Gå til innhold

Daten skrev at jeg ikke er helt hans type men at han gjerne vil møte meg igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det takker du såklart nei til. Altså, en viss selvrespekt har du vel? Det er åpenbart at han bare gikk med på å treffes fordi du tik initiativet til en ny date.

Neste gang lar du mannen gjøre det.

Anonymkode: bc6e2...ea1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

C8H10N4O2 skrev (9 timer siden):

Merkelig hvordan så mange umiddelbart får bakoversveis og vil kutte fullstendig her. Hvorfor ta alt i verste mening?

Jeg tenker jo at ts må ha gitt et positivt inntrykk, selv om hun kanskje ikke var denne fyren sin "type" i utgangspunktet, og at han derfor ønsker å bli bedre kjent med henne 🤷🏻‍♀️

En "type" man har laga seg er jo gjerne noe man har fantasert seg fram til, men virkeligheten viser seg gjerne å være noe helt annet.

Jeg er enig i tankegangen. Jeg kan også tenke det om en fyr. At han ikke er min type. Men jeg ville aldri skrevet det i en melding til han etter en date for å likevel forslå å møtes igjen. Jeg forstår ikke hva han skal oppnå med dette. Klarer ikke helt å tolke det som et kompliment. 

Om jeg møter en mann som ikke er 'min type' så velger jeg han jo enten bort, eller så velger jeg å date videre. Men å skrive at han ikke egentlig er min type vil jo bare skape usikkerhet og ikke føre med seg noe godt, tenker jeg. 

Anonymkode: 2ee42...761

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo. Om han alltid er på fjelltur og du aldri er, så er du jo ikke «hans type», uten at det nødvendigvis er noe negativt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han forteller deg, her og nå, at du ikke er hans første valg og at han likevel kunne tenke seg å møte deg, mest sannsynlig for å sjekke om du er interessert i andre ting. Du er hans selvtillitsboost. Ikke bruk energien eller av din dyrebare tid. 

Anonymkode: 45f9e...ec7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med å gifte meg med en som i utgangspunktet absolutt ikke var min type. Han var for høy, hadde feil hårfarge, tilhørte galt parti og var ateist. 
Likevel falt jeg dypt og inderlig og har vært lykkelig gift nå i over 20 år.

Jeg var ikke dum nok til å si at han ikke var min type i utgangspunktet, det fikk han først høre etter at vi ble gift.

TS, det kan hende denne mannen har fått høre og tror på at ærlighet alltid varer lengst. Han har bare ikke fått med seg at det er forskjell på å si alt og å si sannheten.

Ikke bli såret eller tro at det er noe feil med deg. Har du lyst til å treffe ham igjen, så gjør det. Men fortell ham at den kommentaren hans kom uheldig ut og gjør at du er usikker på om han er verdt å bruke tid på, selv om du i utgangspunktet likte ham godt. Det er han som nå må legge seg i selen, ikke du.

Anonymkode: 90d22...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (2 timer siden):

Spørs jo. Om han alltid er på fjelltur og du aldri er, så er du jo ikke «hans type», uten at det nødvendigvis er noe negativt. 

Nettopp, det kan være så enkelt, jeg skjønner ikke hvorfor alle tolker det så veldig negativt.

Anonymkode: 1c1f4...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paneera skrev (På 1.10.2024 den 22.47):

Ville takket nei og avsluttet kontakten. Høres ut som han har døra på gløtt i tilfelle han møter noen han ser på som "bedre". Ville skrevet at jeg ikke er interessert i å være andrevalget, og deretter blokkert / avsluttet.

Enig i at det høres ut som han vil ha døra på gløtt. Jeg hadde også mistet lysten på å treffe ham igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukter stygg hersketeknikk der du skal bli varm om hjerte over at du likevel er vurdert med videre, i en divisjon over den du tilhører..

Hvis du kompenserer.

🚩🚩🚩

LØP!!

Anonymkode: 58411...a70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 23.43):

Jeg var på date igår og jeg fikk en god følelse, så sendte en kort melding idag med takk for igår og at det var veldig hyggelig å møtes. Han svarte med en del komplimenter, men så skriver han i samme melding at jeg ikke var helt hans type men at han ville gi det et forsøk? Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om han bare prøvde å spille kostbar, men jeg fikk ikke lyst til å møtes igjen i hele tatt. Nå han har foreslått en ny date og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte han jo kjempegodt helt til jeg fikk den meldingen.

Anonymkode: c06ef...284

Jeg ville skrevet. "Hei, og takk for hyggelig date. Så fint at du sier dette med at du vil bli bedre kjent på tross av, for det er på samme måte som jeg kjenner det. Jeg har alltid datet en viss type og det har definitivt ikke vært en match for min del. Derfor har jeg nå bestemt meg for å bli kjent med helt andre typer menn og se hvordan det går. Hva er det ved meg som gjør at du gjerne vil bli bedre kjent på tross av? " 

Anonymkode: 07fe5...cd3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke slik han så for seg drømmedama, men han liker deg og vil bli mer kjent.
Bruk neste date til å finne ut hvorfor han ville møte deg igjen. Hva er det han ønsker å finne ut - om deg, eller om seg selv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...