Gå til innhold

Hvor mye gjør dere ut av Halloween?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør omtrent ingenting til Halloween, vi har ikke lagringsplass til annen pynt enn julepynt. Neste år flytter vi i større bolig og da kan det hende jeg kjøper inn noe Halloweenpynt. TGR har noen fine spøkelser jeg kunne tenkt meg.

Anonymkode: 8d9a2...6d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skjærer gresskar og setter lys inni, så spiser vi middag og går en runde med ungene. Naboene her (by) elsker Halloween og alle pynter og er ute og går. Kjempekoselig. I fjor var det en mann som fikk stor oppmerksomhet da han hadde virkelig lagt til rette for en morsom opplevelse når ungene ringte på. 

Anonymkode: 910bd...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere bruker ekte gresskar? Ikke sånn juksegreier i plast eller noe? 

Anonymkode: 3891d...b5a

Hvorfor enten eller? Jeg sier som Ole Brumm og sier ja takk til alt som har med halloween å gjøre. Det blir ingen halloween uten ekte gresskar selvfølgelig. Gjerne mer enn et, har pleid å skjære ut gresskar med venner og det blir alltid mer enn et.. og har "juksegreier" også. Det skal godt gjøres å blir "for mye halloween" stemning. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting.  Eller jeg slår av utelys., og trekker for gardinene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freyja Valkyrie skrev (5 minutter siden):

Ingenting.  Eller jeg slår av utelys., og trekker for gardinene. 

Du unngår halloween barna?

Anonymkode: 62873...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

90% av tiden gjør jeg ikke noe:P Ingen barn i hus. Ett år hadde jeg riktig nok Halloweenfest, med kostymer, spindelvev osv., og det var en del styr men gøy:) Vurderer å holde noe i år også men min mor har 70årsdag oppi det hele så blir nok ikke noe annet enn kanskje skrekkfilmkveld eller noe sånt.

Anonymkode: abad2...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler ut godteri til dei som ringer på. Vi lager litt snacks som er uhyggelig. Vi ser ein skummel film i helga.  Pynter litt inne veka 31 oktober er.

Anonymkode: c5ce5...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pynter litt inne og sånt et par uker i forveien, men hovedpynten ute settes opp samme dag. Det skal være overraskende for ungene som kommer helst slik at de skvetter litt og da kan de jo ikke ha sett det på forhånd.

Jeg syns Halloween er kjempegøy. Det blir i overkant mye godteri på ungene, men å pynte og ordne og tenke ut nye ting er så morsomt. 

Anonymkode: 00525...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter til høst i september, så det er allerede oppe. Supplerer med Halloweenpynt den uka Halloween er. Så det får stå noen dager. Pakkes ned igjen 1. november. Pynter litt både ute og inne, men har ikke brukt horrible summer liksom. Deler ut godteri til de som kommer, som er ganske mange da vi bor i et område med mange rekkehus og mange barn. Kjøper inn i Sverige, så blir ikke så dyrt. Innpakket godteri, selvfølgelig.  

Anonymkode: e0e90...333

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pynter bittelitt selve Halloween (har et par gresskartelysholdere, noen flaggermus jeg henger opp, en stor edderkopp jeg henger på ytterdøren og så huler vi ut gresskar og har lys i på trappa), men ikke noe mer. Så har vi selvsagt godteri til de som skulle komme på døren. Det er for kort tid til at jeg gidder gå all in med pynt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter masse på stua og kjøkkenet! Lager mye pynt selv. 
Men jeg får aldri besøk, siden jeg bor avsidesliggende

Anonymkode: 35ed0...b9e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gjør ingenting utav det og vi har barn. Halloween er ikke noe vi vil feire.

Anonymkode: 638b7...d55

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er ikke så glad i slike ting. Pynta når barna var små. Men bare til 31 oktober. Jeg er ikke så glad i dill dall ellers heller. Jeg pynter ikke til påske heller. Bare når barna var små. Jul pynter jeg til da. Men er ikke sånn kjempe glad i det heller lenger. Var det før. Men ikke lenger. 

Anonymkode: 18956...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig en anti-Halloween person fordi det er en amerikansk greia og jeg er ikke amerikansk... men ungene elsker det, og det er egentlig ganske harmløst. Har før laget spaghetti med fingre (pølser) og sminket meg på spooky måte på dagen, men barna nektet å spise det og ble skræmt av hvordan jeg så ut, så nå "gjør jeg ingenting" ut av det på dagen. 

image.png.2f9bf8dc3ffbeec9149bcbb5d7e905ee.png

Anonymkode: 67faf...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 21.27):

Du unngår halloween barna?

Anonymkode: 62873...6b7

Det er faktisk lov å ikke ville «feire» Halloween..

Jeg gjør akkurat 0 i forbindelse med Halloween .

Anonymkode: cb011...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ingenting ut av Halloween. Liker ikke Halloween, faktisk. Men hadde nok gjort mye av det om jeg hadde barn. Det blir noe annet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er faktisk lov å ikke ville «feire» Halloween..

Jeg gjør akkurat 0 i forbindelse med Halloween .

Anonymkode: cb011...a72

Ja visst er det lov å ikke ville feire halloween. Det er lov å ikke feire jul også men jeg tror ikke barna til de som ikke feirer jul nødvendigvis tenker at de har den feteste opplevelsen med de kjekkeste folkene, men at det er lov? Ja visst. 

Anonymkode: 621b7...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har småbarn, og pynter litt, kun for deres del. 

Null pynt før vi fikk barn, halloween er bare en kjempeteit greie, synes jeg.. 

Men ungene blir jo lært opp til å være ekstremt opptatt av det allerede i bhg.. Så de kommer hjem med allskens halloweenpynt som da må henges opp, og er voldsomt opptatt av at vi må jo pynte utenfor, osv. 

Men vi får opp denne pynten et par dager før halloween, og tar den vekk igjen så snart tulleskapen er over. 

Anonymkode: 879b0...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...