Gå til innhold

Er gift, men ønsker en elsker..hvordan går jeg frem ??


gift_dame

Anbefalte innlegg

Jeg er en gift kvinne i 40 årene, har barn, hus, hund og alt det der. Men jeg ønsker liksom noe mer, mannen er grei og snill, men jeg har ingen følelser for ham og jeg syns vel at han er ganske kjedelig. Ikke er sexen noe og snakke om heller. Jeg ønsker sex, masse sex, lidenskapelige møter på hotell, jeg søker spenning. Jeg ønsker ikke å gå fra mannen da pga barna, økonomi osv.

Hvordan går jeg egentlig frem ??

Endret av gift_dame
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Registrer deg på Nakentid.no. 

Det er MYE rart der inne, men heldigvis også noe bra. Jeg har hatt tre fantastiske, deilige møter med menn jeg har møtt der. 

Anonymkode: 2f479...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gift_dame skrev (2 timer siden):

Jeg er en gift kvinne i 40 årene, har barn, hus, hund og alt det der. Men jeg ønsker liksom noe mer, mannen er grei og snill, men jeg har ingen følelser for ham og jeg syns vel at han er ganske kjedelig. Ikke er sexen noe og snakke om heller. Jeg ønsker sex, masse sex, lidenskapelige møter på hotell, jeg søker spenning. Jeg ønsker ikke å gå fra mannen da pga barna, økonomi osv.

Hvordan går jeg egentlig frem ??

Parterapi, snakk med mannen din om hvordan du har det i stedet for å være utro.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jævla egoist. La han gå slik at han kan finne en som ikke bedrar han. 

Anonymkode: 74e2e...72e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Æsj, jævla egoist. La han gå slik at han kan finne en som ikke bedrar han. 

Anonymkode: 74e2e...72e

Enig. Enkelte mennesker er bare så tragiske. Søk hjelp og snakk med mannen din så finner dere en løsning sammen. Om du virkeliggjør denne fantasien din vil mannen din før eller siden finne ut av dette og barna dine vil hate deg for resten av livet. Er et knull eller to verdt det? En skilsmisse er mye mer realt og godkjent, noe utroskap ikke er.

Anonymkode: 36704...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...