Dropsen Skrevet 2. oktober 2024 #1 Del Skrevet 2. oktober 2024 (endret) Hva er dette? Hunden skal til veterinær om 10 dager for en rutinesjekk, så kommer til å spørre da. men kanskje noen har erfaring. Er det en kvise? Endret 5. oktober 2024 av Dropsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitgirl Skrevet 4. oktober 2024 #2 Del Skrevet 4. oktober 2024 Er ikke det en patte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinktulip Skrevet 4. oktober 2024 #3 Del Skrevet 4. oktober 2024 Kan det være en talgkjertel? Mener de er helt ufarlige så lenge de ikke sprekker, siden det kan bli infeksjon? Spør vetrinæren når du skal dit men frem til da ville jeg latt kulen være i tilfelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #4 Del Skrevet 4. oktober 2024 spørs hvor den er..er det i mageområdet kan det være en brystvorte. Om det er et annet sted kan det være en fettklump, noe som er ganske vanlig på hunder. Kan forsvinne, men om den vokser og irriterer hunden, ta kontakt med Vet. Som regel helt ufarlig. Anonymkode: 490d9...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #5 Del Skrevet 4. oktober 2024 Betent talgkjertel/hårsekk. Anonymkode: ce255...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #6 Del Skrevet 4. oktober 2024 Det er en hannhund så garantert ikke en brystvorte. men kanskje en talgkjertel ja. Skal ta det opp med veterinæren. 😊 Anonymkode: 61a4f...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #7 Del Skrevet 4. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er en hannhund så garantert ikke en brystvorte. men kanskje en talgkjertel ja. Skal ta det opp med veterinæren. 😊 Anonymkode: 61a4f...6a6 Hannhunder har også brystvorter. Anonymkode: 19aa2...851 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #8 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hannhunder har også brystvorter. Anonymkode: 19aa2...851 Å? Det visste jeg ikke! Helt ukjent for meg. Takk for opplysningen. Tror uansett at denne her har kommet den siste tiden, aldri sett den før. men tusen takk. Anonymkode: 61a4f...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2024 #9 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å? Det visste jeg ikke! Helt ukjent for meg. Takk for opplysningen. Tror uansett at denne her har kommet den siste tiden, aldri sett den før. men tusen takk. Anonymkode: 61a4f...6a6 Du har jo tross alt, (ref: hanndyr har ikke brystvorter) ikke sett så nøye etter. Anonymkode: 23666...a24 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octopus Skrevet 5. oktober 2024 #10 Del Skrevet 5. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er en hannhund så garantert ikke en brystvorte. men kanskje en talgkjertel ja. Skal ta det opp med veterinæren. 😊 Anonymkode: 61a4f...6a6 Alle hanndyr av pattedyr har brystvorter. Har du aldri sett en mann i bar overkropp før? De kan bli mer synlige etter hvert, så er den under magen kan det være det. Eller en kvise. Hannbikkja mi fikk flere betente talgkjertler etter hvert som han ble endre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 6. oktober 2024 #11 Del Skrevet 6. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Å? Det visste jeg ikke! Helt ukjent for meg. Takk for opplysningen. Tror uansett at denne her har kommet den siste tiden, aldri sett den før. men tusen takk. Anonymkode: 61a4f...6a6 Du er ikke den første som tror hanner ikke har brystvorter. Desverre flere som har trodd det har vært f.eks en flått, og gått litt hardt til verks på både hunder og katter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå