Druid Skrevet 8. oktober #201 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (19 minutter siden): En observasjon av tråden: Brukere som er i forhold - og som har vært det lenge - tendenserer til å være delvis eller helt uenig om at alt handler om sex i dag. Er brukerne i forhold man i tråden har en diskusjon mot. Mens brukerne som er singel, uansett om det er menn eller kvinner, virker å være ganske så eller helt enig i at alt handler om sex i dag. Litt pussig at det er slik da. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb På mange måter underbygger det påstandene mine. Folk som ER i en relasjon, forholder seg kun til det som er relevant for dem, og dermed "ser" de ikke problemet. De som er i prosessen, opplever det som problematisk. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja, og det er noe riv ruskende galt når ei som deg eller en som meg virker å være sjanseløse der ute. Eller, dvs, sjanser får du jo. Men på et "ta til takke med"-nivå hvor du synker ned på seksualiseringsnivået. Nei du er ikke prippen. Dating i dag er dysfunksjonelt. Er utseende, underliv, body count, seksuelle preferanser og seksuelle prestasjoner som i dag virkelig betyr noe. Personlighet og følelser kommer i andre rekke. Folk bryr seg ofte ikke hvem du er før du har prestert. Og det er det som er det dysfunksjonelle i dag. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Utfordringen her er jo at hun ikke er alene. Mennene finner heller ikke noe av hva DE søker. Det er jo ikke slik at DE svømmer i damer som slenger seg på rygg på første date. Og det handler ikke om å være prippen eller løs, det handler om at dating pr def er dysfunksjonelt fordi det i all hovedsak er en øvelse i selektering og filtrering ; jeg vil har det og det, og ikke det og det, også sitter du til slutt med en stor 0. Og det er det som gjør mentalt vondt, for det er når man prøver gjøre det tallet til å bli til ... noen .. som vil ha MEG... at du føler du "tar til takke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #202 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (3 minutter siden): På mange måter underbygger det påstandene mine. Folk som ER i en relasjon, forholder seg kun til det som er relevant for dem, og dermed "ser" de ikke problemet. De som er i prosessen, opplever det som problematisk. Utfordringen her er jo at hun ikke er alene. Mennene finner heller ikke noe av hva DE søker. Det er jo ikke slik at DE svømmer i damer som slenger seg på rygg på første date. Og det handler ikke om å være prippen eller løs, det handler om at dating pr def er dysfunksjonelt fordi det i all hovedsak er en øvelse i selektering og filtrering ; jeg vil har det og det, og ikke det og det, også sitter du til slutt med en stor 0. Og det er det som gjør mentalt vondt, for det er når man prøver gjøre det tallet til å bli til ... noen .. som vil ha MEG... at du føler du "tar til takke" Det er mye mer urealistisk å forvente at noen skal gi deg sex for slikk og ingenting, enn at noen skal ønske å bli kjennt med deg. Du vet du forholder deg til beviste levende individer med behov og vett i skallen, sannt? Anonymkode: a51bc...609 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #203 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (3 minutter siden): På mange måter underbygger det påstandene mine. Folk som ER i en relasjon, forholder seg kun til det som er relevant for dem, og dermed "ser" de ikke problemet. De som er i prosessen, opplever det som problematisk. Nettopp. De som står i prosessen opplever kompleksiteten og kjenner på håpløsheten helt ned til beinet. Mens de som er i et forhold egentlig ikke klarer å skjønne det før de selv står i det. Argumentasjonen mot kompleksiteten blir ofte seende "tom" ut også. Druid skrev (4 minutter siden): Utfordringen her er jo at hun ikke er alene. Mennene finner heller ikke noe av hva DE søker. Det er jo ikke slik at DE svømmer i damer som slenger seg på rygg på første date. Og det handler ikke om å være prippen eller løs, det handler om at dating pr def er dysfunksjonelt fordi det i all hovedsak er en øvelse i selektering og filtrering ; jeg vil har det og det, og ikke det og det, også sitter du til slutt med en stor 0. Og det er det som gjør mentalt vondt, for det er når man prøver gjøre det tallet til å bli til ... noen .. som vil ha MEG... at du føler du "tar til takke" Dating i dag er dysfunksjonelt fordi det er en øvelse i selektering og filtrering, ja! På overfladiske prinsipper. Seksuelt vridd. Med stråmenn, og en evig jakt med fokus på det som kan være negativt med deg. Det nytter ikke møte opp som "verdens beste menneske" da. Hverken som mann eller kvinne. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. oktober #204 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er mye mer urealistisk å forvente at noen skal gi deg sex for slikk og ingenting, enn at noen skal ønske å bli kjennt med deg. Du vet du forholder deg til beviste levende individer med behov og vett i skallen, sannt? Anonymkode: a51bc...609 I dagens samfunn : Ja. Rent mennesklig: Nei. Det er fordi Individets BEHOV er mye mer grunnleggende enn alt som handler om bevisthet. Ikke bare er dette bakgrunnen for oppfinnelsen av Gloryholes; det er årsaken til kapitlene om Sodoma og Gomorra i bibelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #205 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (Akkurat nå): I dagens samfunn : Ja. Rent mennesklig: Nei. Det er fordi Individets BEHOV er mye mer grunnleggende enn alt som handler om bevisthet. Ikke bare er dette bakgrunnen for oppfinnelsen av Gloryholes; det er årsaken til kapitlene om Sodoma og Gomorra i bibelen. Jeg kan avsløre at for min del er ikke behovet sterkere enn bevisstheten eller min kritiske sans nei. Å vet du, hadde det ikke vært alkohol i verden, har det vært MYE mindre tilfeldig sex. Jeg forstår det finns gloryholes- menn. Har ingenting med oss damer å gjøre. Om du vil ligge med dumme mennekser, versegod. En kropp som ikke forholder seg til egen sikkerhet, har serriøse plager. Å for Linné er sex innenfor sikkerhet. Anonymkode: a51bc...609 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #206 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan avsløre at for min del er ikke behovet sterkere enn bevisstheten eller min kritiske sans nei. Å vet du, hadde det ikke vært alkohol i verden, har det vært MYE mindre tilfeldig sex. Jeg forstår det finns gloryholes- menn. Har ingenting med oss damer å gjøre. Om du vil ligge med dumme mennekser, versegod. En kropp som ikke forholder seg til egen sikkerhet, har serriøse plager. Å for Linné er sex innenfor sikkerhet. Anonymkode: a51bc...609 Kvinne* Anonymkode: a51bc...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. oktober #207 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det nytter ikke møte opp som "verdens beste menneske" da. Hverken som mann eller kvinne. Det er fordi det er ingenting som heter "Verdens beste menneske" De eksisterer ikke. Det finnes bare "Den beste for meg, som holder ut". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #208 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (1 minutt siden): Det er fordi det er ingenting som heter "Verdens beste menneske" De eksisterer ikke. Det finnes bare "Den beste for meg, som holder ut". Som oftest holder det ikke å være "verdens beste menneske" for deg heller siden kulturen er så dysfunksjonell og kompleks. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. oktober #209 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hyggelig 😊 Men ikke overromantiser meg for mye, for jeg har nok mine feil jeg også. Men det er jo rart at jeg som har slike verdier ikke klarer å finne ei, på tross for at jeg er slank, normal og lever et normalt liv ellers, når jeg liksom skal være en mann som mange kvinner ikke klarer å finne. Og motsatt. At du som kvinne som har slike verdier ikke klarer å finne en, på tross for at du er slank, normal og lever et normalt liv ellers. Poenget er, man skulle tro at det var enklere for oss å finne noen. Om ikke annet at det var enkelt at vi fant hverandre. Men det gjør vi ikke. Begge faller utenfor. Og begge opplever dårlig erfaring med dating. Derfor mener jeg at det er noe riv ruskende galt med kulturen, som i høy grad er så seksualisert at mennesker med gode verdier faller imellom stolene. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Så hva er gode verdier etter ditt syn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. oktober #210 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som oftest holder det ikke å være "verdens beste menneske" for deg heller siden kulturen er så dysfunksjonell og kompleks. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Hey, det er du som er singel! 🙂 Og hadde jeg vært singel, hadde JEG hatt større problemer enn du. Du trenger bare å kommunisere hvem du er, jeg må LETE og konkurrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. oktober #211 Del Skrevet 8. oktober (endret) AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Igjen, nå er du på individnivå. Jeg har aldri sagt at folk ikke lykkes. Jeg har vel sagt det motsatte. Det er mange som lykkes, men da lykkes de gjerne på tross for kulturen. Din familie er sådan ikke et unikt eksempel. Eller forbilledlig. Utover det snakker du igjen om en tid som ikke kan relateres opp mot dagens kultur. Ikke for å kvele deg, det mener jeg virkelig ikke å gjøre, men jeg tror du sliter med å se hva det vil si å være enslig på jakt etter kjærlighet, gjerne oppi årene, i dag. Hva det innebærer. Hva du må igjennom. En ting er å lese om det, en annen ting er å sitte i det selv. Å oppleve alt du blir møtt med, målt på og hva du må svare for. All frustrasjon og håpløshet. Både som mann og kvinne. Klart lykkes noen oppi dette også, men enslighetstallene i dag lyver altså ikke. Og enslighetstallene skjer ikke fordi så mange ønsker å være enslig, men fordi noe dysfunksjonelt kulturelt pågår. Og da gjerne på tross for at man har gode verdier og holdninger. Det er gjerne disse som oftest faller imellom stolene i dag. For de er ikke med på den seksualiserte leken. Du har også lagt en del "skyld" på menn. Jeg er enig i at menn har den største skylden. Samtidig nevnte du 100/1 i favør kvinner rundt gode verdier. Hadde denne påstanden vært sann så hadde èn god mann kunne vasset i kvinner på seriøst vis hvis han ellers framstod slik han var. Men dette er overhodet ikke sant. Fordi dynamikken mellom mennesker i kulturen i dag er dårlig. Og det er ingen grunn til å glorifisere kvinner oppi dette. De er skyld i det de også. Vi har alle skylda. For kulturen gjør at man møter hverandre på dårlig fundament og dårlige vilkår, der man er skeptisk til det motsatte er bevist. Problemet er at få klarer å bevise noe i "tide". Alt i alt viser jeg til en kompleksitet innenfor dating i dag som gjør at veldig mange flotte mennesker faller utenfor. Både kvinner og menn. Klart finnes det unntak der folk finner hverandre. Mange unntak. Men det går ikke an å undergrave alle de som faller utenfor fordi det er mange som lykkes. Men det er altså slik at man må gjerne kjenne på kulturen selv for å virkelig se hvor komplekst og håpløst ting er, uansett hvor fantastisk du er. For veldig mange nytter det ikke å være "verdens beste menneske" med helt normalt utseende og normalt liv heller. Og det er altså det jeg argumenterer for. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Du er nå litt naiv om du tror at det å finne kjærlighet var enkelt da jeg var ung, og det er nå heller ikke da jeg var ung jeg nå har fokus på, siden jeg for lenge siden kom i mål angående dette. (Dog IKKE uten frustrasjon og å føle det umulige mange ganger da også. ) Mitt fokus angående dette er nå selvfølgelig på neste generasjon. Hvordan de opplever dette. Så har jeg også voksne single venner, men siden de er mer på at det som skjer det skjer er det lite frustrasjon blant dem. Dette med å finne den rette har aldri vært enkelt. Det er ikke enkelt, siden følelser og så enormt mange faktorer skal klaffe. Å påstå at folk som har funnet kjærlighet ikke vet hvor frustrerende vanskelig det er blir som å påstå at en som har klart å slanke seg mye ikke forstår hvordan det er å være tykk, eller hvor vanskelig det er å slanke seg. Helt enig angående mye fokus på sex nå, men som jeg sier til unge kvinner; De færreste menn voldtar, så du har makta til å velge bort det du ikke ønsker. Si nei til du ønsker å si ja. De som ikke tåler det var uansett ikke noe å satse på. Det samme gjelder deg og menn ellers. Endret 8. oktober av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #212 Del Skrevet 8. oktober Irak skrev (8 minutter siden): Så hva er gode verdier etter ditt syn? Å fokusere på mennesket med seriøs inngang til kjærlighet er å ha gode verdier innenfor dating enn objektivisering og seksualisering. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #213 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (9 minutter siden): Hey, det er du som er singel! 🙂 Og hadde jeg vært singel, hadde JEG hatt større problemer enn du. Du trenger bare å kommunisere hvem du er, jeg må LETE og konkurrere. Du høres ut som en spesiell sak 😅 TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. oktober #214 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å fokusere på mennesket med seriøs inngang til kjærlighet er å ha gode verdier innenfor dating enn objektivisering og seksualisering. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Alltid lurt å fokusere på mennesket. Enig i det 😉. Så er det slik at mennesker er ulike med ulike ønsker og behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #215 Del Skrevet 8. oktober Trolltunge skrev (9 minutter siden): Du er nå litt naiv om du tror at det å finne kjærlighet var enkelt da jeg var ung, og det er nå heller ikke da jeg var ung jeg nå har fokus på, siden jeg for lenge siden kom i mål angående dette. (Dog IKKE uten frustrasjon og å føle det umulige mange ganger da også. ) Mitt fokus angående dette er nå selvfølgelig på neste generasjon. Hvordan de opplever dette. Så har jeg også voksne single venner, men siden de er mer på at det som skjer det skjer er det lite frustrasjon blant dem. Dette med å finne den rette har aldri vært enkelt. Det er ikke enkelt, siden følelser og så enormt mange faktorer skal klaffe. Å påstå at folk som har funnet kjærlighet ikke vet hvor frustrerende vanskelig det er blir som å påstå at en som har klart å slanke seg mye ikke forstår hvordan det er å være tykk, eller hvor vanskelig det er å slanke seg. Helt enig angående mye fokus på sex nå, men som jeg sier til unge kvinner; De færreste menn voldtar, så du har makta til å velge bort det du ikke ønsker. Si nei til du ønsker å si ja. De som ikke tåler det var uansett ikke noe å satse på. Det samme gjelder deg og menn ellers. Jeg skrev ikke at det var enkelt før. Hvor har du det ifra? Men jeg prøvde å vise til at det var enklere. Fordi man møttes på et helt annet fundament. Jeg har selv vært en del av det siden jeg var så heldig med å vokse opp i pre-tekno-kultur. Det er noe helt annet å møtes som mennesker enn som kort i en kortstokk på en app. Vi snakker om to forskjellige verdener som ikke er målbare mot hverandre, men en helt annen type frustasjon og håpløshet. Minst ett steg opp, for mange flere steg opp, enn for 20-40 år siden. Igjen, så må jeg si det, du må nesten oppleve dagens datingkultur selv for å forstå dette. Jeg drømmer om å gå tilbake 20 år i tid til sammenligning, og det sier jeg ikke for å undergrave min og din tid da, men for å påpeke forskjellen i kulturutviklingen. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. oktober #216 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du høres ut som en spesiell sak 😅 TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Guilty as charged . Jeg er helt klart en fyr som trenger tilvenning. MEN, det er du og. Du skulle vært oversvømt av kvinner ; det skulle vært kø etter deg av jenter i alle aldre som så deg og dine verdier som den store enhjørningen. Jeg kjenner ikke en eneste singel kvinne, som ikke ville hatt eposten din, etter innlegget ditt. Frustrasjonen din avdekker at det ikke er situasjonen. Jeg er ikke så mye den enhjørningen, som den ulken de fleste rynker på nesen av. Poenget er at ulker og enhjørninger finner maker over hele fjøla. Noen gode forhold , noen kjedelige, noen dårlige. Og selv om vi for tiden har en datingkultur der det er stor spredning i hva de ulike partene etterspør, og mange er misfornøyd, er det EGENTLIG ikke et problem; finner du noen , så finner du noen. Nok livslange ekteskap har begynt med en uplanlagt graviditet etter et møte i baren kl 4. Det finnes ikke noe ideal for dating, for det finnes ikke noen ideelle mennesker : du må ha en type, jeg må ha en helt annen, Trolltunge sikkert en tredje. Det finnes ikke "Gode" verdier, det er DINE verdier : hvis det kun var DINE verdier som definerte hva Gode verdier er, er det kun du som kan finne en partner, alle vi andre måtte "ta til takke" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. oktober #217 Del Skrevet 8. oktober (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg skrev ikke at det var enkelt før. Hvor har du det ifra? Men jeg prøvde å vise til at det var enklere. Fordi man møttes på et helt annet fundament. Jeg har selv vært en del av det siden jeg var så heldig med å vokse opp i pre-tekno-kultur. Det er noe helt annet å møtes som mennesker enn som kort i en kortstokk på en app. Vi snakker om to forskjellige verdener som ikke er målbare mot hverandre, men en helt annen type frustasjon og håpløshet. Minst ett steg opp, for mange flere steg opp, enn for 20-40 år siden. Igjen, så må jeg si det, du må nesten oppleve dagens datingkultur selv for å forstå dette. Jeg drømmer om å gå tilbake 20 år i tid til sammenligning, og det sier jeg ikke for å undergrave min og din tid da, men for å påpeke forskjellen i kulturutviklingen. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Du velger helt selv om du vil satse på å treffe noen på nettet eller rl. Ingen arenaer for å møte folk i rl som fantes da jeg var ung er borte i dag. Man må to generasjoner tilbake for at dansesteder for pardans var en populær arena. Mange mange som har valgt bort nettet som arena for sjekking. Ikke minst så mange kvinner at det er stor overvekt av menn på de fleste sjekkearenaer på nettet. De mulighetene som var da jeg var ung finnes, så ditt valg. Flere menn her på kg som har valgt bort nettsjekking. Klokt å aktivt velge bort det man oppleve som negativt. Å "gå tilbake 20 år" er helt faktisk mulig angående akkurat dette. At du personlig likevel velger nettsjekking er ikke fordi det er vanskeligere, men fordi det er lettere. Annet er irrasjonelt tåpelig. At du er 20 år eldre enn for 20 år siden er det ingenting å gjøre med verken i rl eller på nettet. Endret 8. oktober av Trolltunge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #218 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (4 minutter siden): Guilty as charged . Jeg er helt klart en fyr som trenger tilvenning. MEN, det er du og. Du skulle vært oversvømt av kvinner ; det skulle vært kø etter deg av jenter i alle aldre som så deg og dine verdier som den store enhjørningen. Jeg kjenner ikke en eneste singel kvinne, som ikke ville hatt eposten din, etter innlegget ditt. Frustrasjonen din avdekker at det ikke er situasjonen. Jeg er ikke så mye den enhjørningen, som den ulken de fleste rynker på nesen av. Poenget er at ulker og enhjørninger finner maker over hele fjøla. Noen gode forhold , noen kjedelige, noen dårlige. Og selv om vi for tiden har en datingkultur der det er stor spredning i hva de ulike partene etterspør, og mange er misfornøyd, er det EGENTLIG ikke et problem; finner du noen , så finner du noen. Nok livslange ekteskap har begynt med en uplanlagt graviditet etter et møte i baren kl 4. Det finnes ikke noe ideal for dating, for det finnes ikke noen ideelle mennesker : du må ha en type, jeg må ha en helt annen, Trolltunge sikkert en tredje. Det finnes ikke "Gode" verdier, det er DINE verdier : hvis det kun var DINE verdier som definerte hva Gode verdier er, er det kun du som kan finne en partner, alle vi andre måtte "ta til takke" Det er ikke sikkert kvinner vet han er fin i mange av oss sine øyne. Men selv det er ikke bestandig nok, trenger ikke bli kjærlighet selv om alt på papiret stemmer. Kroppen bestemmer sist, å det gjelder hans også. Mener ikke kropp på samme måte som glory hull sex. Men det finns gode verdier da. God og dårlig er definert utifra hvordan folk flest opplever behandlingen. Hvor universalt positivt eller negativt motatt vil du bli. Så en som er respektabel bil automatisk bli bedre likt enn en som går rett på sex og nærmest trakkaserer kvinner. Og da er det en ting å si, gode verdier, god mann. Omgjengelig. Anonymkode: a51bc...609 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #219 Del Skrevet 8. oktober Trolltunge skrev (13 minutter siden): Du velger helt selv om du vil satse på å treffe noen på nettet eller rl. Ingen arenaer for å møte folk i rl som fantes da jeg var ung er borte i dag. Man må to generasjoner tilbake for at dansesteder for pardans var en populær arena. Mange mange som har valgt bort nettet som arena for sjekking. Ikke minst så mange kvinner at det er stor overvekt av menn på de fleste sjekkearenaer på nettet. De mulighetene som var da jeg var ung finnes, så ditt valg. Flere menn her på kg som har valgt bort nettsjekking. Klokt å aktivt velge bort det man oppleve som negativt. Å "gå tilbake 20 år" er helt faktisk mulig angående akkurat dette. At du personlig likevel velger nettsjekking er ikke fordi det er vanskeligere, men fordi det er lettere. Annet er irrasjonelt tåpelig. Dette har jeg skrevet om tidligere. Fordi man er tilgjengelige på apper så er det der det liksom skal skje. Det vil si, folk er generelt lite tilgjengelige i rl. Man er mye mer innesluttet enn for 20 år siden. Folk er ikke åpen for eller våken for hverandre. Og henvendelser er ofte uønsket. Skal man lykkes i rl i dag så må man likevel innfri utifra mulighetene man har i kortstokken på Tinder. Så veldig få henvendelser er ønsket. Da må du ha et overfladisk og seksuelt utgangspunkt som er godt nok for at det skal være en ønsket henvendelse. Som vi vet så er det kun fåtallet dette gjelder. Og de vasser gjerne i tilbud på appene også! Du kan da ikke tro at rl-sjekking er det samme som for 20 år siden. Det er en helt annen verden i dag. Kulturen er helt endret. Språket, formene, menneskene, tankene og verdiene mot og for hverandre - alt er endret. Men igjen, du må gjerne stå i det selv for å se det. Jeg er ikke på apper lenger. Jeg har gitt opp. Bra det ikke er å bli sett på som irrasjonell tåpelig i det minste.. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #220 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (30 minutter siden): MEN, det er du og. Du skulle vært oversvømt av kvinner ; det skulle vært kø etter deg av jenter i alle aldre som så deg og dine verdier som den store enhjørningen. Jeg kjenner ikke en eneste singel kvinne, som ikke ville hatt eposten din, etter innlegget ditt. Nei det er ingen selvfølgelighet at jeg skulle vært oversvømt av kvinner. For til syvende og sist er det jeg står for og skriver i tråden her ganske ubetydelig mot alt annet jeg først skal veies for og mot, for å i det hele tatt være aktuell, så da er det ikke mye igjen av oversvømmelsen Men det går fint. Jeg er ikke interessert i å bli oversvømt. Jeg trenger bare hun ene som finner ut at jeg er en knakende bra kar etter at hun har veid meg for og mot det meste. Jeg har gitt opp, men jeg har ikke gitt opp. Hvis det gir mening. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå