AnonymBruker Skrevet 3. oktober #1 Del Skrevet 3. oktober Hvordan stoppe dette? Han er ute eller inne i 5-10 minutt så vil han ut eller inn igjen. Jeg har ikke anledning til katteluke. Råd? Anonymkode: ac569...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #2 Del Skrevet 3. oktober Ikke slipp han inn med en gang? Min katt går ut katteluka og går så rett til vinduet og står der og maser på at jeg skal åpne det for å slippe han inn igjen. De holder på sånn bare for å ha noe å gjøre. Det er ikke farlig å ignorere dem for en stund. Anonymkode: 5df1f...02c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #3 Del Skrevet 3. oktober La være å gjøre som katten vil hele tiden? Anonymkode: e153b...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4 Del Skrevet 3. oktober Min katt holdt på sånn når han var gammel. Det var nok demens. Anonymkode: c2b28...324 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober Slutte å slippe han inn og ut? Skaff han et kattehus ute som han kan oppholde seg i ute? Anonymkode: b8685...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan stoppe dette? Han er ute eller inne i 5-10 minutt så vil han ut eller inn igjen. Jeg har ikke anledning til katteluke. Råd? Anonymkode: ac569...bc2 Leier du? Siden du ikke kan ha katteluke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober mommyaka skrev (15 minutter siden): Leier du? Siden du ikke kan ha katteluke? Nei, men samboer vil ikke, øddelegge døra... Anonymkode: ac569...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3. oktober #8 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, men samboer vil ikke, øddelegge døra... Anonymkode: ac569...bc2 Hva med en vegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå