Gå til innhold

Alt skal handle om sex i dag. Håpløst!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som TS er en beta mann som har fått høre gjennom hele livet at «man må være seg selv» og det «finnes noen for deg også» der ute. Og så kjører han på med myke verdier som han visstnok har hørt st kvinner liker, men unnlater å forstå at dette funker om man i utgangspunktet er et skikkelig mannfolk som kan knulle ordentlig. 
 

Det er ingenting galt med sex. Og det er ikke sex sin feil at du ikke lykkes i livet. 

Anonymkode: 3d390...0bf

Du vet at beta menn ikke eksisterer? Eller tror at du ikke vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva slags folk er det du dater egentlig? Hvor finner du egentlig kvinner som ønsker å hoppe rett i sengs og bare bryr seg om ons? Dette er ikke vanlig. Jeg forstår ikke problemet her. Du er irritert fordi bra sex er viktig for folk og at de damene du dater forventer at du nærmest flekker av deg buksa på første kveld? 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Trodde han snakket om kulturen, som en helhet? 

Anonymkode: a51bc...609

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser en gang til nå. Du ser ut til å være frustrert over at det er fokus på seksuell kjemi og at det nærmest er et must for mange.

Det handler om frustrasjon rundt fokuset på at sexen skal være bra, at kroppen skal være attraktiv og trent, osv. Hva er det du egentlig har opplevd når du dater da? At damer avviser deg pga kroppen din eller sexen?

Om du ikke har opplevd at kvinnen blir tilfredstilt så er hun jo bare feil dame for deg. Sånn er det for oss damer og. 

Og det er mange damer som gjerne vil ha en mann som ikke er opptatt av at kroppen skal være så stram og at litt celulitter er okay, fordi jeg lover deg at de fleste av oss damer på 40 pluss ikke har perfekte kropper. 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde han snakket om kulturen, som en helhet? 

Anonymkode: a51bc...609

Okay..Norsk dating kultur, altså? For hvilken aldersgruppe da, og hvor i norge? 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg var faktisk ikke alene om dette. Har fått flere svar fra menn som er enige.

Men det at kvinner ikke tror meg fordi menn bare tenker på sex er en del av problemstillingen jeg retter opp. Vi menn som IKKE er slik har derfor store problemer i møte med kvinner, fordi vi må overbevise de om at vi ikke er det de frykter, før vi overbeviser hvem man er. Problemet blir enda større når man da må hoppe til køys for å imponere imellomtiden før man får bevist hvem man er.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Mulig det. Jeg er 100% overbevist om at du ikke er mann, men kvinne, så det sier vel sitt. Hehe. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (Akkurat nå):

Mulig det. Jeg er 100% overbevist om at du ikke er mann, men kvinne, så det sier vel sitt. Hehe. :) 

Du bør snakke med flere menn. Nå er du direkte sexist.

Anonymkode: a51bc...609

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg leser en gang til nå. Du ser ut til å være frustrert over at det er fokus på seksuell kjemi og at det nærmest er et must for mange.

Det handler om frustrasjon rundt fokuset på at sexen skal være bra, at kroppen skal være attraktiv og trent, osv. Hva er det du egentlig har opplevd når du dater da? At damer avviser deg pga kroppen din eller sexen?

Om du ikke har opplevd at kvinnen blir tilfredstilt så er hun jo bare feil dame for deg. Sånn er det for oss damer og. 

Og det er mange damer som gjerne vil ha en mann som ikke er opptatt av at kroppen skal være så stram og at litt celulitter er okay, fordi jeg lover deg at de fleste av oss damer på 40 pluss ikke har perfekte kropper. 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Det handler ikke om sexakten i seg selv eller mine tidligere seksuelle forbindelser. Jeg har ikke en eneste dårlig erfaring sånn sett, men så har jeg vært i forhold i mange, mange år.

Det handler om seksualisering, kultur, dating og potensielle fremtidige kjærlighetsmuligheter på generelt grunnlag. 

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Okay..Norsk dating kultur, altså? For hvilken aldersgruppe da, og hvor i norge? 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Hele sulamitten. Kanskje dette et måten vi tenker på, noen ser større bildet, andre gjør ikke?

Anonymkode: a51bc...609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (1 minutt siden):

Mulig det. Jeg er 100% overbevist om at du ikke er mann, men kvinne, så det sier vel sitt. Hehe. :) 

Jeg er 100% overbevist om at jeg er mann. ;) Men det sier jo litt når du basert på det jeg skriver tror jeg er kvinne. Kanskje menn generelt bør se seg selv litt mer i speilet da? For det er ikke mer riktig at en kvinne hadde skrevet noe slikt.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 100% overbevist om at jeg er mann. ;) Men det sier jo litt når du basert på det jeg skriver tror jeg er kvinne. Kanskje menn generelt bør se seg selv litt mer i speilet da? For det er ikke mer riktig at en kvinne hadde skrevet noe slikt.

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Jeg tror nok at en må akseptere at menn som ikke har et håpløst stort fokus på sex er i mindretall i samfunnet og at dette er noe dere må leve med at blir antatt om dere, og så må dere heller bite tennene sammen og bruke tid på å vise at det ikke er tilfelle. Menn er også flinke som sagt til å fortelle kvinner at mennene lyver til de. Er flere av de her inne som skriver med brukernavn, men de blir aldri motsagt. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (1 minutt siden):

Jeg tror nok at en må akseptere at menn som ikke har et håpløst stort fokus på sex er i mindretall i samfunnet og at dette er noe dere må leve med at blir antatt om dere, og så må dere heller bite tennene sammen og bruke tid på å vise at det ikke er tilfelle. Menn er også flinke som sagt til å fortelle kvinner at mennene lyver til de. Er flere av de her inne som skriver med brukernavn, men de blir aldri motsagt. 

Synes ikke noen skal akseptere det enorme sexpresset som menn legger på kvinner. Det er tidenes ukultur, og er ødeleggende for ALLE menn. Og veldig mange kvinner. Problemet er som sagt at vi som ikke fokuserer på sex må bruke mye krefter på å overbevise kvinner om at man ikke er slik, før man beviser hvem man er. Det er et utrolig dårlig utgangspunkt, dømt til å mislykkes. Et nytt problem oppstår når hun gjerne tenker seksualisering før jeg har klart å bevise hvem jeg er. For tilbakeholdne menn blir gjerne møtt med en ny skepsis om man ikke er seksualisert. Kvinner har også sin del av ukulturen. Ikke alle, men mange. Det er generelt sett høy seksualisering.

Det er mye mindgames, bruk og kast der ute. Der mennesker settes på sidelinjen fordi fokuset skal være seksualisert på godt og vondt og opp og i mente. 

Skal man godta dette så videreføres problemet, og alle blir skadelidende av det. 

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som TS er en beta mann som har fått høre gjennom hele livet at «man må være seg selv» og det «finnes noen for deg også» der ute. Og så kjører han på med myke verdier som han visstnok har hørt st kvinner liker, men unnlater å forstå at dette funker om man i utgangspunktet er et skikkelig mannfolk som kan knulle ordentlig. 
 

Det er ingenting galt med sex. Og det er ikke sex sin feil at du ikke lykkes i livet. 

Anonymkode: 3d390...0bf

Dere som bruker "alfa" og "beta", er den tapende parten. Dere har ikke engang lært elementær biologi, men bruker gjerne biologi for å rettferdiggjøre at dere puler alt mer puls.

Anonymkode: 4d260...023

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du bare spyr ut galle fordi du er frustrert. 

For kvinner spesielt er det VELDIG viktig å vente med sex, fordi det er menn som er klar til å utnytte sjangsene de har med deg. Du er vel mann, og forstår ikke det. Men mange menn er skikkelig egotasser og skal absolutt prøve å bruke kvinner. 

Anonymkode: 3a8ee...bac

Nei, det er ikke viktig for kvinner å spille spill og nekte seg sex "for å virke som dydig jomfru fra 1890-tallet". Vi unngår menn som jager etter jomfruer, og puler alt med puls på veien dit.

Anonymkode: 4d260...023

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremmed fugl skrev (1 time siden):

Du vet at beta menn ikke eksisterer? Eller tror at du ikke vet det.

Ikke sant? Vet du, @Fremmed fugl, hva som er mest latterlig med menn som bruker "alfa"-begrepet? Fordi det er ulver man brukte det begrepet på. Og det viser seg at ulver er monogame. Burn!! :D:D 

Anonymkode: 4d260...023

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres ut som TS er en beta mann som har fått høre gjennom hele livet at «man må være seg selv» og det «finnes noen for deg også» der ute. Og så kjører han på med myke verdier som han visstnok har hørt st kvinner liker, men unnlater å forstå at dette funker om man i utgangspunktet er et skikkelig mannfolk som kan knulle ordentlig. 
 

Det er ingenting galt med sex. Og det er ikke sex sin feil at du ikke lykkes i livet. 

Anonymkode: 3d390...0bf

Haha. TS er nok mer alfa(for å bruke et tåpelig uttrykk, men som jeg mistenker du forstår min mening fra) enn du noensinne kommer til å bli. 

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes ikke noen skal akseptere det enorme sexpresset som menn legger på kvinner. Det er tidenes ukultur, og er ødeleggende for ALLE menn. Og veldig mange kvinner. Problemet er som sagt at vi som ikke fokuserer på sex må bruke mye krefter på å overbevise kvinner om at man ikke er slik, før man beviser hvem man er. Det er et utrolig dårlig utgangspunkt, dømt til å mislykkes. Et nytt problem oppstår når hun gjerne tenker seksualisering før jeg har klart å bevise hvem jeg er. For tilbakeholdne menn blir gjerne møtt med en ny skepsis om man ikke er seksualisert. Kvinner har også sin del av ukulturen. Ikke alle, men mange. Det er generelt sett høy seksualisering.

Det er mye mindgames, bruk og kast der ute. Der mennesker settes på sidelinjen fordi fokuset skal være seksualisert på godt og vondt og opp og i mente. 

Skal man godta dette så videreføres problemet, og alle blir skadelidende av det. 

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Snakk ut om det i offentligheten. En kronikk i VG o.l. Det hadde vært interessant om en mann turte. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kudos til ts, du har mange fine tanker.

Menn klager over at det er få kvinner på appene, og det du tar opp her kan være noe av grunnen. I hvert fall er det det for meg. Jeg er singel, men er ikke på noen av appene og skal heller ikke dit. Jeg er glad i menn (og sex), men håper å finne en kjæreste på gamlemåten.

Anonymkode: 05ec2...a7b

  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (1 time siden):

Snakk ut om det i offentligheten. En kronikk i VG o.l. Det hadde vært interessant om en mann turte. 

Hehe. Ja det hadde vært interessant, men det blir nok ikke denne mannen. Har ikke det i meg å eksponere meg på det viset. 

Er jo dømt til enslighet da.

Det ender vel sikkert med at jeg får svar fra Sarromaa eller lignende om at jeg er en bitter incel osv... ;) 

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hehe. Ja det hadde vært interessant, men det blir nok ikke denne mannen. Har ikke det i meg å eksponere meg på det viset. 

Er jo dømt til enslighet da.

Det ender vel sikkert med at jeg får svar fra Sarromaa eller lignende om at jeg er en bitter incel osv... ;) 

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

Du høres ikke ut som en incel, de er mer dem som har lyst til å ta del i det super sexualiserte klimaet, og vil kvinner skal bli mindre kravstore ved å ha sex med fler enn vi har. Å sier vi vil dø alene og legger på en 🍒hore🍒 på toppen av kaka. 

Syns du høres attraktiv ut, liker trygghet og fornuft. 

Mange leter etter menn som deg, men vi vet ikke hvor dere er.

Anonymkode: a51bc...609

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du høres ikke ut som en incel, de er mer dem som har lyst til å ta del i det super sexualiserte klimaet, og vil kvinner skal bli mindre kravstore ved å ha sex med fler enn vi har. Å sier vi vil dø alene og legger på en 🍒hore🍒 på toppen av kaka. 

Syns du høres attraktiv ut, liker trygghet og fornuft. 

Mange leter etter menn som deg, men vi vet ikke hvor dere er.

Anonymkode: a51bc...609

Jo takk 😊 I all ydmykhet, jeg holder meg godt som en normal kar med gode verdier og omsorgsfull personlighet. Kan nok betrakte meg selv som et godt samlivsvalg, iallfall sammenlignet med en del av vrakgodset av menn som finnes i kortstokken på Tinder. 

Men så handler ikke Tinder om hvem som er et godt menneske med god personlighet eller ikke, men hvem som ser aller best ut og samtidig håndterer seksualisering best i en sexkultur. Og stort sett kun det. 

Man kan være et skikkelig rævhull som menneske, men likevel vasse i muligheter, pga sexkulturen i dag. 

Jeg og mine likestilte ordinære menn er ikke på Tinder lenger. Og gjerne likestilte kvinner også. Med unntak selvfølgelig. Er nok noen som enda henger i håpet. 

Det ordner seg for gode mennesker heter det. Jeg er ikke så sikker lenger, når man ser hvilke flotte mennesker, både kvinner og menn, som har falt helt utenfor. Mens årene flyr avgårde i ufrivillig ensomhet. 

Dessverre klarer ikke disse å finne hverandre heller slik kulturen er. 

TS

Anonymkode: 5cbfe...1bb

  • Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...