AnonymBruker Skrevet 2. oktober #21 Del Skrevet 2. oktober På avdelingen til barnet mitt har de vært 2-3 stykker denne uka. En ansatt fortalte at resten er syke, så kan hende de blir flere torsdag og fredag. 9 barn til vanlig. Anonymkode: 9cc8b...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #22 Del Skrevet 2. oktober Begge småbarnsavdelingene er fulle denne uken. På store barn har 5 barn ferie på den ene og 6 på den andre. Anonymkode: e906c...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2. oktober #23 Del Skrevet 2. oktober Når barna mine gikk i barnehagen var det liksom ikke høstferien og vinterferien. Det ble heller spurt hvem som kommer i juleferien og påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #24 Del Skrevet 2. oktober Barnehagen er stengt torsdag og fredag grunnet høstferie. Anonymkode: b1600...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #25 Del Skrevet 3. oktober jegerrinne skrev (8 timer siden): Der jeg jobbet så vi at de som hadde eldre søsken hadde fri. De uten var i bhg Stemmer ikke hos oss Anonymkode: 418d3...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #26 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan fungerer det med 20 styk på en avdeling? Er ikke det fryktelig mange? Hvor mange voksne er det? Anonymkode: e83d8...ebb Det er helt vanlig men min mening som ansatt er at det er for mange barn Anonymkode: 418d3...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #27 Del Skrevet 3. oktober mommyaka skrev (6 timer siden): Når barna mine gikk i barnehagen var det liksom ikke høstferien og vinterferien. Det ble heller spurt hvem som kommer i juleferien og påske Da må det være veldig lenge siden for hvertfall blitt spurt de siste 15 årene rundt her Anonymkode: 418d3...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 3. oktober #28 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stemmer ikke hos oss Anonymkode: 418d3...830 Det varierer sikkert mye rundt . Ser og her så er det og en del barn som har fri opp til 2 til 3 uker i sept og oktober fordi de er med foreldre i skog og fjell på jakt fra de er små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #29 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da må det være veldig lenge siden for hvertfall blitt spurt de siste 15 årene rundt her Anonymkode: 418d3...830 Her er det bare en liten notis i MyKid om at de som ikke kommer i høst/vinter-ferien må huske å gi beskjed. Men i jule- sommer- og påskeferien må alle registrere spesifikt fri eller kommer og vi får mange påminnelser om det. (Barnehagen vår er kun stengt røde dager + fellesferien om sommeren) Anonymkode: 6734c...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #30 Del Skrevet 3. oktober Jeg jobber i bhg og her er det full gruppe. En del har eldre søsken, men de er jo på sfo eller så gamle at de er hjemme alene. Foreldrene jobber jo.. Anonymkode: aeeae...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #31 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har forandra seg veldig de siste årene, ungene har mindre og mindre fri i slike ferier dessverre. Anonymkode: a2688...f79 De fleste som har barn kun i barnehagealder tar heller fri utenom skoleferiene på vinter og høst om de skal ha fri da. Det er flere på mitt barns avdeling og venner vi kjenner med små barn som er borte en ukes tid iløpet av høsten (vi skal og det om 2 uker) men nå i høstferien er alle barn i barnehagen og foreldre på jobb. Anonymkode: 6734c...bd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 3. oktober #32 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da må det være veldig lenge siden for hvertfall blitt spurt de siste 15 årene rundt her Anonymkode: 418d3...830 He he nei..siste gikk der i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #33 Del Skrevet 3. oktober Da mine barn gikk i barnehage, så var de i barnehagen i høst og vinterferien. Med 4 uker fri på sommeren, og fri i jule og påskeferien, så har vi jo ikke mulighet til mer fri. Anonymkode: b7012...359 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #34 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber i bhg og her er det full gruppe. En del har eldre søsken, men de er jo på sfo eller så gamle at de er hjemme alene. Foreldrene jobber jo.. Anonymkode: aeeae...6ef Er sfo åpent hele dagen i ferier? Anonymkode: e83d8...ebb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #35 Del Skrevet 3. oktober 19/21 er i bhg. De som to som har ferie har søsken i skolen. Det gjelder stort sett de andre avd også. Det er vel ikke så mange som tar ut høstferie når skolen har høstferie, hvis de ikke har skolebarn? Anonymkode: 39a00...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #36 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er sfo åpent hele dagen i ferier? Anonymkode: e83d8...ebb Som regel ja, her er det det. Anonymkode: 420c8...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #37 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som regel ja, her er det det. Anonymkode: 420c8...096 (Med unntak av juli) Anonymkode: 420c8...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #38 Del Skrevet 3. oktober Nei, ser ikke ut som om noen har tatt ferie. Anonymkode: fa993...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #39 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er sfo åpent hele dagen i ferier? Anonymkode: e83d8...ebb Ja, mine barn er på SFO fra 8-15.30 i høstferien. Anonymkode: 1e112...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #40 Del Skrevet 3. oktober Nå jobber jeg på SFO da, men hos oss er det sjeldent at barna tar ut en hel uke ferie. Veldig mange har langhelg (fri torsdag og fredag)… men det er nok lettere med større barn, de avtaler ofte «play dates» og er på besøk hos hverandre slik at foreldrene ikke behøver å bruke feriedager (evt. har hjemmekontor/fleksitid). Mine barnehagebarn får kun fri på fredag Anonymkode: 9653b...599 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå