AnonymBruker Skrevet 7. oktober #161 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting nytt under solen. Kvinner bryr seg bare om kuk, penger, høyde og status. Mye bedre å leve alene enn å prøve å kapre seg ei nedskutt sædbøtte. Det er en ren løgn det du ble fortalt når du var liten at kvinner har evnen å elske en mann, alt du er for hun er noe å utnytte og skryte over/baksnakke til venninnene. Anonymkode: b6569...690 😅 psykolog Anonymkode: a51bc...609 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #162 Del Skrevet 7. oktober Som kvinne lurer jeg på hva slags mennesker du omgås. Opplever ikke verden slik du gjør. Lagt ifra. Kjenner kanskje to som bruker sminke og botox og slikt. De er over 50 så jeg tenker det er helt greit. Ingen jeg kjenner har operert seg heller. De færreste har sex tidlig i dating fasen, med mindre man er 19 år selvsagt. Jeg er ikke på some så det du beskriver har jeg aldri opplevd. K 32 Anonymkode: 51820...0f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. oktober #163 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting nytt under solen. Kvinner bryr seg bare om kuk, penger, høyde og status. Mye bedre å leve alene enn å prøve å kapre seg ei nedskutt sædbøtte. Det er en ren løgn det du ble fortalt når du var liten at kvinner har evnen å elske en mann, alt du er for hun er noe å utnytte og skryte over/baksnakke til venninnene. Anonymkode: b6569...690 Du virker bitter.... Det er ikke sexy for å si det sånn, eller attraktivt for den saks skyld. Hvorfor tenker du det var regn løgn? Det finnes da slike kvinner vil jeg tro 😉. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 7. oktober #164 Del Skrevet 7. oktober (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra du er enig. Er veldig glad for at folk reagerer positivt på det jeg sier. 😊 Var redd for at jeg kom til å bli misforstått eller bli møtt med seksuelle stråmenn i tråden fordi jeg er mann. Men jeg tenker at siden jeg er mann så burde innlegget mitt oppleves ekstra friskt. Fordi problemet gjelder i størst grad kvinner, og mye av problemet skyldes i størst grad menn. Men problemet gjelder også menn, gjerne de "gode menn" som kvinner ofte ønsker å møte, samt at kvinner også spiller en større rolle i at denne kulturen pågår. Det er litt dobbeltmoralsk når mennesker er lei av å bli hersjet med der de leter etter de flotte samlivspartnerne, men samtidig selekterer motsatt kjønn skarpt på utseende og ønsker å ha sex raskest mulig selv for å "avklare" det de tror er kjemi. Men god kjemi kommer ikke gjennom sex. God kjemi på forhånd skaper ofte god sex. Fraværende kjemi på forhånd skaper ofte dårlig sex. Jeg tror nok det er mange mennesker som har møtt drømmemennesket allerede, men fordi de var så sykt opptatt av seksuell kompabilitet så altfor tidlig, så opplevde de ikke kjemien så god som den burde være, og vedkommende ble dumpet. "Sex ved første blikk" er som regel sjelden god sex. Kun unntaksvis. For å sitere ett av de første innleggene i tråden: Et godt sexliv er noe man må skape sammen. Og skal man gjøre det så må det være et godt fundament først, slik at man går inn i sexlivet med kjemi, følelser og litt nervøsitet, for dette ønsker man at skal være bra. Og hvis det ikke blir så bra, så har man i det minste en tabbekvote nettopp fordi kjemien og følelsene er der. Man gir hverandre en ny sjanse. Og enda en. Helt til sexlivet faktisk blir bra. Jeg har bare en drøm om at vi går tilbake i tiden og begynner å møte og behandle hverandre som mennesker. Der man tåler litt bagasjer, man fokuserer på det gode, man ser hverandre og man oppriktig har lyst til å få ting til - på tross for at man møter noen skjær først. Men jeg er redd for at den skuta har seilt. Vi er bare objekter for hverandre - der sekualiseringen stikker så dypt at nesten ingenting annet betyr noe før seksualiseringen har innfridd. Så jeg har gitt opp. Gidder ikke å være noen andres objekt til det motsatte er bevist. Det er synd, for jeg vet jeg kunne gjort livet veldig godt for ei der ute, der hun kunne gjort livet veldig godt for meg også. