Peters Skrevet 31. desember 2024 #121 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Andre som hørte nyhetene på nrk i dag? Ingen av de som ble intervjuet ville ha en tostatsløsning, de vil utslette Israel!! Denne propagandanen sender NRK. Endret 31. desember 2024 av Peters 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 31. desember 2024 #122 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Peters skrev (2 timer siden): Andre som hørte nyhetene på nrk i dag? Ingen av de som ble intervjuet ville ha en tostatsløsning, de vil utslette Israel!! Denne propagandanen sender NRK. Jeg hørte ikke nyhetene, men antar det var Libansere eller Palestinere som ble intervjuet. Dersom Israel hadde drept barna dine, lemlestet deg og bombet byen din i fillebiter så kan det tenkes at du også ville ønsket å utslette Israel. Jeg tror best løsning er å avvæpne og avmilitarisere både Israel og nabolandene. Bytte ut politi og militæret med FN-soldater. Israel bør ikke utslettes som stat og folk, men som militærmakt. Endret 31. desember 2024 av I Grosny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peters Skrevet 31. desember 2024 #123 Del Skrevet 31. desember 2024 I Grosny skrev (6 minutter siden): Jeg hørte ikke nyhetene, men antar det var Libansere eller Palestinere som ble intervjuet. Dersom Israel hadde drept barna dine, lemlestet deg og bombet byen din i fillebiter så kan det tenkes at du også ville ønsket å utslette Israel. Jeg tror best løsning er å avvæpne og avmilitarisere både Israel og nabolandene. Bytte ut politi og militæret med FN-soldater. Israel bør ikke utslettes som stat og folk, men som militærmakt. Det argumentet ville kun vært gyldig om de aldri hadde drept Israelere. Argumentet er like gyldig andre veien, spesielt etter 7 oktober. Det er hovedsakelig samme folkeslag dna messige, muslimsk religion og kultur ødelegger. Før hele midtøsten blir ateister (forhåpentligvis innen noen generasjoner) så må Israels suverenitet beskyttes. Palestina er bare romernes navn for Judea, så det vil alltid være Isralitternes land. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 31. desember 2024 #124 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Peters skrev (4 minutter siden): Det argumentet ville kun vært gyldig om de aldri hadde drept Israelere. Argumentet er like gyldig andre veien, spesielt etter 7 oktober. Det er hovedsakelig samme folkeslag dna messige, muslimsk religion og kultur ødelegger. Før hele midtøsten blir ateister (forhåpentligvis innen noen generasjoner) så må Israels suverenitet beskyttes. Palestina er bare romernes navn for Judea, så det vil alltid være Isralitternes land. Ja, jeg argumenterer også andre veien, at Israels fiender også må avmilitariseres og at deres våpenmakt bør erstattes av Fn-soldater. Både IDF, Hamas og Hisbollah er brutale kriminelle organsisasjoner som dreper og lemlester og har ingen rett til å eksistere som kriminelle organisasjoner. Hamas kunne sikkert drept like mye som IDF dersom de hadde vært store nok og tungt nok bevæpnet. Det eneste disse organisjanonene er enige om er at de skal drive med drap, ødeleggelse og lemlesting. Endret 31. desember 2024 av I Grosny 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Who is she Skrevet 31. desember 2024 #125 Del Skrevet 31. desember 2024 Peters skrev (3 timer siden): Andre som hørte nyhetene på nrk i dag? Ingen av de som ble intervjuet ville ha en tostatsløsning, de vil utslette Israel!! Denne propagandanen sender NRK. Etter det blodbadet som er skapt og utarming og bombing av hele Gazas befolkning er det vel ikke så rart at man ikke ser for seg det. Hadde du opplevd det samme så….. du må ikke tåle så inderlig vel urett som ikke rammer deg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 31. desember 2024 #126 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Who is she skrev (1 time siden): Etter det blodbadet som er skapt og utarming og bombing av hele Gazas befolkning er det vel ikke så rart at man ikke ser for seg det. Hadde du opplevd det samme så….. du må ikke tåle så inderlig vel urett som ikke rammer deg selv. Nå er vel ikke dette plutselig noe Palestinerne mener idag - dette mente de også FØR 7.Oktober - der deres egne forsåvidt både voldtok, drepte og torturerte israelitter.....synes du ikke da at det var greit at Israel ville fjerne disse udyrene (Hamas)? Endret 31. desember 2024 av Sportydame 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Who is she Skrevet 31. desember 2024 #127 Del Skrevet 31. desember 2024 Sportydame skrev (1 time siden): Nå er vel ikke dette plutselig noe Palestinerne mener idag - dette mente de også FØR 7.Oktober - der deres egne forsåvidt både voldtok, drepte og torturerte israelitter.....synes du ikke da at det var greit at Israel ville fjerne disse udyrene (Hamas)? Hvis du dreper moren min så syns du det er greit at jeg bomber og utsletter hele byen? Du drepte tross alt moren min først! Er jo greit at jeg fjernet det ene udyret eller? Om det rammer alle er ikke så farlig. Dessuten så er ikke dette akkurat FØRSTE gang heller, de er allerede traumatisert i generasjoner hvor første generasjon som først ble fordrevet enda lever. Bare se på sårene til Norge etter 22. juli, det er nesten en bagatell til sammenligning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sportydame Skrevet 31. desember 2024 #128 Del Skrevet 31. desember 2024 Who is she skrev (2 timer siden): Hvis du dreper moren min så syns du det er greit at jeg bomber og utsletter hele byen? Du drepte tross alt moren min først! Er jo greit at jeg fjernet det ene udyret eller? Om det rammer alle er ikke så farlig. Dessuten så er ikke dette akkurat FØRSTE gang heller, de er allerede traumatisert i generasjoner hvor første generasjon som først ble fordrevet enda lever. Bare se på sårene til Norge etter 22. juli, det er nesten en bagatell til sammenligning. Nå har ikke jeg sagt at jeg tenker sånn. Men Palestinerne tenker sånn 😉 Når det er sagt, så hadde det ikke gjort meg noe om naboen, som er en dritt, hadde snubla i dørstokken og slått seg litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå