Gå til innhold

Er gift, men ønsker en elsker..hvordan går jeg frem ??


gift_dame

Anbefalte innlegg

Greit å innse at du ikke er kone materiale og ikke passer inn i et monogamt forhold. 

Er man monogam så tenker man ikke sånn, og ihvertfall ikke gjør det om til handlinger. Man jobber heller for forholdet. For den spenningen, lidenskapen, deilige sexen kan man ha selv i et langt ekteskap. 

Så da har du to valg. 1 - gå ifra han. 2 - forklar hvordan du føler å se om det er mulighet for et åpent forhold. Eller skaff deg hjelp! 

Å holde på slik bak ryggen hans er ikke og burde ikke være et alternativ. Regner ikke med du er tilbakestående, har personlighetsforstyrrelser eller lignende som kan forklare (ikke unnskylde) slik oppførsel? 

Velger du å være utro bak hans rygg  vil du potensielt ødelegge flere liv/skade andre inkl dine egne barn og deg selv. Du utnytter mannen din for å få i pose og sekk. Du er feig, egoistisk og mangler empati. Ingen oppegående mennesker gjør slikt. De fleste forstår såpass. 

Anonymkode: c51ab...621

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fjord 40 skrev (4 timer siden):

Tenk litt på den dagen det blir oppdaget...bara dine, foreldere,svigerforeldre slekten kommer til å få vite det da du har mistet alt for du ville kulle ein annen. 

Barna blir nok takknemlige, hun skriver jo hun må være utro mot faren deres, istedet for å gjøre det slutt med ham først, nettopp pga de ❤️

Anonymkode: 07c07...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke når du vet hva du driver med.

Anonymkode: a0041...0ce

den største løynen løynere forteller seg selv for å lette på samvittigheten sin om de har en gjør den ikke dermed sann.. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Folk i tråden må ha svært dårlig leseoppfatning.

Anonymkode: 20fc2...6c2

Javel? Du synes utroskap er greit? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nøyaktig på samme måte som man finner en elsker generelt. Du hadde ikke trengt å legge til at du var gift, da får du jo også masse svare her som du ikke vil ha.

De enkleste måtene å få seg en elsker på er:

Datingsider/apper. Spesielt de som handler mest om sex. Sinnsyk overvekt av menn der. Skriv at du er en gift kvinne på utkikk etter eventyr på hotell, med et litt sensuelt bilde som viser noe kropp, så har du søtti meldinger på ti minutter i innboksen.

Gå ut på byen, på et sted som er litt kjøttmarked for de voksne. Drikk, flørt og bli kjent. 

Gå gjennom alle du kjenner eller den lille sorte boka med ekser eller folk man har flørtet med eller merket kjemi med før eller tenkt sånn "what if" med. Send en melding og si hei, hvordan går det med deg, lenge siden. De skjønner med en gang hva du vil. Så blir det en prat som blir til en avtale om å ta en øl, og så blir det en affære ut av det, om begge vil. 

Anonymkode: 2841a...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 1.25):

Du får deg baller og avslutter det du er i før du ligger med andre.

Anonymkode: adfcd...19c

Pisspreik. Hold moralismen for deg selv. Hun har jo et fint ekteskap foruten sexen. Dette er et problem fordi folk som deg insisterer på å blande ekteskap med seksuelt monogami. Det er dømt til å mislykkes. Og det ser vi klar statistikk på.

 

TS må da få lov å ha løst og bli knullet ordentlig selv om mannen hennes duger til alt annet enn å knulle tydeligvis. 

Anonymkode: cca0f...b81

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gift_dame skrev (På 3.10.2024 den 1.23):

Jeg er en gift kvinne i 40 årene, har barn, hus, hund og alt det der. Men jeg ønsker liksom noe mer, mannen er grei og snill, men jeg har ingen følelser for ham og jeg syns vel at han er ganske kjedelig. Ikke er sexen noe og snakke om heller. Jeg ønsker sex, masse sex, lidenskapelige møter på hotell, jeg søker spenning. Jeg ønsker ikke å gå fra mannen da pga barna, økonomi osv.

Hvordan går jeg egentlig frem ?? Holder til i Rogaland.

Ja det e jo umoralsk , men vi alle trenger oppmerksomhet så skjønne deg 😊 mvh Rogaland 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null empati hos deg altså. Slike kvinnfolk som deg fortjener å bli behandlet som en dritt av mannen 

Anonymkode: a4233...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du være utro, fin en med svær.

Da vil du oppleve mindre følelser da prognosen for at han har flere er stor.

Fin en som får jobben gjort rett og slett.

Neste spørsmål!

Anonymkode: 08e65...861

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med mannen din og kom til enighet om å ha åpent forhold. En elsker kan du finne overalt, siden du er kvinne. 😉 

Tips til sider: 

www.victoriamilan.no 

www.cupido.no 

Anonymkode: 00ddd...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gift_dame skrev (På 3.10.2024 den 1.23):

Jeg er en gift kvinne i 40 årene, har barn, hus, hund og alt det der. Men jeg ønsker liksom noe mer, mannen er grei og snill, men jeg har ingen følelser for ham og jeg syns vel at han er ganske kjedelig. Ikke er sexen noe og snakke om heller. Jeg ønsker sex, masse sex, lidenskapelige møter på hotell, jeg søker spenning. Jeg ønsker ikke å gå fra mannen da pga barna, økonomi osv.

Hvordan går jeg egentlig frem ?? Holder til i Rogaland.

Om du skal ha det hemmelig så må du være forsiktig så du ikke blir avslørt. Tenk godt hva du gjør og tenk da om noen i familien kan avsløre deg på noen måte. Lag en hemmelig mail på google eller noe.  ikke bruk dit navn men et diskre og ikke bilde av ansikt eller noe som kan avsløre deg. så finn et kontakt sted eller en chat kanal det det også er stor muligheter for treff for deg.  du kan prøve chat eros.no eller chat.no. På chat.no må du være forsiktig hva du skriver på feller og også ikke noe nick som sier noe om kontakt eller sex.   jeg har møtt flere på chat.no og det er mye lettere dor damer. Om du finner noen så vær forsiktig for det er mange du ikke kan stole på. Møt de et sted det er er andre førte gang for å bli lit kjent, men ikke nær der du bor.

Som jeg skrev så har jeg møtt flere damer  og det har vert fint hver gang for de jeg møtte og meg.  Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...