AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober Jeg har bestandig kjøpt billige jeans, fra Cubus, Lindex osv tidligere. Nå ønsker jeg å bytte de ut med tidløse jeans som varer og varer. Ønsker meg kvalitet! Fasongmessig må jeg prøve meg litt fram, da jeg har bodd i skinnyjeans i altfor mange år. Nå vil jeg prøve noe nytt! (Jeg har timeglassfigur) Hvilke jeans-merker er dine favoritter? Anonymkode: 31a66...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Akkurat nå er favorittbuksa en svart lee breese 👍 Anonymkode: 1e98c...e39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Anonymkode: 1e98c...e39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 2. oktober #4 Del Skrevet 2. oktober Lee. 100% 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober Akkurat nå er favoritt-jeansen min Lois Celia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober Lois er uten tvil merket som har mine favoritt jeans i ulike fasonger og vask. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober Levis. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 3. oktober #8 Del Skrevet 3. oktober Jeanerica ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #9 Del Skrevet 3. oktober Kjøpte en bukse fra lee for flere år siden. I løpet av tide jeg har hatt den har jeg også hatt bukser fra dr denim og bikbok men de har blitt bytta ut flere ganger. Anonymkode: 7b541...411 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3. oktober #10 Del Skrevet 3. oktober Husker ikke modellen, men den er fra MiH (made in heaven), og så er det en dream-jeans fra Mac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #11 Del Skrevet 3. oktober Lee, Jeanerica og Mother Denim - sistnevnte avsindig dyrt, men verdt hver krone. Anonymkode: f83be...73f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #12 Del Skrevet 3. oktober Jeg er veldig glad i mine Lois Raval. Og en flared fra HM av alle ting! Anonymkode: 0d3f9...f80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. oktober #13 Del Skrevet 4. oktober Pr nå så har jeg lenge hatt Levis 501 90`s som favoritt Pluss Levis superlow boot (det står superlow, men den har normal midjehøyde) Har også ei Levis baggy dad -relaxed fit som jeg liker godt, men bruker den mest som «kosebukse» hjemme pga den dessverre har blitt for stor, så den sitter ikke så pent på. Men fy fela så god den er! Den skal ikke være ettersittende forsåvidt, og er veldig fin sammen med en mere ettersittende overdel Baggy dad; Jeg har prøvd bukser både fra Lee og Lois, men de har jeg etterhvert solgt. Det er Levis som er min favoritt, og de har utrolig god kvalitet. Skal nesten godt gjøres å slite ut ei levisbukse Holder fasongen gjør de også (jeg foretrekker de som er i 100% bomull, selv om de er litt stive å gå inn etter vask (men man skal helst ikke vaske jeans så ofte, får du en flekk på så vask heller av) Kjøper man ei levisbukse som har litt elastan/stretch i seg så lønner det seg å kjøpe den litt for trang, typ får nesten ikke kneppet den igjen, pga den vil vide seg ut. De i ren bomull vil også gå seg litt til, men ikke så mye Det jeg også liker med Levis er at størrelsene kommer i tommer, både midje og lengde på beina. Jeg er lang og smal, og ganske langbeint, så kjøper jeg feks ei vanlig bukse i str S så blir den for kort i beina. Med Levis så bruker jeg 34 i beinlengde, samtidig som jeg finner riktig tomme-størrelse i livvidde. Og; jeg foretrekker normal waist i midjehøyde, men de har også high waist og low waist. Prøv gjerne i butikk, Carlings feks har ofte godt utvalg i Levis. Når du finner en modell du liker og riktig størrelse så kan du søke på nett. Zalando feks har ofte salg, likedan Nelly og Ellos. Den siste buksen jeg kjøpte (den på det midterste bildet) betalte jeg ca 600kr for på salg. Kjøpte forsåvidt også ei selebukse og en selekjole fra Levis i sommer; skikkelig fine på og gode å bruke. Men til hverdags når jeg ikke bruker kjoler så er det de to øverste buksene jeg la ut bilde av som blir brukt mest Selebuksen/ jumpsuite Kjolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #14 Del Skrevet 4. oktober Lois og Jeanerica ☺️ Anonymkode: 44762...37c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #15 Del Skrevet 4. oktober skruf skrev (9 timer siden): Pr nå så har jeg lenge hatt Levis 501 90`s som favoritt Pluss Levis superlow boot (det står superlow, men den har normal midjehøyde) Har også ei Levis baggy dad -relaxed fit som jeg liker godt, men bruker den mest som «kosebukse» hjemme pga den dessverre har blitt for stor, så den sitter ikke så pent på. Men fy fela så god den er! Den skal ikke være ettersittende forsåvidt, og er veldig fin sammen med en mere ettersittende overdel Baggy dad; Jeg har prøvd bukser både fra Lee og Lois, men de har jeg etterhvert solgt. Det er Levis som er min favoritt, og de har utrolig god kvalitet. Skal nesten godt gjøres å slite ut ei levisbukse Holder fasongen gjør de også (jeg foretrekker de som er i 100% bomull, selv om de er litt stive å gå inn etter vask (men man skal helst ikke vaske jeans så ofte, får du en flekk på så vask heller av) Kjøper man ei levisbukse som har litt elastan/stretch i seg så lønner det seg å kjøpe den litt for trang, typ får nesten ikke kneppet den igjen, pga den vil vide seg ut. De i ren bomull vil også gå seg litt til, men ikke så mye Det jeg også liker med Levis er at størrelsene kommer i tommer, både midje og lengde på beina. Jeg er lang og smal, og ganske langbeint, så kjøper jeg feks ei vanlig bukse i str S så blir den for kort i beina. Med Levis så bruker jeg 34 i beinlengde, samtidig som jeg finner riktig tomme-størrelse i livvidde. Og; jeg foretrekker normal waist i midjehøyde, men de har også high waist og low waist. Prøv gjerne i butikk, Carlings feks har ofte godt utvalg i Levis. Når du finner en modell du liker og riktig størrelse så kan du søke på nett. Zalando feks har ofte salg, likedan Nelly og Ellos. Den siste buksen jeg kjøpte (den på det midterste bildet) betalte jeg ca 600kr for på salg. Kjøpte forsåvidt også ei selebukse og en selekjole fra Levis i sommer; skikkelig fine på og gode å bruke. Men til hverdags når jeg ikke bruker kjoler så er det de to øverste buksene jeg la ut bilde av som blir brukt mest Selebuksen/ jumpsuite Kjolen Takker for mange gode tips! Anonymkode: 31a66...7c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 4. oktober #16 Del Skrevet 4. oktober skruf skrev (10 timer siden): Pr nå så har jeg lenge hatt Levis 501 90`s som favoritt Pluss Levis superlow boot (det står superlow, men den har normal midjehøyde) Har også ei Levis baggy dad -relaxed fit som jeg liker godt, men bruker den mest som «kosebukse» hjemme pga den dessverre har blitt for stor, så den sitter ikke så pent på. Men fy fela så god den er! Den skal ikke være ettersittende forsåvidt, og er veldig fin sammen med en mere ettersittende overdel Baggy dad; Jeg har prøvd bukser både fra Lee og Lois, men de har jeg etterhvert solgt. Det er Levis som er min favoritt, og de har utrolig god kvalitet. Skal nesten godt gjøres å slite ut ei levisbukse Holder fasongen gjør de også (jeg foretrekker de som er i 100% bomull, selv om de er litt stive å gå inn etter vask (men man skal helst ikke vaske jeans så ofte, får du en flekk på så vask heller av) Kjøper man ei levisbukse som har litt elastan/stretch i seg så lønner det seg å kjøpe den litt for trang, typ får nesten ikke kneppet den igjen, pga den vil vide seg ut. De i ren bomull vil også gå seg litt til, men ikke så mye Det jeg også liker med Levis er at størrelsene kommer i tommer, både midje og lengde på beina. Jeg er lang og smal, og ganske langbeint, så kjøper jeg feks ei vanlig bukse i str S så blir den for kort i beina. Med Levis så bruker jeg 34 i beinlengde, samtidig som jeg finner riktig tomme-størrelse i livvidde. Og; jeg foretrekker normal waist i midjehøyde, men de har også high waist og low waist. Prøv gjerne i butikk, Carlings feks har ofte godt utvalg i Levis. Når du finner en modell du liker og riktig størrelse så kan du søke på nett. Zalando feks har ofte salg, likedan Nelly og Ellos. Den siste buksen jeg kjøpte (den på det midterste bildet) betalte jeg ca 600kr for på salg. Kjøpte forsåvidt også ei selebukse og en selekjole fra Levis i sommer; skikkelig fine på og gode å bruke. Men til hverdags når jeg ikke bruker kjoler så er det de to øverste buksene jeg la ut bilde av som blir brukt mest Selebuksen/ jumpsuite Kjolen 501 var min favorittjeans på 90-tallet 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #17 Del Skrevet 4. oktober Levis 725 og 724. Anonymkode: b9cdd...53e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå