Gå til innhold

Unge menn - er det virkelig så vanlig at dere knuller damer i 50-60 årene??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TLR skrev (30 minutter siden):

Høres rart ut. Tror ikke at vanlige unge menn  gjør sånn. Kanskje det er penger som ligger i bakhodet deres? 

Ts jeg har vært på en chat side og det er gutter ned i 16 år og oppver som prøver seg på en flørt med oss eldre damene og som mener de har vært med damer som er såpass mye eldre enn dem. En på 20 fortalte at han ble kjent med ei på det konditoriet i Oslo, Halvorsen ett eller annet og skulle møte ei eldre ei igjen der.  Så ja er overrasket over hvor mange som prøver seg egentlig. Jeg tror om noen sa her at det er en fetisj. De tenner på aldersforskjellen. Jeg kunne aldri tenkt meg en gutt  på rundt 20 da men har snakket med flere bare for å skjønne hvordan de tenker. De er jo svært så hyggelige. Veldig uskyldige på en måte da de er både romantiske osv. Når de kommer i slutten av 30 åra så er det brått slutt på det. Da er det rå sex og bruk og kast som gjelder så de har vel gått seg på noen smeller med jevnaldrende da ser jeg for meg. 

Anonymkode: d782d...37e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 8.55):

De er vel så desperate at de føler seg nødt til å ta til takke med noen gamle skrukker da.

Anonymkode: 47f9e...3ca

Sjekk han misunnelige fjompenissen her da. :D Fortell meg at du ikke får pult uten å fortelle meg det, fortell meg også at du ikke aner noe om seksuell tiltrekning og mennesker. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Halvorsen

Det er kjent for at unge menn tar kontakt med damer der. De med god råd som kan spandere for dem Halvorsen kondetori har et eksternt dårlig rykte på seg. Hvis du er i Oslo og vil ha noe å spise ikke gå dit. Det er et sjekkested. 

Endret av TLR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ts jeg har vært på en chat side og det er gutter ned i 16 år og oppver som prøver seg på en flørt med oss eldre damene og som mener de har vært med damer som er såpass mye eldre enn dem. En på 20 fortalte at han ble kjent med ei på det konditoriet i Oslo, Halvorsen ett eller annet og skulle møte ei eldre ei igjen der.  Så ja er overrasket over hvor mange som prøver seg egentlig. Jeg tror om noen sa her at det er en fetisj. De tenner på aldersforskjellen. Jeg kunne aldri tenkt meg en gutt  på rundt 20 da men har snakket med flere bare for å skjønne hvordan de tenker. De er jo svært så hyggelige. Veldig uskyldige på en måte da de er både romantiske osv. Når de kommer i slutten av 30 åra så er det brått slutt på det. Da er det rå sex og bruk og kast som gjelder så de har vel gått seg på noen smeller med jevnaldrende da ser jeg for meg. 

Anonymkode: d782d...37e

Det finnes mannlige eskorter der har jeg hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gått ut på dato, damer over 50. Sorry.

Hilsen m26

Anonymkode: d4082...823

Er ikke alle som ser ut som 50 da vet du.  Stooore variasjoner i den alderen, noen har en erotisk og sensuell utståling av en annen verden .

Anonymkode: 08135...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på såkalte kjendiser, så er det flere av dem som har yngre menn.  Feks, Vendela Kirsebom,  Mia Gundersen, Lilli Bendriss og for ikke å snakke om selveste Madonna. 

Klart mange menn ikke bryr seg om aldersforskjell. Mange eldre kvinner er tiltrekkende,  og mange menn tenner på aldersforskjell.  

Alle gjør selvfølgelig ikke det,  men ganske mange.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TLR skrev (57 minutter siden):

Det er kjent for at unge menn tar kontakt med damer der. De med god råd som kan spandere for dem Halvorsen kondetori har et eksternt dårlig rykte på seg. Hvis du er i Oslo og vil ha noe å spise ikke gå dit. Det er et sjekkested. 

TS har bodd der på 80-90 tallet og var sjekke sted da og ... he he he.. så nei not my cup of tea

Anonymkode: d782d...37e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gått ut på dato, damer over 50. Sorry.

Hilsen m26

Anonymkode: d4082...823

Er da ikke noe å si sorry for, kvinner på den alderen får pult som bare det om du vil. :) Jeg forstår ikke helt hvorfor dere tror det er en fornærmelse at dere ikke vil ligge med de. Er nok av menn som vil det. 

Det er det fine med oss kvinner. Vi går aldri ut på dato hva angår sex. Dette har dessverre middelaldrende menn med ølmage og uten hår på hodet vansker med å tro, når de ikke klarer å få til sengs en dame med mindre de har mye penger. Mannens seksuelle verdi er på generell basis sjeldent særlig høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (37 minutter siden):

Er da ikke noe å si sorry for, kvinner på den alderen får pult som bare det om du vil. :) Jeg forstår ikke helt hvorfor dere tror det er en fornærmelse at dere ikke vil ligge med de. Er nok av menn som vil det. 

Det er det fine med oss kvinner. Vi går aldri ut på dato hva angår sex. Dette har dessverre middelaldrende menn med ølmage og uten hår på hodet vansker med å tro, når de ikke klarer å få til sengs en dame med mindre de har mye penger. Mannens seksuelle verdi er på generell basis sjeldent særlig høy. 

Alle kvinner får pule uansett hvor lite tiltrekkende dem er. For så trangt om beinet er det på korttidsmarkedet for menn. 

Anonymkode: 24f54...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (1 time siden):

Det er det fine med oss kvinner. Vi går aldri ut på dato hva angår sex. Dette har dessverre middelaldrende menn med ølmage og uten hår på hodet vansker med å tro, når de ikke klarer å få til sengs en dame med mindre de har mye penger. Mannens seksuelle verdi er på generell basis sjeldent særlig høy

The truth has finally been told  ! ....      Takk   👍 👏

Ømt tema for mange menn 40+,  kommer til  hagle med "dritt" mot oss nå ....  hehe   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bullehurk skrev (2 minutter siden):

The truth has finally been told  ! ....      Takk   👍 👏

Ømt tema for mange menn 40+,  kommer til  hagle med "dritt" mot oss nå ....  hehe   :fnise:

Ble ikke kona til Gjelsten skutt med hagle? Skal ikke kødde med menn 40+!!!

Anonymkode: 74529...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle kvinner får pule uansett hvor lite tiltrekkende dem er. For så trangt om beinet er det på korttidsmarkedet for menn. 

Anonymkode: 24f54...e39

Er man så lite tiltrekkende som du hevder så hadde man ikke fått pult i det hele tatt. For eksempel en kvinne som stinker døden og er skitten og rett og slett ser helt forjævlig ut, hun får ikke pult. De fleste rører ikke det. Men de aller fleste kvinner ser ikke slik ut heller. 

Vi vil alltid være mer tiltrekkende enn menn, og menn som ikke får pult de får ikke pult med "lite tiltrekkende" damer heller. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix_ skrev (1 time siden):

Er man så lite tiltrekkende som du hevder så hadde man ikke fått pult i det hele tatt. For eksempel en kvinne som stinker døden og er skitten og rett og slett ser helt forjævlig ut, hun får ikke pult. De fleste rører ikke det. Men de aller fleste kvinner ser ikke slik ut heller. 

Vi vil alltid være mer tiltrekkende enn menn, og menn som ikke får pult de får ikke pult med "lite tiltrekkende" damer heller. ;) 

🤣🤣🤣

Anonymkode: 01f7a...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og begge hadde så rett, så rett !   Perfect alderscombo for hetest sex.

G 2

Anonymkode: 08135...fa1

Litt av en anonymkode du har, G 2 :) 

Anonymkode: d85b7...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...