AnonymBruker Skrevet 9. oktober #41 Del Skrevet 9. oktober Her synes vi halloween er koselig. Vi pynter med gresskar og pynt utenfor døren og litt inne. Ungene har halloweenfest med venner med god mat og så går de ut for trick or treat. En voksen er igjen hjemme og tar i mot andre barn med godteri. I år skal minste gå for første gang og det blir stas. Skjønner ikke at folk plages av noe så koselig. Og er det så krise så får de skru av utelysene, så og si alle respekterer det. Anonymkode: 59ba0...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober #42 Del Skrevet 10. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skjønner ikke at folk plages av noe så koselig. Og er det så krise så får de skru av utelysene, så og si alle respekterer det. Anonymkode: 59ba0...70e Jeg forstår heller ikke hva som provoserer så veldig med at andre har sine tradisjoner. Det er så mye sinne i disse trådene, også juletrådene. Valentine er en dag jeg aldri har lagt noe i. At det pyntes i butikker og kanskje skrives her inne vekker absolutt ingen følelser i meg. For det er noe jeg er helt nøytral til. Anonymkode: b7abc...f42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå