AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober Fikk opp reklame for en krem som skal fjerne hår over tid, men finner ingen som har anmeldt den. Syns prisen var ekstremt stiv (489,- for 30ml), så tør ikke helt kjøpe den og prøve. noen som har troen på dette? Kan det faktisk fungere? Her er kremen jeg snakker om: https://www.blivakker.no/product/3311689/harstopp-bikini-30ml?utm_campaign=search-dsa-blivakker-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf43ClDqa-AQJlCCpVMpa5HtX&gclid=Cj0KCQjwu-63BhC9ARIsAMMTLXQ337d8vwMixEnKsEsOWcJncglCePSk9mWg_oe_4Hr7ktx1KMuMaSkaAr9AEALw_wcB&couponCode=RABATTA2024-H1 Anonymkode: 786d5...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober For meg ser denne ut til å være i klassen "hvis det virker for godt til å være sant er det sannsynligvis det". 98 % (!) tilfredshet i klinisk test? Særlig. Da hadde vi vært en hårløs nasjon for flere år siden. Anonymkode: 6c580...1cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Hadde heller satset på en IPL laser for det vet man fungerer ihvertfall. Anonymkode: fb3c7...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #4 Del Skrevet 3. oktober Vet ikke. Men jeg har en hjemme-laser fra Braun. Funker veldig bra!! Anonymkode: 627da...29c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #5 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hadde heller satset på en IPL laser for det vet man fungerer ihvertfall. Anonymkode: fb3c7...8e2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke. Men jeg har en hjemme-laser fra Braun. Funker veldig bra!! Anonymkode: 627da...29c Har IPL fra Braun jeg også, men det er fortsatt områder med hår den sliter med å få bort, så tenkte denne kremen hørtes interessant ut. Dog redd for å bruke 500kr bare på tøys 😅 TS Anonymkode: 786d5...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #6 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har IPL fra Braun jeg også, men det er fortsatt områder med hår den sliter med å få bort, så tenkte denne kremen hørtes interessant ut. Dog redd for å bruke 500kr bare på tøys 😅 TS Anonymkode: 786d5...c6a Er du flink til å bruke den da, og vedlikeholde når du har fått ønsket resultat? Anonymkode: fb3c7...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #7 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du flink til å bruke den da, og vedlikeholde når du har fått ønsket resultat? Anonymkode: fb3c7...8e2 Brukt den en gang i uka i snart to år 😅 Kan ikke trappe ned enda siden jeg ikke har fått ønsket resultat enda. TS Anonymkode: 786d5...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #8 Del Skrevet 11. oktober Ta laser på klinikk, beste jeg har gjort. Istedenfor å styre med alt annet. Anonymkode: f2f37...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå