AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober 💔 Anonymkode: 6b72c...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Om du går på skolen, har du forsøkt å snakke med helsesøster? Anonymkode: 92910...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Har du sett på hjelpekilden sin fb-side? Anonymkode: 0e588...d2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #4 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du sett på hjelpekilden sin fb-side? Anonymkode: 0e588...d2c Ja sett den. Vurdert å ta kontakt. Jeg er i ferd med å snart miste hele familien og venner. Anonymkode: 6b72c...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): 💔 Anonymkode: 6b72c...0e5 Hvor gammel er du. TS? Anonymkode: 4240c...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja sett den. Vurdert å ta kontakt. Jeg er i ferd med å snart miste hele familien og venner. Anonymkode: 6b72c...0e5 Er dette JV? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober Hvilket trossamfunn er det? Og hvor gammel er du? Er du under 18, så kan du snakke med helsesøster/helsestasjon om dette. Er du over 15 så er det religionsfrihet, og de har null rett til å tvinge deg inn i noe som helst. Om de dog skulle gjort det, så hadde jeg faktisk tatt en telefon til barnevernet for å drøfte problemet ditt. Kan hende de har noen tips. Hva slags straff er det snakk om? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå