AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober Hei. Nå har den lille tålmodige treåringen min ligget og ormet og ålet seg i senga i halvannen time. Jeg trodde han hadde sovnet for en time siden, men det hadde han ikke. Jeg må ligge ved siden av ham fordi han liker ikke å ligge alene. Når slike ting skjer, hva er grunnen til det og hva kan jeg gjøre for at han finner roen uten å sette i gang større samtaler (begynner han først å skravle, da er han i gang ). Han pleier å sove på dagen, men mulig han ikke er like trøtt idag. Anonymkode: 67781...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Når det blir sånn er det på tide å kutte søvn på dagtid 😊 Beste triks er forøvrig å snu ryggen til barnet om du skal ligge der. Ikke rør deg eller prat tilbake, lat som du sover. Anonymkode: cf5ee...f8e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Tror det er på tide å ok sove på dag tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #4 Del Skrevet 2. oktober Kutt dagdupp. Høres ut til at det er på tide Anonymkode: 82919...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når det blir sånn er det på tide å kutte søvn på dagtid 😊 Beste triks er forøvrig å snu ryggen til barnet om du skal ligge der. Ikke rør deg eller prat tilbake, lat som du sover. Anonymkode: cf5ee...f8e Verste er at jeg sovna ista for en liten dupp sjøl og jeg våknet ved siden av uthvilt . . Jeg kuttet duppen for ham i sommer og vi prøvde det ut i barnehagen når han begynte, men det var ikke veldig heldig for ham. Nå er det første gang han sliter med å sovne, så tenker hvis det samme skjer i morgen så kan vi prøve å kutte den ja .. mommyaka skrev (1 minutt siden): Tror det er på tide å ok sove på dag tid Jepp AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kutt dagdupp. Høres ut til at det er på tide Anonymkode: 82919...ecb Er egentlig det, men han har trengt det til nå 😅 Anonymkode: 67781...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #6 Del Skrevet 2. oktober Kutte dagsovingen ja. Men på kvelden nå, da synger du. So ro lillemann, om og om igjen med en helt rolig stemme. Eller en annen vuggesang. ungen min likte alltid so ro og videoen under. Den under er veldig beroligende å høre på. Eller sette denne på repeat Anonymkode: 0c740...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober Den lille kaninen som så gjerne ville sove på lydbok. Anonymkode: 6d75f...327 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #8 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kutte dagsovingen ja. Men på kvelden nå, da synger du. So ro lillemann, om og om igjen med en helt rolig stemme. Eller en annen vuggesang. ungen min likte alltid so ro og videoen under. Den under er veldig beroligende å høre på. Eller sette denne på repeat Anonymkode: 0c740...ef8 Ungene foretrekker å høre på Koranen, det er ganske avslappende for dem, har prøvd å synge litt for ham, men det er ikke særlig populært 😅 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Den lille kaninen som så gjerne ville sove på lydbok. Anonymkode: 6d75f...327 Den er perfekt, visste ikke at den fantes på lydbok. Jeg har drivet og lest for dem begge, men sliter en del med hodepine om dagen, så får ikke det til . Lydbok er perfekt den boka er så skjønn Anonymkode: 67781...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #9 Del Skrevet 3. oktober Vi får se hvordan det går i kveld, han må få tatt igjen litt søvn i barnehagen så får jeg se an til kvelden. Om det skjer igjen , så prøver vi å droppe duppen,❤️ Anonymkode: 67781...8e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå