tråd om et eller annet, som de gjerne får motstand på også, og så lager noen samme tråd med motsatt kjønn, hvor de gjerne overdriver ekstra for og lokke frem responsen de ønsker, og så hopper de frem fra bak gardinen og sier "A-HAH! Busted!

Enig! 👍

 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hvorfor blande inn alle oss andre. Står jeg til ansvar for hva alle andre med samme reproduktive organer sier og mener?

Jeg mener dette handler om noe mer og større enn det rent individuelle. Hadde likt å se hvordan du responderte på mitt innlegg #81 i den andre tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde satt pris på spørsmålet ditt ja, så jeg kunne avvist deg før jeg hadde lagt mer tid og energi i relasjonen med deg. 

Anonymkode: 1b368...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle til å si det, går mange ganger hatt - flaggermus i området så det kan hende jeg hadde tatt feil av spørsmålet. Baby flaggermus er forøvrig supersøte!! 

Anonymkode: 9b64f...7cc

Ja 🦇 elsker flaggermus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 time siden):

 

 

Forstår dere ikke at TS har latt seg provosere av tilsvarende spørsmål til menn i nabotråd, og at han derfor har opprettet denne tråden som en direkte respons på det? Selvsagt er det ingen menn som ville spurt en kvinne om noe slikt. Heller ikke TS. Imidlertid finnes det kvinner som vil stille tilsvarende spørsmål til menn. Det er det mange eksempler på. Verdt å reflektere over for dere som lar dere provosere når spørsmålet settes på spissen til dere. 

Jeg lot meg ikke provosere. Jeg ville helt seriøst sikkert trodd at det var snakk om dyr, for har aldri hørt ordet flaggermus bli brukt om noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden):

Jeg lot meg ikke provosere. Jeg ville helt seriøst sikkert trodd at det var snakk om dyr, for har aldri hørt ordet flaggermus bli brukt om noe annet. 

Det ordet var jo over alt i nyhetsbildet for et par år siden. Det var til og med på Dagsrevyen der Ørjasæter var i en diskusjon med en annen kvinne om bruken av det. Det var slik vi nordmenn lærte den nye betydningen av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Det ordet var jo over alt i nyhetsbildet for et par år siden. Det var til og med på Dagsrevyen der Ørjasæter var i en diskusjon med en annen kvinne om bruken av det. Det var slik vi nordmenn lærte den nye betydningen av det. 

Ser ikke på Dagsrevyen 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (1 minutt siden):

Ser ikke på Dagsrevyen 🙈 

Det var i andre medier også. De fleste store. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr flaggermus i denne konteksten? Er vel ingen som har flaggermusvinger der nede…

Anonymkode: f9d2c...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (5 minutter siden):

Det var slik vi nordmenn lærte den nye betydningen av det. 

Nope. Har hørt dette utrykket i bruk for over 20 år siden.

Anonymkode: 8ca81...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...