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Jeg syns det er veldig forfriskende fra en mann 🙂 Jeg er på Tinder og er lei av alt skal handle om sex. Jeg har lyst til å snakke med folk, bli kjent med dem og få en god kontakt. Det trenger ikke å være en kjæreste jeg ser etter, men det er viktig at vi får etablert en god kontakt med omsorg, respekt og tillit for hverandre. Jeg har lyst til å vite om han liker å synge i dusjen, kan han koke mat eller brenner han maten, blir han ivrig og hopper i sofaen av en fotballkamp, liker han suppe på sengen når han er syk eller kanskje varm sjokolade. Sånne idiotiske ting.. Dette med sex er fint og flott, men det kommer oppå alt det her igjen. Man har sex fordi at man trives sammen med noen, man har ikke sex for å se om man trives med noen. Jeg hadde bare for 20 minutter en som fortalte hvordan han skulle fylle meg opp.. og jeg sukker så oppgitt av alt det der. Jeg kjenner han ikke, vet ikke hvem han er, aldri møtt han.. liker jeg han? Kanskje jeg møter han og syns han er helt forferdelig? Kanskje kjemien er bare helt feil? Det er også noe med flørtingen, å kjenne kjemien bygge seg opp til man møtes, å verdsette smilet hans, øynene hans, måten vi ser på hverandre og den spenningen bygger seg opp. Og poenget mitt var vel egentlig at, det at det kommer fra en mann, gir meg litt håp på at det går an å finne noen som er litt lik meg, som man kan snakke med, som har litt samme verdier... Det er ikke helt umulig, men noen ganger så føles det virkelig helt umulig. Endret 7. oktober av Blått 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. oktober #165 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 15.13): Hva om man faktisk har liten kuk 😞✊ Anonymkode: 2221f...df8 Er du glad i å leke så kan du bruke dildo på dama. Så da kan du komme først, så kan du få henne til å komme etterpå feks. For du klarer vel å komme inni dama, eller? Har du en dame som du kan kommunisere godt med, så er ikke dette så vanskelig med mindre hun er veldig sær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #166 Del Skrevet 7. oktober Irak skrev (2 minutter siden): Er du glad i å leke så kan du bruke dildo på dama. Så da kan du komme først, så kan du få henne til å komme etterpå feks. For du klarer vel å komme inni dama, eller? Har du en dame som du kan kommunisere godt med, så er ikke dette så vanskelig med mindre hun er veldig sær... Jeg kan komme inni hvis jeg prøver mitt beste men den er for liten til å komme av vaginaen. Så jeg må onanere med en pinsett til rett før jeg kommer, så putte den i vaginaen mens jeg kommer. Hun digger det 😏 Anonymkode: 2221f...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #167 Del Skrevet 7. oktober Blått skrev (9 minutter siden): Jeg syns det er veldig forfriskende fra en mann 🙂 Jeg er på Tinder og er lei av alt skal handle om sex. Jeg har lyst til å snakke med folk, bli kjent med dem og få en god kontakt. Det trenger ikke å være en kjæreste jeg ser etter, men det er viktig at vi får etablert en god kontakt med omsorg, respekt og tillit for hverandre. Jeg har lyst til å vite om han liker å synge i dusjen, kan han koke mat eller brenner han maten, blir han ivrig og hopper i sofaen av en fotballkamp, liker han suppe på sengen når han er syk eller kanskje varm sjokolade. Sånne idiotiske ting.. Dette med sex er fint og flott, men det kommer oppå alt det her igjen. Man har sex fordi at man trives sammen med noen, man har ikke sex for å se om man trives med noen. Jeg hadde bare for 20 minutter en som fortalte hvordan han skulle fylle meg opp.. og jeg sukker så oppgitt av alt det der. Jeg kjenner han ikke, vet ikke hvem han er, aldri møtt han.. liker jeg han? Kanskje jeg møter han og syns han er helt forferdelig? Kanskje kjemien er bare helt feil? Det er også noe med flørtingen, å kjenne kjemien bygge seg opp til man møtes, å verdsette smilet hans, øynene hans, måten vi ser på hverandre og den spenningen bygger seg opp. Og poenget mitt var vel egentlig at, det at det kommer fra en mann, gir meg litt håp på at det går an å finne noen som er litt lik meg, som man kan snakke med, som har litt samme verdier... Det er ikke helt umulig, men noen ganger så føles det virkelig helt umulig. Jeg blir kvalm av slike menn. Det er akkurat slike menn som har gjort kjærligheten så umulig for oss som er seriøse. Vi er helt på bølgelengde! Det er altså disse "idiotiske" småtingene som skal bety noe. Vi leter tross alt etter noen å dele livet med. Og ikke bare hvem vi skal ha sex med i 5-15 minutter innimellom. Sistnevnte er jo helt ubetydelig sett opp mot resten av døgnet, uka, månedene og årene sammen. Jeg skjønner ikke hvorfor seksualiseringen og sexfokuset har fått så enorm betydning da. At det overgår personlighet og kjærlighet helt. Det er regelrett trist. Og man skulle jo tro at siden sex egentlig spiller en bitteliten birolle i ens liv, så må det også gå an å både bli med og være i et forhold der seksuell kompabilitet ikke er helt i vater. Etter mange år i forhold, og så mange år singel, så har jeg innsett dette. Sex er ingenting i kontrast kjærlighet vs enslighet. Selv om jeg er en som lett kan bli kåt og har trengende behov flere ganger i uka, så kunne jeg lett ofret sex helt mot kjærligheten. Om hun hadde vært helt aseksuell så er det helt greit så fremt vi klaffer ellers og vi hadde nærhet gjennom kos og kroppskontakt. Ståkuken kunne jeg runket av meg selv. Eller latt være. For spoiler alert, en ståkuk kan både overses og kveles. Man trenger virkelig ikke en utløsning for å gå videre i livet. Jeg skjønner at jeg nå ikke snakker på vegne av alle menn. Det finnes nok en del som har behov for sex for å være "påkoblet" parneren emosjonelt. Det er fint det. Men det må da gå an å droppe seksualiseringen i startfasen for å bli kjent med mennesket bak, og så bygge et sexliv over tid sammen. Samt at det går an å vise mer hensyn, tilpasse seg partneren og slå seg til ro med mindre dose sex hvis det er det som må til - istedenfor å bedrive sexmas og sexpress mot partneren fordi man ikke får seg mer enn 1-2-3 ganger i uka. Ærlig talt, det er ikke synd på en slik mann. Overhodet ikke. Det er umoden og respektløs surking. Den gode nyheten har du forstått, Blått. Vi finnes. Vi som bryr oss om "idiotiske" småting. Vi som er interessert i deg. Vi som analyserer øynene dine og smilet ditt, og så lar oss smelte. Vi som er villig til å vente - og ikke minst tilpasse oss. Vi som er villig til å ofre sex for kjærlighet hvis det er det som må til. Vi er her ute. Visstnok i fåtall. Men vi er her. 😊 TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. oktober #168 Del Skrevet 7. oktober (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingenting nytt under solen. Kvinner bryr seg bare om kuk, penger, høyde og status. Mye bedre å leve alene enn å prøve å kapre seg ei nedskutt sædbøtte. Det er en ren løgn det du ble fortalt når du var liten at kvinner har evnen å elske en mann, alt du er for hun er noe å utnytte og skryte over/baksnakke til venninnene. Anonymkode: b6569...690 Synes også dette er en del av problemene nå. Å kalle kvinner sædbøtte, fellesmadrass, ludder, hore, løs, felleshull og lignende. Tillater man seg å tenke slik om kvinner er det hva kvinner blir for deg, og helt seriøst er det enormt mange kvinner som ikke fortjener slike benevnelser, men som er drittlei av å bli antatt for å ha ligget med urimelig mange bare fordi de er kvinner. INGEN kvinner fortjener egentlig slike fæle benevnelser! Det er så respektløst at menn som kaller kvinner slikt ikke fortjener kvinner. For å si det slik, kaller du kvinner slikt får du fort ikke engang sjansen på kvinner, for slikt syn på kvinner siver ut i dialog og holdninger. Gjennomsnittlig antall sexpartnere for kvinner er faktisk ikke veldig høyt i Norge, selv om noen forsyner seg godt, og det er absolutt ikke uvanlig at kvinner er restriktive angående å ha sex med menn de ikke har forhold til. Menn kan ikke se på en kvinne om hun er jomfru eller har hatt sex med mange, og å slenge ut slike utrykk er uansett veldig ugreit. Jeg er nok mer sædbøtte enn mange unge kvinner er det, i og med at jeg har levd i fast forhold og hatt mye sex i årevis. Hadde du kalt meg det hadde jeg hatt lyst til å klabbe til deg. Det siste jeg ønsker for min skjønne datter er også en mann som kan finne på i kalle kvinner slikt. Heldigvis er jeg ganske så sikker på at hun er for smart til det. Endret 7. oktober av Trolltunge 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #169 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 17.14): Enda en jeg var med en periode, brukte meg som "mellomløsning" mens han ventet at hans egentlige kjærlighet skulle bli ferdig på videregående og flytte tilbake til hjemstedet der han bodde (ja, han var en del eldre enn henne). Masse mas om analsex, sexnekt over måneder og år da jeg la på meg 4-5 kilo etter de to første fødslene, sexnekt fordi mannen egentlig har blitt sammen med meg av praktiske grunner og fordi jeg var en "god kandidat" som kone. Anonymkode: 4d260...023 Slike opplevelser er grunnen til at jeg har sluttet helt å date menn. Orker ikke p bli skuffa igjen. Anonymkode: 0b457...f4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #170 Del Skrevet 7. oktober AnonymBruker skrev (På 3.10.2024 den 10.07): Det er det som er catch-22 sett med mannsøyne. En mann skal ikke være sexfokusert, for da er han gjerne uønsket. Men han skal heller ikke ikke være sexfokusert, for da er han en weirdo med "liten tiss og lav sexdrive", tror de. Det skal med andre ord ikke pules med en gang, men samtidig skal det pules fort som fy - for du må som sagt bevise at du er "mann nok". Dette har jeg inntrykk av at mange kvinner i dag ikke tenker over. At kvinner er uskyldig. Men det stemmer ikke, for det er en pågående sexkultur der begge parter deltar med sitt. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb Jeg tror du leter blant feil damer, TS. Dama di finnes definitivt der ute. Anonymkode: 0b457...f4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. oktober #171 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 19.06): Hvorfor må dere rive av hverandre klærne etter så lite som kanskje en time? Jeg har aldri i mitt liv hatt noe som kan kalles en date på en time. En date krever tid. Et annet aspekt er at når man har kommet til en date, så kjente man allerede nok av personen til at det som var fokus var "kjemi". AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 19.06): Har du ikke litt urealistiske mål? Funker dette for deg? Hvor lenge har du vært singel? Møter du kvinner på sex sider? Er det booteycall du arrangerer? Hvordan skal en kvinne vite at du er seriøs om henne? Jeg er gift og har vært det lenge, så jeg er klar over at dette er urealistiske mål i dagens datingmiljø. I den tiden jeg var på date, var situasjonen anderledes : begge visste automatisk at målet var sex, og det var ingen misforståelse om at sex definerte seriøsitet. Seriøsitet kom lenge, lenge etterpå. Det gjorde at vi begge var i den situasjonen vi skapte på daten. Så hver gang jeg leser om dating og sånne som deg, løper jeg inn til kona og gir henne en klem; for jeg trenger sånne som henne, og alle kvinnene jeg ser som er single, tenker som deg. AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 19.06): En person er fysisk istand til å føle noe for noen uten å hoppe på dem..tror du at om de ikke hensynsløs akter på en hver følelse, så er den ikke der? Hva med å ville lære mer om noen? Er det sånn hast? Er det så hast å lære om noen? 🙂 Sex er ulike ting for ulike mennesker, og kansje dette er det som er det som skiller deg og meg : for meg er det verre å knytte en emosjonell kontakt, og så si "dette virker ikke, vi får ikke sex til å fungere" , enn å ha sex, for så å si "Vet du hva, dette kan bli ett fint vennskap, men jeg kjenner ikke de følelsene som må være her for et langvarig fellesskap." Så kansje jeg fokuserer på å lære noe om deg på det seksuelle planen først; ikke minst fordi mitt forhold til sex er helt avklart: jeg vet alt om mine grenser og ønsker når det gjelder sex. Stort sett alle andre deler av en relasjon er mere en pragmatisk avbalansering. Der er en liten detalj jeg tenker på mens jeg skriver : Jeg er menneskehandler : min jobb var (og blir rundt nyttår) å dekomponere mennesker i det det de skriver og i møter. På mellom 5-10 minutter er jeg i stand til å plukke deg fra hverandre og si veldig mye om hvordan du vil fungere sammen med andre mennesker. Og dette er noe jeg ikke egentlig er utdannet i, jeg aner ikke hvordan jeg gjør det, det har bare vist seg at jeg er VELDIG, VELDIG god til det. Hvordan du fungerer i senga, er mer en handson erfaringssak for meg. