Gå til innhold

Alt skal handle om sex i dag. Håpløst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig som kvinne. Syns det å begi seg ut på dating er for skummelt, siden det høres ut som det krever mye mer av meg sexuelt enn det jeg klarer å gi noen jeg akkurat nå ikke vet hvem er enda engang. 

Føler jeg må være profesjonell i senga og ha en lang sex CV opparbeidet på forhånd, for å imponere noen jeg ikke vil få oppleve romantikk med, for det er såklart for mye å be om om vi ikke enda er sammen..

Handler vel mest om hvem vi møter. Før tenkte jeg ikke på hva som var forventet, nå føles dating ut som å møte verden, ikke å bli glad i en person..men noe offentlig. 

Anonymkode: a51bc...609

Dating er fryktelig skummelt. I dag aner man ikke hva eller hvem man møter på, og hvilke hensikter de har. Folk kan møte deg kun for et raskt ligg, som rebound, som hevn mot eksen eller hvilke som helst umotivasjoner som ligger bak. 

Og det krever voldsomt mye av deg. Skal du begi deg ut på dating så bør du være klar til å ha sex innenfor rimelig kort tid. Du rekker gjerne ikke forberede deg. Eller imponere som person.

Det har skjedd et tydelig taktskifte innenfor dating ja. Man møter ikke personer, men en kultur. Og det er kulturen du må leve opp til. Det er dømt til å mislykkes for de fleste.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er bare å lese her inne også. Stiller du ikke opp til sex 6 uker etter fødsel og skriver et innlegg her om at man var sliten, så er det så mye shaming. 
I media er flere unge jenter frikjent for voldtekt av en venninne. De hadde kjøpt vibrator til hu i bursdagsgave 😧😧 hvem gjør slikt? Var ikke i mine tanker eller i min vennekrets sine tanker da vi var i slutten av tenårene. Det er jo helt forferdelig. Vi leser at gonore florerer blant yngre. De har sex her og der og med tilfeldige og venner. 
Gud forby om du blir syk i et forhold og ikke kan ha sex over lengre tid. 
Sex er limet i et forhold, ikke selve ønsket og valget om å være med hverandre. For om ikke alt annet fungerer i forholdet så har man ivertfall sexlivet? At det var 😮🤪 jeg er så sliten og lei av alt dette sex jaget som er i samfunnet vårt.

Anonymkode: b0b0a...fa3

Ble de frikjent!! Fyttirakkern 🤮🤮 Noe er fullstendig sykelig med samfunnet vårt. Vi må ha en oppvask med rettsystemet, for mange går fri for overgrep. Håper de jentene blir fryst ut og rykter gjør sin største skade på disse, så de ikke får utsette noen igjen.

Samme med alle andre overgripere. 

Anonymkode: a51bc...609

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dating er fryktelig skummelt. I dag aner man ikke hva eller hvem man møter på, og hvilke hensikter de har. Folk kan møte deg kun for et raskt ligg, som rebound, som hevn mot eksen eller hvilke som helst umotivasjoner som ligger bak. 

Og det krever voldsomt mye av deg. Skal du begi deg ut på dating så bør du være klar til å ha sex innenfor rimelig kort tid. Du rekker gjerne ikke forberede deg. Eller imponere som person.

Det har skjedd et tydelig taktskifte innenfor dating ja. Man møter ikke personer, men en kultur. Og det er kulturen du må leve opp til. Det er dømt til å mislykkes for de fleste.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Ja, blir nok singel for evig, for skal ikke møte det der 😅

Handler ikke om kjærlighet lengre. 

Anonymkode: a51bc...609

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva tenker du på? Tenker innlegget mitt passer til kvinner mer enn menn, sånn sett, men det var en generell betraktning fra en mann også.

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Det er vel mest menn som er så fokusert på sex, synes jeg. 🤔

Altså, jeg har jo tenkt som deg når jeg var 20 og i 30 åra, fordi jeg har egentlig aldri hatt noe bra sex jeg. Alle de jeg har vært med har liksom ikke passet til meg. Og så traff jeg en mann som hadde utstyr som passa skikkelig bra. Og plutselig innså jeg at JEG ikke har gjort noe feil. Jeg er helt funksjonell. Jeg har bare ikke vært sammen med menn som passa med meg, intimt sett. Så at sexen er bra, er faktisk et absolutt must framover i mitt liv.. Og å ha fin kropp? Det vil jeg gjerne ha. Jeg vil være flott og attraktiv og oppleve at mannen tenner på meg. Jeg synes det er helmaks jeg. 

Anonymkode: 3a8ee...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dating er fryktelig skummelt. I dag aner man ikke hva eller hvem man møter på, og hvilke hensikter de har. Folk kan møte deg kun for et raskt ligg, som rebound, som hevn mot eksen eller hvilke som helst umotivasjoner som ligger bak. 

Og det krever voldsomt mye av deg. Skal du begi deg ut på dating så bør du være klar til å ha sex innenfor rimelig kort tid. Du rekker gjerne ikke forberede deg. Eller imponere som person.

Det har skjedd et tydelig taktskifte innenfor dating ja. Man møter ikke personer, men en kultur. Og det er kulturen du må leve opp til. Det er dømt til å mislykkes for de fleste.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Du bare spyr ut galle fordi du er frustrert. 

For kvinner spesielt er det VELDIG viktig å vente med sex, fordi det er menn som er klar til å utnytte sjangsene de har med deg. Du er vel mann, og forstår ikke det. Men mange menn er skikkelig egotasser og skal absolutt prøve å bruke kvinner. 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Og det krever voldsomt mye av deg. Skal du begi deg ut på dating så bør du være klar til å ha sex innenfor rimelig kort tid. Du rekker gjerne ikke forberede deg. Eller imponere som person.

Hvis du må forberede deg på sex, er kanskje ikke sex for deg. Det er ment å være en naturlig og rimelig primal øvelse. 

Og mye av det grunnleggende problemet med konseptet dating, er at man prøver å imponere.

Man skal ikke gå inn i en relasjon som en innbilt avatar; man skal være seg selv på godt og vondt. Det er det eneste du kan gjennomføre over tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du som mann er litt alene om dette synspunktet dessverre og det er stor sjanse for at en kvinne ikke vil tro deg da vi blir fortalt at menn bryr seg bare om sex uansett hva, og om de sier noe annet så lyver de for å gjøre deg fornøyd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (2 minutter siden):

Hvis du må forberede deg på sex, er kanskje ikke sex for deg. Det er ment å være en naturlig og rimelig primal øvelse. 

Og mye av det grunnleggende problemet med konseptet dating, er at man prøver å imponere.

Man skal ikke gå inn i en relasjon som en innbilt avatar; man skal være seg selv på godt og vondt. Det er det eneste du kan gjennomføre over tid.

Må da være lov å ønske en relasjon av noe positivt slag før du har sex..uten å få høre at en ikke bør ha det i det hele tatt?? Tror du hvem som helst vil ha en god opplevelse uansett hvem de har det med? Hva med kjemi? Attraksjon? Trygghet? Glede og flørt? Avsky? Redsel? Kvalm? 

Det høres relajsonskadd ut at en bare skal tåle alt.

Anonymkode: a51bc...609

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (1 minutt siden):

Tror du som mann er litt alene om dette synspunktet dessverre og det er stor sjanse for at en kvinne ikke vil tro deg da vi blir fortalt at menn bryr seg bare om sex uansett hva, og om de sier noe annet så lyver de for å gjøre deg fornøyd. 

Jeg tror du tar feil. Mange menn som ønsker følelser og dypere relasjoner, og som synes ONS og tilfeldig sex ikke er noe særlig. Voksne menn som ikke er 18 år i hodet vet at sex blir bedre og bedre etterhvert og med følelser inne i bildet. Så kan jo menn, som kvinner, være i livsfaser der uforpliktende forhold og sex passer der og da. 

Anonymkode: e8835...bea

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (2 minutter siden):

Tror du som mann er litt alene om dette synspunktet dessverre og det er stor sjanse for at en kvinne ikke vil tro deg da vi blir fortalt at menn bryr seg bare om sex uansett hva, og om de sier noe annet så lyver de for å gjøre deg fornøyd. 

Det er feil og rapey mot menn. Jeg har hørt andre ting, men av menn jeg ikke skal date, så mennene på apper virker fortsatt skummel siden det er stor forekomst av å møte de mest sexfikserte. 

Anonymkode: a51bc...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor går det ikke an å lete etter seriøs kjærlighet uten bli belemret med dette sex-presset - både om man er mann og kvinne - fordi man tilfeldigvis møter på et nytt menneske man skal teste kjemi mot? 

Det går jo ikke an å lete etter kjærlighet lenger. For alt handler om sex. Du må innfri sexkrav lenger for du har havnet i senga, og lykke til med å finne kjemien der!

🎯🎯🎯 

100 prosent enig! Mye har blitt kaldere og mer kynisk enn før, blant begge kjønn. Damer som avslår menn fordi de ikke innfrir et visst høydedrag, eller fordi "kuken var for liten"! 

Språket folk fører har blitt hardere og sterke følelser som forelskelse er det visst bare å slå av... 

Jeg er glad for at jeg er sammen med en snill mann som jeg faktisk er skikkelig forelsket i og som jeg kan le masse sammen med. Og gjett hva; han er 1.64 og jeg er dame på 1.77. 

Anonymkode: e00c8...9a7

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Høres ut som TS er en beta mann som har fått høre gjennom hele livet at «man må være seg selv» og det «finnes noen for deg også» der ute. Og så kjører han på med myke verdier som han visstnok har hørt st kvinner liker, men unnlater å forstå at dette funker om man i utgangspunktet er et skikkelig mannfolk som kan knulle ordentlig. 
 

Det er ingenting galt med sex. Og det er ikke sex sin feil at du ikke lykkes i livet. 

Anonymkode: 3d390...0bf

Du har virkelig skjønt hva tråden handler om, ser jeg.....

Anonymkode: da080...8f5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Du bare spyr ut galle fordi du er frustrert. 

For kvinner spesielt er det VELDIG viktig å vente med sex, fordi det er menn som er klar til å utnytte sjangsene de har med deg. Du er vel mann, og forstår ikke det. Men mange menn er skikkelig egotasser og skal absolutt prøve å bruke kvinner. 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Jeg tror du har misforstått noe særdeles vesentlig med det jeg skriver i denne tråden...

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Druid skrev (28 minutter siden):

Hvis du må forberede deg på sex, er kanskje ikke sex for deg. Det er ment å være en naturlig og rimelig primal øvelse. 

Og mye av det grunnleggende problemet med konseptet dating, er at man prøver å imponere.

Man skal ikke gå inn i en relasjon som en innbilt avatar; man skal være seg selv på godt og vondt. Det er det eneste du kan gjennomføre over tid.

Forberede så mener jeg i det emosjonell og kjemiske spekteret. Såklart er sex noe for meg, men jeg er altså ikke en av de som hopper til køys på første date eller med en fremmed kvinne for å imponere. 

Det er faktisk meg på godt og vondt det. Problemet er at kulturen har beveget seg bort fra oss som er likens som meg, for å gjøre alt sexfiksert - der imponering skal skje seksuelt - før man er emosjonelt og kjemisk koblet sammen.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (26 minutter siden):

Tror du som mann er litt alene om dette synspunktet dessverre og det er stor sjanse for at en kvinne ikke vil tro deg da vi blir fortalt at menn bryr seg bare om sex uansett hva, og om de sier noe annet så lyver de for å gjøre deg fornøyd. 

Jeg var faktisk ikke alene om dette. Har fått flere svar fra menn som er enige.

Men det at kvinner ikke tror meg fordi menn bare tenker på sex er en del av problemstillingen jeg retter opp. Vi menn som IKKE er slik har derfor store problemer i møte med kvinner, fordi vi må overbevise de om at vi ikke er det de frykter, før vi overbeviser hvem man er. Problemet blir enda større når man da må hoppe til køys for å imponere imellomtiden før man får bevist hvem man er.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Må da være lov å ønske en relasjon av noe positivt slag før du har sex..uten å få høre at en ikke bør ha det i det hele tatt?? Tror du hvem som helst vil ha en god opplevelse uansett hvem de har det med? Hva med kjemi? Attraksjon? Trygghet? Glede og flørt? Avsky? Redsel? Kvalm? 

Det høres relajsonskadd ut at en bare skal tåle alt.

Anonymkode: a51bc...609

Det var ikke poenget mitt: poenget mitt var at sex er noe man finner plass til  i situasjonen basert på seg selv, det er ikke du skal gjøre for noen andre. 
 

DU ønsker en annen type relasjon og at sex skal komme som resultat av en tenning og følelse av at «nå er det riktig å ta det skrittet»  mens for meg er det mer at hvis hun ikke har hoppet på meg og river av meg klærne på slutten av daten, så er det neppe noen fungerende kjemi mellom oss.

Men i begge tilfellene skal det ikke være sånn at man må psyke seg opp til sex: det er ment å være en konsekvens av personlighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror du har misforstått noe særdeles vesentlig med det jeg skriver i denne tråden...

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Kan du ikke skrive rett ut hva du mener da, ike bruke ironi og den slags. Det er så vanskelig å tyde på tekst. 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke skrive rett ut hva du mener da, ike bruke ironi og den slags. Det er så vanskelig å tyde på tekst. 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Tuller du? Du kan jo starte med å lese HI og alle mine andre innlegg uten å tro at det er ironi og den slags.

Er rimelig tydelig hva jeg mener. 

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Forberede så mener jeg i det emosjonell og kjemiske spekteret. Såklart er sex noe for meg, men jeg er altså ikke en av de som hopper til køys på første date eller med en fremmed kvinne for å imponere. 

Det er faktisk meg på godt og vondt det. Problemet er at kulturen har beveget seg bort fra oss som er likens som meg, for å gjøre alt sexfiksert - der imponering skal skje seksuelt - før man er emosjonelt og kjemisk koblet sammen.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Hva slags folk er det du dater egentlig? Hvor finner du egentlig kvinner som ønsker å hoppe rett i sengs og bare bryr seg om ons? Dette er ikke vanlig. Jeg forstår ikke problemet her. Du er irritert fordi bra sex er viktig for folk og at de damene du dater forventer at du nærmest flekker av deg buksa på første kveld? 

Anonymkode: 3a8ee...bac

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druid skrev (6 minutter siden):

Det var ikke poenget mitt: poenget mitt var at sex er noe man finner plass til  i situasjonen basert på seg selv, det er ikke du skal gjøre for noen andre. 
 

DU ønsker en annen type relasjon og at sex skal komme som resultat av en tenning og følelse av at «nå er det riktig å ta det skrittet»  mens for meg er det mer at hvis hun ikke har hoppet på meg og river av meg klærne på slutten av daten, så er det neppe noen fungerende kjemi mellom oss.

Men i begge tilfellene skal det ikke være sånn at man må psyke seg opp til sex: det er ment å være en konsekvens av personlighetene.

Hvorfor må dere rive av hverandre klærne etter så lite som kanskje en time?

Har du ikke litt urealistiske mål? Funker dette for deg? Hvor lenge har du vært singel? Møter du kvinner på sex sider? Er det booteycall du arrangerer? Hvordan skal en kvinne vite at du er seriøs om henne?

En person er fysisk istand til å føle noe for noen uten å hoppe på dem..tror du at om de ikke hensynsløs akter på en hver følelse, så er den ikke der? Hva med å ville lære mer om noen? Er det sånn hast? 

Anonymkode: a51bc...609

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...