AnonymBruker Skrevet 2. oktober #41 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville absolutt ikke blitt sur 😊. Jeg hadde valgt å gå videre, men det er bare for å ikke kaste bort hverken din eller min tid. Spørsmålet ditt er selvfølgelig fair😊 Når det gjelder rene seksuelle relasjoner, så har jeg selv et par kriterier som jeg avklarer på forhånd. Som sagt, unødvendig å kaste bort tiden. Anonymkode: 242cd...622 Hva er de da? Anonymkode: b86e9...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #42 Del Skrevet 2. oktober Nei ikke spørr om det. De som er mindre vil syns det er veldig ubehagelig. Hold deg heller til dem som ytrer seg om å være stor om du er i fare for å skade noens selvbilde. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Egentlig ikke. Er jo bare å ta en agurk, så måle etterpå hvor langt inn du fikk den. Anonymkode: b86e9...fc9 Ikke ta en agurk. Det kan være veldig vondt. Ta noe mindre enn det. Hvor våt du er har også noe å si, men beg tror genuint jeg ødela megselv litt med en agurk. Så ikke gjør det. Anonymkode: 52ab7...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. oktober #43 Del Skrevet 2. oktober Altså tiltrekning, kjemi og tankesett er det aller aller viktigste for meg. Ha det gøy sammen rett og slett. Å gå etter størrelse på det han har mellom beina. Det blir for dumt bare... Synes jeg. Hva andre gjør får være opp til dem. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. oktober #44 Del Skrevet 2. oktober Jeg, som kvinne, spør ikke om sånne ting uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #45 Del Skrevet 2. oktober Sur? Nei. Hadde tenkt mitt, bare. Størrelsen gidder jeg ikke snakke om, det får oppdages dersom vi først har sex. Anonymkode: 4140b...91a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #46 Del Skrevet 2. oktober Well.. I like big dicks and I cannot lie, and you other ladies can't deny... if a guy comes in with a swaggering waste and a big thing in your face you get stunned.. 🤣 Anonymkode: 2c117...c14 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #47 Del Skrevet 2. oktober Tja, nå har jeg aldri fått det spørsmålet, men har en litt annen vinkling på det: Fruen og jeg "leker" innimellom med en ekstra mann, og har vel hatt med 5-6 forskjellige, størrelser; fra mindre enn meg, til vesentlig større. Erfaringen er nok at akkurat hun har mer glede/ nytelse av store. Og dermed velger vi nå å leke med skikkelig velutstyrte menn. På de nettstedene vi bruker, er det ganske enkelt å finne dem, da både bilder og profiltekst gjerne forteller mye om akkurat størrelsen.... Anonymkode: 21bef...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #48 Del Skrevet 2. oktober Og når vi finner en lovende "kandidat" , spør vi gjerne om de vitale mål. Og herrene svarer med glede. De vet jo allerede at de har mye mer å fare med enn de aller fleste menn Anonymkode: 21bef...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober #49 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er man forelsket spiller det vel ingen rolle, men om en bare vil ha sex er det vel grei å vite hva en får? Anonymkode: 2c117...c14 Sur nei.. jeg synes det er litt "matnyttig" at hun spør, og jeg vil gjerne høre hva hun vil med den🥰 Blir ikke skuffet om hun sier nei heller.. jeg er trygg på at den er mere enn nok til de fleste kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #50 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Well.. I like big dicks and I cannot lie, and you other ladies can't deny... if a guy comes in with a swaggering waste and a big thing in your face you get stunned.. 🤣 Anonymkode: 2c117...c14 Hjelper ikke med big dick hvis de ikke klarer å bruke den 😉 Anonymkode: 8daa7...bc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 2. oktober #51 Del Skrevet 2. oktober (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er man forelsket spiller det vel ingen rolle, men om en bare vil ha sex er det vel grei å vite hva en får? Anonymkode: 2c117...c14 Nei, jeg ville ikke blitt fornærmet men ville returnert spørsmålet med "siden kvinner hardnakket hevder at størrelsen har svært liten (no pun intended) betydning, hvorfor spør du om jeg er stor før vi eventuelt skal ha sex"? Og er det sånn at dersom kvinner er forelsket så er størrelsen av underordnet betydning? Dersom kvinner "bare" vil ha sex, så spiller størrelsen faktisk (en stor??) rolle? Endret 2. oktober av Gorgonzola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 2. oktober #52 Del Skrevet 2. oktober (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er man forelsket spiller det vel ingen rolle, men om en bare vil ha sex er det vel grei å vite hva en får? Anonymkode: 2c117...c14 Sur? Nei. Men hadde nok tatt en revurdering om jeg ville giddet. Tankene mine er kanskje sterkt farget av at jeg er mest interessert i langvarige forhold. Om jeg bare hadde vært ute etter sex hadde jeg likevel tenkt at dette er en "basket of drama I wont stick my dick in". Du måtte være smellfin selv og ost av å være sexgudinne for at jeg skulle giddet (men da hadde du vel vært utenfor min liga uansett). Ellers hadde det luktet drama queen lang vei og da hadde jeg ikke giddet. Så nei, ikke sur. Egentlig lettet for å ha dukket unna ei drama-kule. For langvarig forhold hadde det vært kroken på døra. For et rask knull, mest sannsynlig kroken på døra der også. ... men full av faen som jeg er ville jeg sikkert svar tilbake med et spørsmål om hvor trang du var og hvor langt ned i halsen du klarte å få den. Like for like lizzom. Endret 2. oktober av Even Tuell 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 2. oktober #53 Del Skrevet 2. oktober Jeg hadde droppet deg. Fordi det er umulig å vite hva du legger i det(stor), og faren er stor for at jeg ville tenkt mye på det med påfølgende problemer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 2. oktober #54 Del Skrevet 2. oktober "Det finner vi ut. Passer`n ikke så drar jeg og tar en burger på Shell.." 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #55 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hahahaha er jo ikke akkurat jomfru Anonymkode: 2c117...c14 Hva har det med saken å gjøre? Om du er jomfru eller ikke? En agurk er ganske lang da, så skal vel litt til å få inn HELE vil jeg tro. Anonymkode: adc36...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #56 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er de da? Anonymkode: b86e9...fc9 Ene er at hun må tenne på og like analsex. Så er det er par ting som går på utseende/kropp som slank/trent blant annet. Anonymkode: 242cd...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #57 Del Skrevet 2. oktober Nei. Jeg tror egentlig jeg hadde satt pris på det. Det er noe litt overfladisk med spørsmålet, men det er i alle fall at område hvor jeg VET at jeg leverer varene. Anonymkode: 6d6ac...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #58 Del Skrevet 2. oktober Som mann har jeg aldri fått det spørsmålet, blant de mange jeg har hatt sex med. De får jo uansett svaret hvis vi kommer så langt! Men om hun hadde spurt, hadde jeg tenkt at hun var veldig overfladisk og gått høflig videre. (nei, jeg har ikke en liten en) M53 Anonymkode: efca6...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 2. oktober #59 Del Skrevet 2. oktober Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 2. oktober #60 Del Skrevet 2. oktober Har blitt spurt mange, mange ganger. Ikke noe jeg bryr meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå