Gå til innhold

samboer som har lite ambisjoner

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

jane78 skrev (14 minutter siden):

Tull og tøys. Unnskyldninger unnskyldninger. Du bruker ikke 12 år på å øvelseskjøre og spare penger. Selv tok jeg lappen for ikke mange år siden og jeg brukte 1 kjøretime

Det er krav om minimum 16-19 obligatoriske kjøretimer, da er alle typer kjøring ink. Eller mente du 1 time privat og resten hos kjøreskole? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Perle skrev (22 timer siden):

Blir irritert bara av å lese. Dere er TRETTI(!) år. 

Disse "ambisjonene" hans er ting han skyulle hatt på plass for over et tiår siden.

Er dette faren til dine fremtidige barn? Skammer du deg ikke når du hart ham med hjem til dine foreldre? Og sist men ikke mint, HVORFOR legger du listen din så lavt? 

:snapoutofit:

Nei, TS er under 25 år. Samboeren er nesten tretti. 

Anonymkode: 96668...24b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, TS er under 25 år. Samboeren er nesten tretti. 

Anonymkode: 96668...24b

Det et gjör det jo bare endå värre. En ung jente/kvinne, sammen med en infatil voksen mann.

*gröss og gru*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Han virket som en ambisiøs mann i starten. Det er ikke så lett når man ikke bor sammen og ser alt, men da når man flytter ser man ting for hva det er. Jeg tror jeg er redd for å slå opp dersom vi var en god match og hvis han faktisk på ekte elsker meg..

Anonymkode: 6dc5f...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS her.

Han virket som en ambisiøs mann i starten. Det er ikke så lett når man ikke bor sammen og ser alt, men da når man flytter ser man ting for hva det er. Jeg tror jeg er redd for å slå opp dersom vi var en god match og hvis han faktisk på ekte elsker meg..

Det finnes uendelig mange menn der ute som er bedre enn dette. 

Anonymkode: 684c5...389

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS her.

Jeg kjenner ikke en eneste person som er 30 år gammel og studerer uten å ha behov for ekstra inntekt ved siden av. Det er ingen skam å studere når man er 30, og jeg oppfordrer alle til å ta mer utdanning, men da bør det være selvfølge at man har en jobb for å forsørge seg selv? Inntekten fra lånekassen er jo under fattigdomsgrensen. Det er ikke lappen for min del som er problemet her, men at en voksen man ikke jobber og gjør ting hjemme. Har han jobbet tidligere? Hvorfor klarer han ikke å bestemme seg for rett yrke etter såå mange år etter VGs? Hvordan vil du at fremtiden din/deres skal se ut?

Anonymkode: 7131b...00d

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg (kvinne) er 33 år og tok lappen i fjor. Men har vært alene med 2 barn i 3 år så det var på tide 😅 jeg har også kun 1 år på videregående og 1 år på folkehøyskole. Så ingen fullført utdanning. For han sin skyld og dine "krav"  , bør du jo gjøre det slutt å finne noen som passer deg. Både jobb/utdanning og lappen er ikke for alle. Vi er forskjellig. 

Anonymkode: 26c2e...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jane78 skrev (17 timer siden):

Tull og tøys. Unnskyldninger unnskyldninger. Du bruker ikke 12 år på å øvelseskjøre og spare penger. Selv tok jeg lappen for ikke mange år siden og jeg brukte 1 kjøretime

En kjøretime? Og hvis det ikke er mange år siden du tok lappen, så juger du! 

Anonymkode: 85b8b...668

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ta lappen kan ta litt tid/penger i dag hvor det er så mange krav. Men det er ingen unnskyldning for å ikke bidra med husarbeid og ta seg deltidsjobb ved siden av studiene. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

TS her.

Men dere ER jo ikke en god match! Om han elsker deg vet jeg ikke, men han RESPEKTERER deg ikke når du må gjøre alt. 

Du er ung og verden er full av bra menn.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg (kvinne) er 33 år og tok lappen i fjor. Men har vært alene med 2 barn i 3 år så det var på tide 😅 jeg har også kun 1 år på videregående og 1 år på folkehøyskole. Så ingen fullført utdanning. For han sin skyld og dine "krav"  , bør du jo gjøre det slutt å finne noen som passer deg. Både jobb/utdanning og lappen er ikke for alle. Vi er forskjellig. 

Anonymkode: 26c2e...c9b

Men du jobber og gjør husarbeid vil jeg tro? Såklart ikke alle trenger å ha utdanning eller lappen. Men summen av det denne mannen (ikke) gjør er problemet. 

Anonymkode: 684c5...389

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jane78 skrev (På 3.10.2024 den 18.52):

Imponerende at du tok alle delmålene i en kjøre opplæring på en mnd . 
tok du glattkjøring og mørkekjøring samtidig ? 

Anonymkode: 3c6ce...ebd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...