Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer av det tredje skiftet (motivasjonstråd)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Eller FLYTTE DEN når de er på vei ut, fordi den står i veien… 

Anonymkode: 980c3...61b

Det løses enkelt ved å løfte den opp,  bære den ut og kaste den i søppelboksen. Det kan faktisk alle klare.

Anonymkode: 4a5b0...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det løses enkelt ved å løfte den opp,  bære den ut og kaste den i søppelboksen. Det kan faktisk alle klare.

Anonymkode: 4a5b0...619

Enkelte menn, blant annet min, gjør ikke det. 

Anonymkode: b81ca...8b5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vibelator skrev (4 timer siden):

Damer tenker med tomrommet mellom beina og velger menn som er flinke i senga,og mange av di mennene mangler husmor egenskapene,og da blir det slik.

Finnes mange kvalitetsmenn som aldri får ett blikk en gang av kravstore damer.

Vi kvinner vil helst ha menn som kan rettskriving. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enkelte menn, blant annet min, gjør ikke det. 

Anonymkode: b81ca...8b5

Nei, men da handler det jo kun om vondt i viljen. Det går ikke an å påstå at søppelposen "står i veien". Det må faktisk være det mest idiotiske som er skrevet i denne tråden.

Anonymkode: 4a5b0...619

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, men da handler det jo kun om vondt i viljen. Det går ikke an å påstå at søppelposen "står i veien". Det må faktisk være det mest idiotiske som er skrevet i denne tråden.

Anonymkode: 4a5b0...619

Kan du da tenke deg hvordan ts har det?

Anonymkode: b81ca...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei, men da handler det jo kun om vondt i viljen. Det går ikke an å påstå at søppelposen "står i veien". Det må faktisk være det mest idiotiske som er skrevet i denne tråden.

Anonymkode: 4a5b0...619

Det er jo det hun skriver. At mannen er idiotisk. Er mannen som flytta på den fordi han syntes den sto i veien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men da handler det jo kun om vondt i viljen. Det går ikke an å påstå at søppelposen "står i veien". Det må faktisk være det mest idiotiske som er skrevet i denne tråden.

Anonymkode: 4a5b0...619

Det er jo det hele tråden handler om. Egoistiske og slemme menn som sluntrer unna jobben sin hjemme. 

Anonymkode: 7429a...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, HER var det mye rart...

1. Nei, han er ikke en ubrukelig idiot. Han har fantastisk mange fine sider som jeg elsker ved ham - både raus, generøs, omtenksom, snill, støttende, smart og reflektert.

Men det er ikke dette som skaper gnisninger for meg. Det er evnen til å ikke få med seg at søpla må tømmes jevnlig for å ikke skape lukt, at klær og gaver må kjøpes inn til riktige anledninger (ikke bare kjøpes inn, men også pakkes inn/sendes i posten, merke tøy (må da huske å kjøpe merkelapper), passe på at klær og uteutstyr blir vasket jevnlig), og alt det andre som umiddelbart ikke er synlig. I de triste kunen anerkjenne all den jobben, og prøve å engasjere seg litt mer for å ta noe belastning.

Hadde han generelt vært en ubrukelig idiot hadde jeg selvfølgelig aldri blitt sammen med ham i utgangspunktet.

2. Nei, jeg kommer ikke til å gå fra han pga det per nå. Men om vi ikke klarer kommunisere bedre går det ikke mange år før jeg ikke orker mer.

3. Det er tydeligvis ikke et "Min mann"-problematikk, men noe som ganske mange i denne tråden kjenner seg igjen i. Fascinerende at det mannlige kjønn i snitt klarer å være så ignorant ovenfor denne problemstillingen.

TS

Anonymkode: 51f88...0d8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fascinerende at det mannlige kjønn i snitt klarer å være så ignorant ovenfor denne problemstillingen.

Eventuelt fascinerende at damer maser i 7 år uten at det nytter og likevel tror masing er veien å gå ;) 

Men nå skal jo du prøve noe nytt. Håper du er godt i gang!

Anonymkode: d285a...877

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Wow, HER var det mye rart...

1. Nei, han er ikke en ubrukelig idiot. Han har fantastisk mange fine sider som jeg elsker ved ham - både raus, generøs, omtenksom, snill, støttende, smart og reflektert.

Men det er ikke dette som skaper gnisninger for meg. Det er evnen til å ikke få med seg at søpla må tømmes jevnlig for å ikke skape lukt, at klær og gaver må kjøpes inn til riktige anledninger (ikke bare kjøpes inn, men også pakkes inn/sendes i posten, merke tøy (må da huske å kjøpe merkelapper), passe på at klær og uteutstyr blir vasket jevnlig), og alt det andre som umiddelbart ikke er synlig. I de triste kunen anerkjenne all den jobben, og prøve å engasjere seg litt mer for å ta noe belastning.

Hadde han generelt vært en ubrukelig idiot hadde jeg selvfølgelig aldri blitt sammen med ham i utgangspunktet.

2. Nei, jeg kommer ikke til å gå fra han pga det per nå. Men om vi ikke klarer kommunisere bedre går det ikke mange år før jeg ikke orker mer.