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #172 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Slike opplevelser er grunnen til at jeg har sluttet helt å date menn. Orker ikke p bli skuffa igjen. Anonymkode: 0b457...f4b Men du ser at også menn opplever slike skuffelser? Menn og kvinner, gang på gang, mer regelen enn unntaket. Det er synd at dette får deg til å gi opp. Anonymkode: cfa72...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. oktober #173 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (1 time siden): Er det så hast å lære om noen? 🙂 Sex er ulike ting for ulike mennesker, og kansje dette er det som er det som skiller deg og meg : for meg er det verre å knytte en emosjonell kontakt, og så si "dette virker ikke, vi får ikke sex til å fungere" , enn å ha sex, for så å si "Vet du hva, dette kan bli ett fint vennskap, men jeg kjenner ikke de følelsene som må være her for et langvarig fellesskap." Så kansje jeg fokuserer på å lære noe om deg på det seksuelle planen først; ikke minst fordi mitt forhold til sex er helt avklart: jeg vet alt om mine grenser og ønsker når det gjelder sex. Stort sett alle andre deler av en relasjon er mere en pragmatisk avbalansering. Der er en liten detalj jeg tenker på mens jeg skriver : Jeg er menneskehandler : min jobb var (og blir rundt nyttår) å dekomponere mennesker i det det de skriver og i møter. På mellom 5-10 minutter er jeg i stand til å plukke deg fra hverandre og si veldig mye om hvordan du vil fungere sammen med andre mennesker. Og dette er noe jeg ikke egentlig er utdannet i, jeg aner ikke hvordan jeg gjør det, det har bare vist seg at jeg er VELDIG, VELDIG god til det. Hvordan du fungerer i senga, er mer en handson erfaringssak for meg. . Sex er absolutt ulike ting for ulike mennesker, eller kanskje man heller burde si at sex har ulik betydning for ulike mennesker. Som kvinne er problemet eller utfordringen med en slik tilnærming som din, nettopp at mange av oss av ulike årsaker ikke ønsker å ha sex med en vi nettopp har møtt og knapt har utviklet en relasjon til. Mange kvinner, inkludert meg selv, har behov for å føle en viss grad av trygghet før vi har sex med en mann. Det innebærer at vi har blitt litt mer kjent med hverandre enn man rekker i løpet av et par dater. I tillegg eksisterer fortsatt dobbeltmoralen at kvinner som har flere sexpartnere, er "løse", og det bidrar nok også til at det er gode grunner for oss til å være tilbakeholdne med sex i en datingfase, spesielt dersom vi er på utkikk etter noe mer varig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #174 Del Skrevet 8. oktober Jeg elsker sex, og jeg er enig. Jeg er dritt lei sex her og sex der. Kan ikke gå inn på VG engang uten å få kondomeri kalendere blinkende i trynet. Fordi det er jo den viktigste nedtellingen til julen; vibrerende analkuler..! Anonymkode: 77373...5f7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schopenhauer Skrevet 8. oktober #175 Del Skrevet 8. oktober Trolltunge skrev (10 timer siden): Synes også dette er en del av problemene nå. Å kalle kvinner sædbøtte, fellesmadrass, ludder, hore, løs, felleshull og lignende. Tillater man seg å tenke slik om kvinner er det hva kvinner blir for deg, og helt seriøst er det enormt mange kvinner som ikke fortjener slike benevnelser, men som er drittlei av å bli antatt for å ha ligget med urimelig mange bare fordi de er kvinner. INGEN kvinner fortjener egentlig slike fæle benevnelser! Det er så respektløst at menn som kaller kvinner slikt ikke fortjener kvinner. For å si det slik, kaller du kvinner slikt får du fort ikke engang sjansen på kvinner, for slikt syn på kvinner siver ut i dialog og holdninger. Gjennomsnittlig antall sexpartnere for kvinner er faktisk ikke veldig høyt i Norge, selv om noen forsyner seg godt, og det er absolutt ikke uvanlig at kvinner er restriktive angående å ha sex med menn de ikke har forhold til. Menn kan ikke se på en kvinne om hun er jomfru eller har hatt sex med mange, og å slenge ut slike utrykk er uansett veldig ugreit. Jeg er nok mer sædbøtte enn mange unge kvinner er det, i og med at jeg har levd i fast forhold og hatt mye sex i årevis. Hadde du kalt meg det hadde jeg hatt lyst til å klabbe til deg. Det siste jeg ønsker for min skjønne datter er også en mann som kan finne på i kalle kvinner slikt. Heldigvis er jeg ganske så sikker på at hun er for smart til det. Enig i det du skriver. Imidlertid befester du en myte. Det er ikke nødvendigvis slik at de som har størst sjanse på kvinner har de beste holdningene, og mest respekt for kvinner. Tror du skal slite med å finne en særlig sterk sammenheng her. Det som derimot er avgjørende er hvem som kommer med budskapet, og hvordan man formidler det. Går du f.eks. rundt med joggebuksa, ser småsint og ustelt ut, og er vulgær og banal i språket signaliserer du ikke bare kvinnefiendtlige holdninger, men også lav status. Derimot går du rundt i en dyr dress/evt. legefrakk og jobber litt med semantikken og gjør det mykere, så vil ofte statusen og semantikken overskygge budskapet. Attpåtil vil nokså mange kvinner kjøpe budskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 8. oktober #176 Del Skrevet 8. oktober Roci skrev (20 minutter siden): Sex er absolutt ulike ting for ulike mennesker, eller kanskje man heller burde si at sex har ulik betydning for ulike mennesker. Som kvinne er problemet eller utfordringen med en slik tilnærming som din, nettopp at mange av oss av ulike årsaker ikke ønsker å ha sex med en vi nettopp har møtt og knapt har utviklet en relasjon til. Mange kvinner, inkludert meg selv, har behov for å føle en viss grad av trygghet før vi har sex med en mann. Det innebærer at vi har blitt litt mer kjent med hverandre enn man rekker i løpet av et par dater. I tillegg eksisterer fortsatt dobbeltmoralen at kvinner som har flere sexpartnere, er "løse", og det bidrar nok også til at det er gode grunner for oss til å være tilbakeholdne med sex i en datingfase, spesielt dersom vi er på utkikk etter noe mer varig. Og dette er et viktig poeng. Ikke bare er jeg totalt uinteressert i kvinner som har ditt forhold til sex, jeg er totalt uinteressert i kvinner som bruker 2 hjerneceller på sosiale holdninger rundt sex. Jeg er 100% komfortabel med en "løs" kvinne; det er ikke på radaren min noe sted. Jeg har ALDRI , på noe tidspunkt siden jeg fikk min første reisning, tenkt at en jente jeg skulle være med skulle tenke på sex på en annen måte enn meg selv. Så hva er problemet med at vi filtrerer det ut på første date? Nå... problemet ditt, er at det finnes 1000 vis av medsøstre som er på jakt etter det samme, og kansje 100 av TS. Mens jeg har 1000 med-brødre og 100 jenter tilgjengelig. Ce la vie ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. oktober #177 Del Skrevet 8. oktober Schopenhauer skrev (3 minutter siden): Enig i det du skriver. Imidlertid befester du en myte. Det er ikke nødvendigvis slik at de som har størst sjanse på kvinner har de beste holdningene, og mest respekt for kvinner. Tror du skal slite med å finne en særlig sterk sammenheng her. Det som derimot er avgjørende er hvem som kommer med budskapet, og hvordan man formidler det. Går du f.eks. rundt med joggebuksa, ser småsint og ustelt ut, og er vulgær og banal i språket signaliserer du ikke bare kvinnefiendtlige holdninger, men også lav status. Derimot går du rundt i en dyr dress/evt. legefrakk og jobber litt med semantikken og gjør det mykere, så vil ofte statusen og semantikken overskygge budskapet. Attpåtil vil nokså mange kvinner kjøpe budskapet. Ok, men mine fettere som ikke hadde som noe mål å rote rundt, men som ønsket seriøst forhold, var etablert innen de var 25 år samtlige. Jeg tror jeg vil slite med å finne en sterk sammenheng mellom hvor ofte ene og andre typen menn får seg napp angående uforpliktende sex, men så blåser jeg også fullstendig i hvor mange ons dere menn får krysse av for. Jeg er ikke så usikker på at det ikke er noe sammenheng angående de menn som IKKE ønsker å rote rundt, men er klare angående at det er kjærlighet de ønsker. For menn med klar holdning til at de ønsker å finne den rette og stifte familie er særdeles populære menn for kvinner. Populære på en måte "Vil leve livet først, er ikke klar for fast forhold. "- menn av både godt og dårlig slag aldri vil bli antar jeg, selv om det selvfølgelig er perfekt for kvinner som vil det samme. Mennene som er seriøs angående at de ønsker familie, og tydelig på det, de nappes fort fra markedet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #178 Del Skrevet 8. oktober Trolltunge skrev (3 minutter siden): Ok, men mine fettere som ikke hadde som noe mål å rote rundt, men som ønsket seriøst forhold, var etablert innen de var 25 år samtlige. Jeg tror jeg vil slite med å finne en sterk sammenheng mellom hvor ofte ene og andre typen menn får seg napp angående uforpliktende sex, men så blåser jeg også fullstendig i hvor mange ons dere menn får krysse av for. Jeg er ikke så usikker på at det ikke er noe sammenheng angående de menn som IKKE ønsker å rote rundt, men er klare angående at det er kjærlighet de ønsker. For menn med klar holdning til at de ønsker å finne den rette og stifte familie er særdeles populære menn for kvinner. Populære på en måte "Vil leve livet først, er ikke klar for fast forhold. "- menn av både godt og dårlig slag aldri vil bli antar jeg, selv om det selvfølgelig er perfekt for kvinner som vil det samme. Mennene som er seriøs angående at de ønsker familie, og tydelig på det, de nappes fort fra markedet. Dersom de tjener bra nok, har bra nok utseende, har mye status, selvtillit og er sjarmerende. Ikke hvilke som helst typer menn blir nappet fort fra markedet bare fordi de ønsker familie Anonymkode: 2221f...df8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #179 Del Skrevet 8. oktober Trolltunge skrev (8 minutter siden): For menn med klar holdning til at de ønsker å finne den rette og stifte familie er særdeles populære menn for kvinner. Det er de mennene kvinner vil ha, ja. Men det er også de mennene som faller utenfor, fordi de ikke når inn hos kvinner, ettersom disse mennene ikke er så god i sexkulturen. Men det er de useriøse som ser best ut, som har status og som er dreven på seksualisering som får kvinners oppmerksomhet. Er redd du romantiserer kvinner litt for mye til tider. Husk at kvinner spiller en stor rolle i denne særs mislykkede sexkulturen. For alt hele markedet er så inni granskauen overfladisk. Personlighet kommer ikke fram i dag. TS Anonymkode: 5cbfe...1bb 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. oktober #180 Del Skrevet 8. oktober Druid skrev (18 minutter siden): Og dette er et viktig poeng. Ikke bare er jeg totalt uinteressert i kvinner som har ditt forhold til sex, jeg er totalt uinteressert i kvinner som bruker 2 hjerneceller på sosiale holdninger rundt sex. Jeg er 100% komfortabel med en "løs" kvinne; det er ikke på radaren min noe sted. Jeg har ALDRI , på noe tidspunkt siden jeg fikk min første reisning, tenkt at en jente jeg skulle være med skulle tenke på sex på en annen måte enn meg selv. Så hva er problemet med at vi filtrerer det ut på første date? Nå... problemet ditt, er at det finnes 1000 vis av medsøstre som er på jakt etter det samme, og kansje 100 av TS. Mens jeg har 1000 med-brødre og 100 jenter tilgjengelig. Ce la vie ! Ja, jeg prøver bare å belyse hvorfor din tilnærming potensielt vil være en utfordring for noen kvinner, jeg påstår ikke at det ene eller det andre er mer "riktig". Jeg personlig gir blaffen i hva andre (menn) måtte tenkte, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at en form for trygghet er avgjørende for at sex skal bli bra for meg. Det er helt uinteressant for meg nå å ha sex med en mer eller mindre tilfeldig date, uansett hvor god kjemien tilsynelatende måtte være. Jeg gjorde meg ferdig med slikt i starten av 20-årene, da jeg fant ut at det ikke var noe for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå