Gå til innhold

Ville du som mann blitt sur om jeg spurte deg om du er stor eller liten før sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neida jeg hadde ikke blitt sur, selvom resultatet hadde vært at hun gikk videre.

Det er jo en ærlig sak og bedre avklart før sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ene er at hun må tenne på og like analsex. Så er det er par ting som går på utseende/kropp som slank/trent blant annet.

Anonymkode: 242cd...622

Jeg spør også alltid om han tenner på analsex. Fordi jeg kan ikke tenke meg noe mer turn off enn en analmann

Anonymkode: 2f6de...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ikke alle sier det. Første gangen jeg kjente en stor pikk. Var når han trengte inn. Jeg hylte i smerte å han trakk seg ut å ba om unnskyldning for at han ikke sa fra. Jeg var ung og uerfarne. Det tok 14-15 forsøk på sex før vi klarte å knulle. Måtte venne meg på den. Det var trangt å vondt til tross for at jeg var plaskbløt. Å han forsiktig. 

Anonymkode: 38e09...1df

Du må seriøst lære deg forskjellen på og og å.

Anonymkode: b38cb...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei….

Men det er et upassende og dumt spørsmål å komme med. Hadde blitt mest satt ut… og turned off. Litt av spenningen er jo å utforske den andre. Dessuten…hadde han for eks. Svart stor… og du etter å ha sett den syns den var liten…. Hva da? 
Hvordan hadde du selv reagert om en mann hadde spurt deg og du var trang eller vid? Ville du svart? Hva hadde du svart? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...