Gå til innhold

3 kjæreste og 33 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Hatt 3 langvarige forhold, første forhold i flere år, andre 2 barn og siste 1 barn.

Bare et genefelt spørsmål, de kjærestene jeg har hatt har aldri vært noe gla i og gi blowjobs, jeg er en simpel mann, gi meg det så er jeg fornøyd. Gir og har gitt mine samboere og kjærester det de måtte ønske, stabil økonomi, bra sexliv, fikser og rydder hjemme 1-2 ganger i uken for sånn er jeg, spesielt fredager skal jeg gjøre det helge koselig. Jeg gjør stas på den jeg er sammen med, jeg lærer meg hva hun liker og ikke i sengen, og veldig glad i og slikke og gjør en innsats der. Gir orgasmer til min nåværende samboer i form av slikking med fingring eller typisk g punkts stimulering. De 3 jeg har vært kjæreste med har jeg gitt sprut orgasme til, de sier de aldri har opplevd det, blir sjokkert og flau.. helt ok for meg. Men når det kommer til biten hva jeg lyster etter og ønsker, så er det blowjobs, får jeg det nei, gjort det mine 3 langvarige forhold nei. Jeg må rett ut spørre om jeg kan få. Selv gir jeg uten spørsmål, det holder til kjærlighetslivet at eg slikker og gir henne orgasme. Er det bare slik damer er ? Er det ingen som faktisk ønsker gi nytelse til sin mann, liker ikke damer gi blowjobs ? Mine heftigste blowjobs har vært i singel livet, der damen dwepthroater kuken min, viser skikkelig at jeg skaø ha nytelse, og møtt en dame som ikke gav seg før hun hadde sugd meg ferdig. Men i mine 3 forhold også nåværende ingen interesse til og suge meg hele veien.. er vi bare så forskjellige ? Mitt kjærlighetsspråk er sexualitet og nytelse, samtlige kjærester ønsker sex, slikking, rydding, hardt arbeid for penger osv... listen er lang. Er vi bare så forskjellig ?

Mvh annonym

Anonymkode: b5c27...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er ulike.Her i huset er det min mann som har vært skeptisk til å både få og gi oralsex. Så da har jeg ettehvert presset på både å få lov til å suge ham/gi blowjob og at han skal slikke meg. Han har nesten ikke gjort det med kjærester før meg heller så han føler selv han strekker seg langt med meg. 

Kjærlighetsspråkene handler ikke om sex, men om komplimenter, kvalitetstid sammen, tjenester, gaver og fysisk nærhet. 

Anonymkode: a8718...657

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk er ulike.Her i huset er det min mann som har vært skeptisk til å både få og gi oralsex. Så da har jeg ettehvert presset på både å få lov til å suge ham/gi blowjob og at han skal slikke meg. Han har nesten ikke gjort det med kjærester før meg heller så han føler selv han strekker seg langt med meg. 

Kjærlighetsspråkene handler ikke om sex, men om komplimenter, kvalitetstid sammen, tjenester, gaver og fysisk nærhet. 

Anonymkode: a8718...657

Skjønner det, føler bare jeg har møtt normalen og tror det er slikt det skal være og det er helt ok det. Spør bard om andre har det slikt, både kvinner og menn. Da får jeg i så fall leve med fantasien om noe slikt. Mitt kjærlighetsspråk er nok at kvinnen i mitt liv viser at hun begjærer meg sexuelt, og lysten på og mota oralsex er desverre noe jeg elsker.

Anonymkode: b5c27...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i å suge, men må si at jeg er lite interessert i det som hovedrett i sexlivet. Det er enten forspill eller avslutning, og jeg har null interessert for at det er forspill, hovedrett og avslutning. Uansett om han hadde vært villig til å gi meg orgasme før eller etter med oral/fingre. Jeg hadde mistet gleden ved å suge om det er hva mannen ville ha, og kun det. 

Anonymkode: 3ef05...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg suger ikke mannen min. Det har skjedd. Men da er jeg full. Men jeg begjærer han på andre måter. Jeg sørger alltid for at han har det godt når vi har sex. Jeg elsker å se at han nesten går i oppløsning når vi har sex. Han vet at jeg har en stor sperre med å suge. Jeg elsker når han slikker meg. Men jeg klarer ikke helt å slappe av når han gjør det. Så det er ikke ofte han gjør det. Jeg har vært tilfreds med sexlivet vårt. Men det har endret seg i det siste. Jeg har gått mange år uten å få orgasme. Men no som barna har flyttet ut så «krever» jeg orgasme igjen. Så no er vi der at det går mye mere onani sammen. Lære og kjenne hverandre igjen. Han er glad i sex. Og er med på alt. Det er jeg som har en sperre som jeg må lære med å bryte. 

Anonymkode: 22da4...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du har vært maks uheldig med damene dine på sugefronten at at alle gode ting tydeligvis ikke er 3🙃

Anonymkode: e78ab...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjærlighetsspråkene handler ikke om sex, men om komplimenter, kvalitetstid sammen, tjenester, gaver og fysisk nærhet. 

Du vet at det er individuelt hva som er den enkeltes kjærlighetssspråk? 

Anonymkode: e78ab...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du vet at det er individuelt hva som er den enkeltes kjærlighetssspråk? 

Anonymkode: e78ab...d9d

Kjærlighetsspråk er en bestemt teori med 5 språk, sex er ikke en av dem. Fysisk nærhet er det nærmeste. 

Anonymkode: baaa3...684

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Du vet at det er individuelt hva som er den enkeltes kjærlighetssspråk? 

Anonymkode: e78ab...d9d

Mulig det, men en mann som har et så snevert "kjærlighetsspråk" at bj er det eneste som virkelig gjør ham fornøyd hadde jeg gått lei av etter maks 6 måneder. Uansett hvor flink han selv var med tunge. Og husarbeid. Jeg antar at jeg hadde begynt å mislike å gi bj allerede etter et par måneder ovenfor mann som kun var skikkelig fornøyd om han fikk det, og jeg elsker i utgangspunktet å suge. Jeg er veldig glad for at jeg har mann som nyter mye ulikt like mye. For å være ærlig hadde hvilken som helst seksuell handling blitt kjedelig dersom det var det eneste som virkelig talte for mannen. Det hadde forsuret alle andre aktiviteter, ved å føles som han bare gjorde det for meg, eller kun var halvfornøyd med iallefall, samt den aktiviteten han hadde obsession på. Hadde det i det minste vært en fellesaktivitet, som knulling. Det kunne gått. 

At kjærlighetsspråket er fysisk nærhet og sex, ok. At det er bj bare, næh! Da er det mer å ha en svært snever tenning og nytelse. 

Anonymkode: 3ef05...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at suging ikke går som dem 5 kjærlighetsspråkene, men at man har såpass ønske i senga at man ikke er villig med kompromisser her det er jeg enig i. Men det er ikke det som definerer kjærlighetspråk. Om en liker kinky sex skjønner jeg det kan være vanskelig og opprettholde et forhold med en som ikke liker det overholde. Da tenker jeg om du er der at det er såpass viktig for deg så vær ærlig om det, men da må du også gi på samme måte til partneren din.

Anonymkode: 6e12b...0e7

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår veldig godt at dette er et stort savn for deg i sexlivet. For meg er det like naturlig å gi BJ som å spise mat 😂. Jeg nyter det veldig selv og da. Så det finnes damer som er opptatt av, og tenner på partneren sin nytelse. Håper partneren viser deg at hen setter pris på det du gjør på andre måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du vet at det er individuelt hva som er den enkeltes kjærlighetssspråk? 

Anonymkode: e78ab...d9d

Det står eksplisitt i bøkene til Gary Chapman om "love languages" at sex ikke er et av kjærlighetsspråkene, selv om særlig mange menn tror at sex er deres kjærlighetsspråk....

De fleste mennesker føler seg sett gjennom et sexliv som fungerer - og min mann sier på tull at x (type sex) er hans kjærlighetssspråk. Men altså hva en foretrekker av kjærlighetss-språk av de 5 typene er noe som går igjen i alle relasjoner, ikke bare romantikk. En vil feks ønske denne typen kommunikasjon fra familie og venner. 

Anonymkode: a8718...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke oral, hverken gi eller få. Det er faktisk fullstendig dealbreaker for meg i et forhold. Hvis dette er så viktig for deg må du jo ta det opp tidlig i datingfasen så du vet om dere er kompatible i senga?

Anonymkode: 5a9d5...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker oral, både og gi og få. Her er blowjobs er en del av sexen i 99% av tilfellene, gjerne det vi avslutter med. Han får også blowjober uten at vi nødvendigvis behøver å ha et samleie etterpå. 

Anonymkode: 03a7c...dd4

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig så enkelt som at tenner man eller tenner man ikke på å gi blowjobs. Hvis man ikke tenner på det selv, eller det i verste fall virker avtennende, så er det ikke noe kvinnen kommer til å tilby av seg selv. Selv om hun vet du liker det. Fordi man ikke egentlig har lyst. Er like tilfeldig om man liker det eller ikke som f.eks analsex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg elsker oral, både og gi og få. Her er blowjobs er en del av sexen i 99% av tilfellene, gjerne det vi avslutter med. Han får også blowjober uten at vi nødvendigvis behøver å ha et samleie etterpå. 

Anonymkode: 03a7c...dd4

Samme her

Anonymkode: a37e4...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dår din sak skal INN i vår munn og helst ned halsen, er du faktisk for kravstor. Ikke det samme som å slikke, du trenger ikke bli kvalt av noen.

Anonymkode: 31071...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...