3. Det er tydeligvis ikke et "Min mann"-problematikk, men noe som ganske mange i denne tråden kjenner seg igjen i. Fascinerende at det mannlige kjønn i snitt klarer å være så ignorant ovenfor denne problemstillingen.

TS

Anonymkode: 51f88...0d8

Med mindre han er tilbakestående, så handler det ikke om at han «ikke evner». Han gidder ikke, vil ikke.

Menn klarer helt fint å «se» oppgaver som må gjøres, se søppel og støv og rot. Menn driver restauranter med høye krav til hygiene. Men er snekkere og må sørge for at alt er nøyaktig på millimeteren og i vater. Menn er psykologer og klarer fint å sette seg inn i andre menneskers følelser. Menn jobber med kolleger og vet hvordan det blir hvis én av arbeidskametatene ikke drar sin del av lasset. Menn jobber i bransjer som finner opp, designer og produserer strykejern, vaskemaskiner, støvsugere og vaskemidler. De forstår hvordan alt dette fungerer.

Anonymkode: 7429a...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med mindre han er tilbakestående, så handler det ikke om at han «ikke evner». Han gidder ikke, vil ikke.

Menn klarer helt fint å «se» oppgaver som må gjøres, se søppel og støv og rot. Menn driver restauranter med høye krav til hygiene. Men er snekkere og må sørge for at alt er nøyaktig på millimeteren og i vater. Menn er psykologer og klarer fint å sette seg inn i andre menneskers følelser. Menn jobber med kolleger og vet hvordan det blir hvis én av arbeidskametatene ikke drar sin del av lasset. Menn jobber i bransjer som finner opp, designer og produserer strykejern, vaskemaskiner, støvsugere og vaskemidler. De forstår hvordan alt dette fungerer.

Anonymkode: 7429a...d4e

Riktig.

De vet til og med hvordan de skal snike seg unna og få andre til å gjøre ting.

Så det er like gjerne damene som burde lære noe av mennene, som omvendt. 

Anonymkode: d285a...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vi er fler. Er så drittlei. Har innfunnet meg med å være en masete drittkjerring ned på makronivå (ja, jeg må faktisk si ifra «ta med deg tallerkenen din når du går fra bordet» «kan du ta med deg søpleposen du akkurat flyttet for å passere i gangen UT med det samme du går?»).

Jeg orker ikke gå rundt og plukke opp sol en slave etter en voksen mann lenger. 10 år var nok.

Orker han ikke maset mitt får han gå eller innrette seg.

Anonymkode: 29ff6...856

Vi var hos en parterapeut en gang som sa til mannen min at «du skal være glad for at hun klager og maser, når hun slutter med det så har hun gitt opp forholdet og er på vei ut.»

Anonymkode: f1cab...59a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Jeg gidder iallfall ikke klikke på disse postene på KG. Hør her: Dere velger den mannen dere har. Er han helt ubrukelig til å vaske huset, vaske klær, passe barn osv osv. Ja så har dere gjort et feil valg! 
Hvordan velger dere menn? er det kinnbena, bena, håret, høyde, pikk etc? Well Get a fucking life og lykke til!

Anonymkode: c49aa...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dekkhotell😄 Ekte menn skifter dekk selv.

Anonymkode: 2c168...896

Hvorfor? Jeg er sikker på at menn som skifter dekk selv er overrepresentert i gruppen som gjør lite hjemme. For ikke å snakke om de som mekker.

Ekte mannfolk lager mat og passer barn.

Endret av Brunello
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ymse meninger skrev (9 timer siden):

Hva gjør man hvis dette er slik mesteparten av menn er og evt er oppdratt? Forblir singel? Er det kanskje det som allerede skjer nå? Flere og flere kvinner velger jo vekk samboerskap til fordel for et irritasjonsfritt liv uten noe tredje skift. Det er stort sett menn som svarer "ditt ansvar for du valgte denne mannen", men innser ikke at det er faktisk ikke er så mange å velge mellom der dette går på skinner.

Ja da får du vel forbli singel da? Det å date er helt frivillig :)

Anonymkode: 1a706...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liljerød skrev (8 timer siden):

Nei, nå får du gi deg.

Det er vel ingen som i starten av forholdet bevisst "velger" en partner som sier "jeg gidder ikke rydde eller holde det noenlunde hygienisk rundt meg, jeg. Take it or leave it". 

Helt seriøst? Tror du virkelig at dette avdekkes den første tiden hvor man er forelsket, ikke har barn, kanskje ikke bor sammen osv. 

Slike ting bygger seg jo opp over tid, og er noe som gjerne kommer frem etter flere år sammen. Hvor den partneren som ikke gidder å bidra, opplever at den andre partneren til stadighet tar over fordi den personen ikke gidder å leve i et grisehus. 

Nei, men du lærer fort om noens boevne ved å ta en titt i deres leilighet, og hvertfall etter at dere har flyttet sammen. Hvis man da velger å fortsette forholdet så er jo det et valg man selv tar bevisst.

Anonymkode: 1a706...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...