AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=363000870 Var ikke denne veldig tynn? Jeg spør bare av nysgjerrighet altså. Er det noen tilfeller hester "skal" være så tynne som dette? Anonymkode: f043f...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Heller ikke hestekyndig, men det er jo et ungdyr, de er ofte spedere enn voksne. Anonymkode: ebf30...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåSwix Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Det der er en ung ridehest. Unghester kan se helt jævlige ut i sterke vekstperioder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 2. oktober #4 Del Skrevet 2. oktober Det der er en unghest. På den slankere enden av skalaen, men ikke ekstremt tynn, alder og vekst tatt i betraktning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #5 Del Skrevet 2. oktober Hesten er tynn Anonymkode: b3482...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #6 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=363000870 Var ikke denne veldig tynn? Jeg spør bare av nysgjerrighet altså. Er det noen tilfeller hester "skal" være så tynne som dette? Anonymkode: f043f...970 Hva de skal og ikke er ikke nødvendigvis forenelig med hva som er mulig å få gjennomført. At unge dyr i perioder er tynne er vanlig. Den er ikke mager. Anonymkode: 80ff9...064 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #7 Del Skrevet 2. oktober Unghester er ofte ikke veldig pene å se på. De endrer seg hyppig. På bildene ser han skral ut og kanskje litt stor ut i magen. Hadde jeg vært interressert hadde jeg ønsket å se tidligere bilder fra livet dens. Da er det mer mulig å avgjøre om dette er en fase eller rett og slett slik han har blitt holdt. Anonymkode: b9b03...a03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #8 Del Skrevet 2. oktober Takk for svar! Har sett unghester før, men ingen så "beinete", så var derfor jeg lurte 😊 Blir nok veldig vakker å se på etter hvert! Anonymkode: f043f...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #9 Del Skrevet 2. oktober Tynn, men ikke unormal. Har litt vom, lite muskler pga alder og ujevn vekst, også pga alder. Anonymkode: 8a092...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #10 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tynn, men ikke unormal. Har litt vom, lite muskler pga alder og ujevn vekst, også pga alder. Anonymkode: 8a092...354 Og vom kan være luft pga beite. Helt normal. Min så også ut som et takras når han var året, enda han åt alt han kunne. Anonymkode: 8a092...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. oktober #11 Del Skrevet 2. oktober At hester på den alderes ser ut som et spetakkel er helt normalt De vokser litt hit og dit og opp og ned. Den er på den magre siden, men vil tro det er pga vekst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #12 Del Skrevet 2. oktober Den er litt i magrere lag, men den er i vekst og dette går seg til, unghester ser generelt lite flotte ut i rykk og napp vekst Anonymkode: 4985b...071 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå