AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober Jeg og mannen kjøpte oss hver vår kashmirgenser i utlandet, og vaskelappen sier bare håndvask. Kan jeg bruke vanlig vaskemiddel og håndvask-programmet på maskina? Eller bør jeg faktisk vaske for hånd og bare sentrifugere? Anonymkode: b945e...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Her er noen tips om stell av kashmir-plagg. https://www.kashmina.no/pages/behandling-av-kashmirull?srsltid=AfmBOoo-0YM7CogHN7F2byKQ4BzUrMTGodQHXxsktE20g5BZYDDnS_8s 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Jeg vasker kashmir på ullprogram med vaskemiddel for ull. Mellom vask frisker jeg opp plaggene med en steamer. Anonymkode: 59817...095 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
niniel Skrevet 2. oktober #4 Del Skrevet 2. oktober Jeg vasker mine kashmirplagg i maskin på ullprogram (vugge) uten sentrifuge, i vaskepose og med Milo. Legger dem flatt til tørk på håndkle. Vasker dem svært sjelden, og plukker bort eventuelle nupper forsiktig med fingrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober Ullprogram, så sjelden som mulig. Jeg bruker den rosa Tangent GC, som er beregnet på kasjmir og lukter herlig. Anonymkode: aff06...370 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #6 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 7.53): Ullprogram, så sjelden som mulig. Jeg bruker den rosa Tangent GC, som er beregnet på kasjmir og lukter herlig. Anonymkode: aff06...370 Hvor kjøper du den?:) Anonymkode: b945e...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #7 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor kjøper du den?:) Anonymkode: b945e...40d Bestiller alltid på nettet. Kan huske Care of Carl og Royal Design i farten. Pleier å sjekke om det finnes tilbud. Anonymkode: aff06...370 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #8 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 21.07): Jeg og mannen kjøpte oss hver vår kashmirgenser i utlandet, og vaskelappen sier bare håndvask. Kan jeg bruke vanlig vaskemiddel og håndvask-programmet på maskina? Eller bør jeg faktisk vaske for hånd og bare sentrifugere? Anonymkode: b945e...40d Står det håndvask så betyr det håndvask og ikke maskinvare. Ikke bløtlegg, bruk ullvaskemiddel, og sentrifuger raskt på høy hastighet. Vil du risikere at den krymper, legg den i vaskemaskina og lev i spenning…. Anonymkode: c117a...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #9 Del Skrevet 9. oktober AnonymBruker skrev (På 6.10.2024 den 18.45): Står det håndvask så betyr det håndvask og ikke maskinvare. Ikke bløtlegg, bruk ullvaskemiddel, og sentrifuger raskt på høy hastighet. Vil du risikere at den krymper, legg den i vaskemaskina og lev i spenning…. Anonymkode: c117a...2a4 Det er helt uproblematisk å vaske strikket ull og kasjmir på ullprogram i vaskemaskinen. Det kan til og med være mer skånsomt enn håndvask. Anonymkode: aff06...370 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #10 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er helt uproblematisk å vaske strikket ull og kasjmir på ullprogram i vaskemaskinen. Det kan til og med være mer skånsomt enn håndvask. Anonymkode: aff06...370 Støtter denne. Har du et godt ullprogram så er det mer skånsomt enn håndvask Anonymkode: 59817...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå