Myrmica Skrevet 2. oktober #41 Del Skrevet 2. oktober Hehe, jeg hadde mista lysten på en ny date ja. Men jeg hadde også blitt nysgjerrig, og spurt rett ut hva han mente. Hvorfor er jeg ikke hans type, og hva tenker han at er hans type? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #42 Del Skrevet 2. oktober Ha selvrespekt. Ikke møt ham igjen. Det han sier er: «du er ikke god nok som langtidskandidat, men ett ligg duger du til» Anonymkode: 90b54...dea 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #43 Del Skrevet 2. oktober Han prøver å negge deg, dvs bryte deg ned så du godtar at han puler deg uten noen løfter om forpliktelser. Jeg hadde svart at "beklager, the Game blir litt for mye nittitallet for meg, i dette årtusenet synes vi det er sexy å være ærlige og sårbare." Anonymkode: 90eff...058 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 2. oktober #44 Del Skrevet 2. oktober Det kan være en klønete uttalelse, at han egentlig likte deg så godt at han har lyst til å se hvordan det kan utvikle seg selv om du kanskje var litt annerledes enn det han pleier å gå for? Men å si det på den måten er jo ikke bra, det er sånt man bare tenker... Jeg ville nok skrevet rett ut: "En sånn uttalelse gir meg jo ikke akkurat lyst til å møte deg igjen. Hva mener du egentlig her? Jeg tolker det som jeg skal på en "audition" for at du skal vurdere om jeg er bra nok for deg, og det er selvfølgelig fullstendig uaktuelt." Og så hadde jeg sett hva han svarte på det. Da mener jeg at du viser han at du er ei dame som ikke lar deg plukke på, men samtidig gir du rom for å oppklare eventuell misforståelse. Det er positivt å vise litt storsinn også. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #45 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg var på date igår og jeg fikk en god følelse, så sendte en kort melding idag med takk for igår og at det var veldig hyggelig å møtes. Han svarte med en del komplimenter, men så skriver han i samme melding at jeg ikke var helt hans type men at han ville gi det et forsøk? Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om han bare prøvde å spille kostbar, men jeg fikk ikke lyst til å møtes igjen i hele tatt. Nå han har foreslått en ny date og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte han jo kjempegodt helt til jeg fikk den meldingen. Anonymkode: c06ef...284 Du er second runner up. Ville svart. Du er ikke min type heller så det blir ingen ny date😉 Hadet!!!!! Anonymkode: 803f7...db4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #46 Del Skrevet 2. oktober Engel skrev (7 minutter siden): Det kan være en klønete uttalelse, at han egentlig likte deg så godt at han har lyst til å se hvordan det kan utvikle seg selv om du kanskje var litt annerledes enn det han pleier å gå for? Men å si det på den måten er jo ikke bra, det er sånt man bare tenker... Jeg ville nok skrevet rett ut: "En sånn uttalelse gir meg jo ikke akkurat lyst til å møte deg igjen. Hva mener du egentlig her? Jeg tolker det som jeg skal på en "audition" for at du skal vurdere om jeg er bra nok for deg, og det er selvfølgelig fullstendig uaktuelt." Og så hadde jeg sett hva han svarte på det. Da mener jeg at du viser han at du er ei dame som ikke lar deg plukke på, men samtidig gir du rom for å oppklare eventuell misforståelse. Det er positivt å vise litt storsinn også. Kanskje, men han må jo stå for hva han skriver. Om han skriver at hun ikke er helt hans type så bør man vel anta at han mener det, og det er ikke godt grunnlag for dating videre. Fair nok at han mener det, men det er jo egentlig ikke noe man trenger å skrive, da er det bedre å avslutte i en bedre tone, så kan begge finne noen som passer bedre. Man bør helle bruke tid på dating der begge føler det klaffer bra, det fører sjelden til noe hvis man skal presse det frem. Anonymkode: 11a5a...2e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. oktober #47 Del Skrevet 2. oktober Han er vel åpen for sex. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #48 Del Skrevet 2. oktober Vurderer du seriøst å møte han igjen da?? Hadde svart: Takk, men neitakk! Du er ikke vennematerial og jeg ønsker å heller bruke tiden på andre menn jeg da! Ha en fin dag!🙂 Anonymkode: 58fbd...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #49 Del Skrevet 2. oktober Det kan jo hende han har en type jenter han har pleid å date/ bli sammen med som for eksempel de som liker å jogge, hører på popmusikk, liker det urbane bylivet, storbyferier over charter, katt fremfor hund, jobber på kontor etc. Også er du ganske forskjellig fra det, men han vil bli kjent med deg for det. Du kan jo spørre hva han mener med det eventuelt? Noen ganger er det kanskje ikke så dumt å prøve en annen/ ny type mennesker, om man har en del mislykkede dater/ forhold ifra før. Anonymkode: b67fc...0a8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #50 Del Skrevet 2. oktober Jeg hadde bare latt vær å svare. Men om du svarte er jeg veldig nysgjerrig på hva du skrev og om han svarte igjen 👀 Anonymkode: 374d6...1ba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2. oktober #51 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kan jo hende han har en type jenter han har pleid å date/ bli sammen med som for eksempel de som liker å jogge, hører på popmusikk, liker det urbane bylivet, storbyferier over charter, katt fremfor hund, jobber på kontor etc. Også er du ganske forskjellig fra det, men han vil bli kjent med deg for det. Du kan jo spørre hva han mener med det eventuelt? Noen ganger er det kanskje ikke så dumt å prøve en annen/ ny type mennesker, om man har en del mislykkede dater/ forhold ifra før. Anonymkode: b67fc...0a8 Sosialt dum er uansett ikke attraktivt. Slikt kan man gjerne tenke og reflektere selv, men ha filter angående hva man slipper ut av munnen. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 2. oktober #52 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Menn: kvinner er så kravstore, de må begynne å senke standard, slemme, slemme kvinner. Også menn: oppfører seg som drittsekker mot kvinner og gjør alt for å skyve dem vekk. Rart, det der. Anonymkode: 72e39...8c0 Kvinner får vel stort sett skylden for det meste i dag. Og kvinner kan ikke si et pip før noen drar feministkortet eller kvinnegruppa Ottar. Sterke krefter ønsker kvinner tilbake til kjøkkenet på 50 tallet. Men de undervurderer styrken til kvinner også. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #53 Del Skrevet 2. oktober Sannhetsøkende skrev (1 time siden): Kvinner får vel stort sett skylden for det meste i dag. Og kvinner kan ikke si et pip før noen drar feministkortet eller kvinnegruppa Ottar. Sterke krefter ønsker kvinner tilbake til kjøkkenet på 50 tallet. Men de undervurderer styrken til kvinner også. Nettopp. Vi blir undervurdert. Og det verste er at mange menn tror oppriktig at de kan lykkes med å trykke oss ned og kue oss ved å skrive masse dritt, komme med trusler og ukvemsord, "mansplaine" for oss hva kvinners oppgave EGENTLIG er, hva vi EGENTLIG føler og vil ha, og hvordan vi EGENTLIG skal være. Anonymkode: 72e39...8c0 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 2. oktober #54 Del Skrevet 2. oktober (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nettopp. Vi blir undervurdert. Og det verste er at mange menn tror oppriktig at de kan lykkes med å trykke oss ned og kue oss ved å skrive masse dritt, komme med trusler og ukvemsord, "mansplaine" for oss hva kvinners oppgave EGENTLIG er, hva vi EGENTLIG føler og vil ha, og hvordan vi EGENTLIG skal være. Anonymkode: 72e39...8c0 Enig. Enkelte menn vet visst mer enn oss hva vi føler og tenker. Tror de projiserere sine egne følelser på oss jeg. Fy fader så lei jeg er sånne debatter, menn vs kvinner. Enda verre enn disse mannfolka er kjerringene som er enige med dem. Syns ordet kjerring er lite pent, men til sånne damer så syns jeg ordet kjerring dekker bra. Noen menn og kvinner tror at vi biologisk er skapt for å leve sånn de gjorde før. Mannen skal liksom ta vare på kona. En kvinne som er avhengig av sin mann er lettere å kontrollere og ha makt over. Mange menn skylder også på biologien og den biologien de tror på går alltid i mannens favør. Dessverre for sånne menn så blir flere og flere kvinner mer og mer oppmerksomme på sin egen verdi,.derfor velger de heller ikke menn uten selvinnsikt. Kvinner får da skylden for å ha for store krav til menn. Endret 2. oktober av Sannhetsøkende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #55 Del Skrevet 3. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 12.53): Han prøver å negge deg, dvs bryte deg ned så du godtar at han puler deg uten noen løfter om forpliktelser. Jeg hadde svart at "beklager, the Game blir litt for mye nittitallet for meg, i dette årtusenet synes vi det er sexy å være ærlige og sårbare." Anonymkode: 90eff...058 Jeg tenkte også på The Game. Dette er helt klassisk. Brukes av (ganske ynkelige) menn som prøver å lage en illusjon av at du er under hans liga, og at du må jobbe for å få ham. Dersom han dumper deg etter dere har ligget noen ganger, kan han si «jeg sa jo at du ikke var helt min type, og det viste seg at det stemte». På denne måten kan han både manipulere deg, og så få det til å fremstå som at han har hatt ærlige intensjoner hele tiden. De mennene som driver slik er kanskje ikke de mest attraktive i utgangspunktet, og så benytter de denne strategien og gjør seg selv enda mindre aktuelle 🤦🏼♀️ Anonymkode: 280c6...469 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 3. oktober #56 Del Skrevet 3. oktober Merkelig hvordan så mange umiddelbart får bakoversveis og vil kutte fullstendig her. Hvorfor ta alt i verste mening? Jeg tenker jo at ts må ha gitt et positivt inntrykk, selv om hun kanskje ikke var denne fyren sin "type" i utgangspunktet, og at han derfor ønsker å bli bedre kjent med henne 🤷🏻♀️ En "type" man har laga seg er jo gjerne noe man har fantasert seg fram til, men virkeligheten viser seg gjerne å være noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober #57 Del Skrevet 3. oktober Nysgjerrig på hva du svarte TS? Og ikke minst på hva han svarte tilbake? Anonymkode: ae257...eaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #58 Del Skrevet 4. oktober C8H10N4O2 skrev (9 timer siden): Merkelig hvordan så mange umiddelbart får bakoversveis og vil kutte fullstendig her. Hvorfor ta alt i verste mening? Jeg tenker jo at ts må ha gitt et positivt inntrykk, selv om hun kanskje ikke var denne fyren sin "type" i utgangspunktet, og at han derfor ønsker å bli bedre kjent med henne 🤷🏻♀️ En "type" man har laga seg er jo gjerne noe man har fantasert seg fram til, men virkeligheten viser seg gjerne å være noe helt annet. Hvis man er på kg så har man vel fått med seg at menn stort sett har en type og tar til takke med en annen. Ikke rart at man rygger unna da når han sier det rett ut. Hvis man har litt mer tillit til menn og er trygg på egen attraktivitet så klarer man kanskje å se litt mer nøytralt på en sånn uttalelse, men tenker uansett at det er noe med antennene hans her. Jeg har også falt for menn jeg ikke i utgangspunktet trodde jeg kom til å like. Men hadde da aldri sagt noe sånt, hva godt gjør det annet enn å skape usikkerhet? Anonymkode: 7266a...034 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #59 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 22.43): Jeg var på date igår og jeg fikk en god følelse, så sendte en kort melding idag med takk for igår og at det var veldig hyggelig å møtes. Han svarte med en del komplimenter, men så skriver han i samme melding at jeg ikke var helt hans type men at han ville gi det et forsøk? Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om han bare prøvde å spille kostbar, men jeg fikk ikke lyst til å møtes igjen i hele tatt. Nå han har foreslått en ny date og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte han jo kjempegodt helt til jeg fikk den meldingen. Anonymkode: c06ef...284 Høres jo ut som du har imponert han på en overraskende måte. At du kanskje ikke er den typen han vanligvis falller for, men at han syntes det var så hyggelig at han ønsker å utforske dette videre. Et sykt klønete kompliment. Så her anbefaler jeg deg å møtes på ny, ikke spekulere for mye iht hva han mente eller ikke. Kanskje droppe ligging med en gang. Og se hvor det fører . Anonymkode: 97897...425 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #60 Del Skrevet 4. oktober Han høres dessverre ganske overflatisk ut. Min første tanke er at han foretrekker jenter med et annet utseende/kropp enn det du har, men så synes han du var veldig hyggelig likevel. Jeg har også møtt folk som jeg i begynnelsen var litt usikre på om var "min type", men jeg bestemte meg for å prøve å bli bedre kjent. Selvsagt holdt jeg da kjeft om den tvilen jeg hadde! HELT unødvendig og dessuten potensielt sårende å nevne det til den andre personen. Anonymkode: cd999...676 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå