AnonymBruker Skrevet 2. oktober #1 Del Skrevet 2. oktober Er det noen måneder eller tid på året der det fødes flest valper, eller er dette ganske jevnt spredd utover året? 🐕 Anonymkode: f32c5...3f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #2 Del Skrevet 2. oktober Jeg kjenner ikke mange oppdrettere, men de tre jeg kjenner bruker å planlegge fødsel til ferietid (påske, sommer). Da er valpene leveringsklare ca 10 uker etter dette (mai-juni og august-november). Anonymkode: f1ce6...ff8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 2. oktober #3 Del Skrevet 2. oktober Som oftest er det flere kull på sommerhalvåret. Da er gjerne folk mer interessert i å kjøpe valp, da de har noen ferieuker til å være sammen med valpen, og det er enklere å stuetrene den. Så da er det mange oppdrettere som legger kullene sine til å treffe slik at de er leveringsklare til sommerferien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 3. oktober #4 Del Skrevet 3. oktober Løpetid er ikke noe man kan bestille, den kommer når den kommer og ca to måneder senere kommer valpene. Mange løper rundt vår og høst, men jeg vil si det stort sett er spredt utover hele året. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå