AnonymBruker Skrevet 3. oktober #101 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er du trang, så er du det uavhengig om han er stor eller ikke. Blir som å si at om mannen har stor kuk eller ikke er avhengig av hvor stor dama er Anonymkode: 69175...b98 Den kjennes jo trangere ut hvis kuken er stor. Merker god forskjell på tjukk og tynn kuk ja. Hatt flere partnere med tjukk. Tok litt tilvenning før jeg kjente noe særlig når jeg fikk partner med tynn kuk. Men etterhvert kjente jeg han godt. Så skulle jeg ha sex med ny partner. Med tjukk kuk. Fikk den nesten ikke inn i starten. Men etterhvert gikk det fint Anonymkode: 2f6de...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 3. oktober #102 Del Skrevet 3. oktober Sefanja skrev (19 minutter siden): Sjeden er bare 9-11 cm dyp. 9-11?!? Rart jeg kommer helt inn med 19 da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #103 Del Skrevet 3. oktober Nei jeg hadde vært glad for å få treffe en Anonymkode: 03357...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #104 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja on en har møtt hverandre så... Men altså når det kun er spørsmål om knull uten følelser. Jeg vil jo ha noe ut av det, vil føle meg utrolig billig om jeg ikke har noe krav og tar hva som helst. Anonymkode: 2c117...c14 Nettop. De fleste som går inn i en ren seksuell relasjon har jo selvfølgelig noen krav. Jeg har det og tar for gitt at hun har det også og ikke er likeglad. Om størrelsen på penisen er et av hennes krav, så er det selvfølgelig ok. På samme måte som hennes vekt/kroppsfasong og at hun må like analsex er et krav for at jeg skal være interessert. Man gidder jo ikke en knullevenn hvor sexen er halvveis liksom. Anonymkode: 242cd...622 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #105 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nettop. De fleste som går inn i en ren seksuell relasjon har jo selvfølgelig noen krav. Jeg har det og tar for gitt at hun har det også og ikke er likeglad. Om størrelsen på penisen er et av hennes krav, så er det selvfølgelig ok. På samme måte som hennes vekt/kroppsfasong og at hun må like analsex er et krav for at jeg skal være interessert. Man gidder jo ikke en knullevenn hvor sexen er halvveis liksom. Anonymkode: 242cd...622 Å spørre om størrelse på kuken er like sosialt klønete som å spørre en dame om hvor trang hun er for å avgjøre om hun er verdig et knull. Men ikke mange kvinner jeg har møtt som har så lav sosial intelligens, så heldigvis er de fleste mer oppegående enn som så Anonymkode: 69175...b98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #106 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å spørre om størrelse på kuken er like sosialt klønete som å spørre en dame om hvor trang hun er for å avgjøre om hun er verdig et knull. Men ikke mange kvinner jeg har møtt som har så lav sosial intelligens, så heldigvis er de fleste mer oppegående enn som så Anonymkode: 69175...b98 Jeg har aldri fått spørsmålet selv, men om penisstørrelse er viktig for en potensiell knullevenn, så forventer jeg at dette formidles. Greit å avklare sånne krav med en gang. Da slipper man å skulle ha sex man ikke syntes er bra nok for så å gå videre. Merk, jeg snakker kun om rene seksuelle relasjoner. Ikke en date eller partner hvor følelser er involvert. Anonymkode: 242cd...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 4. oktober #107 Del Skrevet 4. oktober (endret) Nei. Men ville lurt på hvor mye klarer du? Hva definerer du som stor? Klarer du ikke store? Jeg ville lurt på om hun var for lita. Tuppen inn. Mini vagina? Endret 4. oktober av Sander33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå