Gå til innhold

Mann forsvunnet i Kristiansand


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De har ikke sett tegn til han siden tirsdag. Han skulle ta en tur rundt jegers (ent kjent turområde) der pleier nåde jeg og min mann å løpe. Helikopter ses hele tiden og brannmenn har lett i tjønn og vann. Kan det være bortføring ? Eller hva har skjedd ? Det er litt skummelt. Håper han kommet til rette! Kun funnet hans mobil og genser. 

Anonymkode: 58217...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikkert selvmord, det er det jo ofte i slike saker. 

Anonymkode: 642be...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er denne mannen? Er vanskelig å si.. kan være en personlig krise, ønske om å forsvinne, demens eller noe kriminelt..

Anonymkode: 757d6...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegers er fullt av hauger med stier, så utrolig stort område å lete i. Gått der veldig mye selv, og det er uendelig med veier. Håper de finner han. Han kan jo ha gått innover/oppover også. En kan jo gå helt til Vennesla om en vil. 
 

 

Anonymkode: 561e1...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Eller hva har skjedd ? Det er litt skummelt.

Jeg vedder 100 kr på at dette er en ulykke eller selvmord. Tror ikke du skal være redd for å bli kidnappet. 

Anonymkode: 3cb6a...ab8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hvor gammel er denne mannen? Er vanskelig å si.. kan være en personlig krise, ønske om å forsvinne, demens eller noe kriminelt..

Anonymkode: 757d6...f53

Mann i 30årene. 

Bare mobilen og jakken lå igjen. Hvis de mistenker selvmord setter de ikke igang så mye ressurser. Ble savnet av familie.. ts 

Anonymkode: 58217...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jegers er fullt av hauger med stier, så utrolig stort område å lete i. Gått der veldig mye selv, og det er uendelig med veier. Håper de finner han. Han kan jo ha gått innover/oppover også. En kan jo gå helt til Vennesla om en vil. 
 

 

Anonymkode: 561e1...f4b

Ja jeg vet, det er veldig mye fjell og bratte kanter også. Kan ha ramlet ut i vannet. Merkelig de ikke oppgir navn enda 

Anonymkode: 58217...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet vil som regel vite om bakgrunnen hans, er han fra et belastet miljø vil de anta selvmord eller at man blir tatt pga gjeld. Uansett bra de bruker så mye ressurser. 

Anonymkode: 58217...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mann i 30årene. 

Bare mobilen og jakken lå igjen. Hvis de mistenker selvmord setter de ikke igang så mye ressurser. Ble savnet av familie.. ts 

Anonymkode: 58217...dcc

Jo.. de ønsker at han skal bli funnet så ikke andre turgåere med feks små barn skal finne han istedenfor. 

Anonymkode: c537e...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skal ikke diskuteres her inne... jeg har rapportert tråden.

Anonymkode: 6369a...1b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han blir funnet i godt behold. Så bilde av han å han så ikke ut som en typisk rusmisbruker. 

Anonymkode: 90af7...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Sånt skal ikke diskuteres her inne... jeg har rapportert tråden.

Anonymkode: 6369a...1b0

Ja vel. Det er i beste mening. 

Anonymkode: 58217...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...