Gå til innhold

Hvor kjøper man den ultimate sokken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å kaste alt jeg eier av sokker, med unntak av tykke ullsokker, og så starte sokkeskuffen på nytt.

Nå skal jeg ha en eneste type hverdagssokker og alle skal være identiske slik at paringen blir lett som en lek.

Et stort valg å velge hvilken. Det skal bli sokken i mitt liv i lang tid fremover.

Hvilket merke og type er, etter din subjektive mening, den ultimate sokken? 

Anonymkode: 72af8...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har bestemt meg for å kaste alt jeg eier av sokker, med unntak av tykke ullsokker, og så starte sokkeskuffen på nytt.

Nå skal jeg ha en eneste type hverdagssokker og alle skal være identiske slik at paringen blir lett som en lek.

Et stort valg å velge hvilken. Det skal bli sokken i mitt liv i lang tid fremover.

Hvilket merke og type er, etter din subjektive mening, den ultimate sokken? 

Anonymkode: 72af8...7e9

Mann kvinne? Skostørrelse? Vi er nemlig ikke synske her inne. 

Anonymkode: a12e2...a03

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennissokker? Ankelsokker? Str? Evt farge eller andre kriterier?

Anonymkode: d721b...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultimate er det nok ikke, men jeg er glad i de tynne, sorte, ullsokkene fra Cubus. Kjøper flerpakning, og brukes til det er hauger med hull. Følger tråden for tips om enda bedre, men disse tåler mye vask, og holder på fasongen. 
Tykkere, men fremdeles ikke raggsokker fra jeg fra Safa på Sparkjøp. 

Treningssokker har jeg fra Xxl. Et par tynnere som er ankelsokker som sitter som støpt, og et par som har forskjell på venstre og høyre fot, og sitter enda mer som støpt. Xxl sitt eget merke mener jeg. Har hauger så ikke kjøpt på mange år. De er ikke ull, og ikke diskre farger, ellers er begge disse mer den ultimate sokken, etter passform å regne. 
 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninepine sine er de beste jeg har prøvd, skal sakte men sikkert bytte ut alle mine.

Hold deg iallefall langt unna sketchers, går hull i dem bare du tenker feil. Og bambusa sine krymper.

Anonymkode: 11d23...206

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ultimate til hva? Jeg bruker ulike typer sokker til ulikt bruk/sko.

Endret av Hateridioter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann kvinne? Skostørrelse? Vi er nemlig ikke synske her inne. 

Anonymkode: a12e2...a03

Kvinne. Skostr 38. Jobber i et litt «stivt» yrke og bruker mørk dress på jobb. Mørke loafers på jobb, joggesko eller støvletter på fritiden.

Anonymkode: 72af8...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike og Champion har de beste sokkene for meg, mange farger å velge mellom. Sitter riktig hele dagen, mykt stoff som forblir mykt gjennom mange vask, ikke så dyre, og ingen plagsomme sømmer noe sted. Ikke klamme heller. Har prøvd uendelig antall, men havner alltid tilbake. 

Anonymkode: 2334c...698

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du 2 -3 par Darn Tough sokker, har du sokker for livet. Livstidsgaranti. Blir de slitt får du nye i butikken, eller du kan sende de inn til produsent. Går veldig fort å få nye, og du kan velge nye designer også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har noen premium sokker i bambus viskose som er nydelige, kjempemyke og gode 😊

Anonymkode: 28cf3...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...