Gå til innhold

Eks omtaler sexen vi hadde som hobby…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Maleficenta skrev (24 minutter siden):

Kanskje ts syns det er kjipt at sex med henne aldri betydde noe for han da. Tenkt på det?

Utfordringen er vel heller kommunikasjonsproblemet at det han verdsetter, ser hun ned på. 

 Sånn sett var det tåpelig å si det på den måten. 

(altså, jeg ser på kona som mitt lille sexleketøy ;) Men jeg skjønner jo at hun ikke legger det samme i det som jeg gjør, så jeg SIER jo ikke det til henne. )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex kan jo være en hobby? Ikke en hobby som engasjerer meg så mye for tiden, jeg har andre hobbyer jeg foretrekker, men da jeg var ung var det helt klart en hobby.

Anonymkode: b86cb...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Med det synet er det ikke rart 75% av hele Norge driver og er utro. 

Anonymkode: 194f5...199

Er det så mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sex er noe intimt man ikke deler med hvem som helst, en dypere connection mellom to partnere. Men skjønner nå synet hans på det, da han var utro da vi var sammen og definerte det som hobby. Utrolig hva man skal høre…

Anonymkode: 194f5...199

Det er utroskapen som er problemet med denne defineringen som hobby. Hvis han ikke hadde vært utro og dere hadde hatt et bra forhold som ikke endte pga utroskap, så tror jeg du hadde tenkt på det annerledes. Eller? 

Det var at han var utro og samtidig kalte det en hobby som plager deg, tror jeg. Fordi som du sa; han utøvde denne hobbyen sin med flere enn deg. Mulig han er utro mot kona si også og tenker at det er hobbyen hans. 

Tror jeg hadde fnyst av det jeg også og sagt "takk skal du f... meg ha for det" og vurdert om jeg hadde giddet å svare han noe mer. 

 

Hadde en kjæreste sagt det til deg, at sex med deg var hobbyen hans, hadde du tenkt annerledes på det da? Siden hobby defineres som noe man gjør med glede utenfor jobb og ting som kanskje ikke alltid er så gøy?

Anonymkode: 009c1...52e

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noe er en hobby, betyr da ikke nødvendigvis at man ikke setter pris på det? Jeg ville nok ikke kalt sex for en hobby, men ser ikke vitsen med å irritere seg over at en eks fra 22 år (!!!) tilbake omtaler sexen vår som hobby. Folk har ulike måter å snakke om ting på, at han bruker andre uttrykk enn deg, betyr ikke at han legger det samme i disse uttrykkene som du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh wow, en mann uten noen hobbyer og interesser og som klager på livet som mann og far. Og i tillegg liker å mimre om gode, gamle dager når dere hadde sex.

Ja, selvfølgelig vil du være venn med han. Høres skikkelig givende ut 🙄

Anonymkode: 9c766...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...