Gå til innhold

Daten skrev at jeg ikke er helt hans type men at han gjerne vil møte meg igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror jeg først ville skrevet «Av ren nysgjerrighet, hva er din type?» Det er jo en bitteliten sjanse for at han bare formulerte seg skikkelig klønete og at han henter seg inn når han må svare.

Anonymkode: b3cdd...3b2

Nei, ikke spør det spørsmålet. Jeg er akkurat handicappet nok sosialt til å svare ærlig, detaljert og helt hinsides klønete. Det er ikke et spørsmål som er hjelpsomt.

Det er i det tilfellet man har med elskverdige kløner å gjøre bedre å gi en beskrivelse av hva slags følelser du får og gi en mulighet til å få beklaget seg og «nå synes jeg du skal si dette på en bedre måte, så setter vi strek over det andre».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paneera skrev (2 timer siden):

Ville takket nei og avsluttet kontakten. Høres ut som han har døra på gløtt i tilfelle han møter noen han ser på som "bedre". Ville skrevet at jeg ikke er interessert i å være andrevalget, og deretter blokkert / avsluttet.

Ville spart meg for den passivt-aggressive avslutningen men er ellers helt enig. 

Anonymkode: 7cf52...228

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkling_Pink skrev (2 minutter siden):

Det er i det tilfellet man har med elskverdige kløner å gjøre bedre å gi en beskrivelse av hva slags følelser du får og gi en mulighet til å få beklaget seg 

Nei, nei og atter nei. 

Anonymkode: b232e...830

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Svarforslag: du er ikke min type heller men kanskje jeg ringer i fylla hvis jeg er desperat.

Anonymkode: b232e...830

"ok, deal"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha fått ham til å forklare hva som gjorde at du ikke helt var hans type. Er jo greit å høre hva fyren mener.

Avhengig av svaret, ville jeg ha enten gitt ham en sjanse, eller avsluttet. Kanskje det bare var noen flåsete bemerkninger du kom med som han reagerte på, eller noe annet overfladisk, og så formulerte han seg klønete. Men, er han den frekke typen som synes det er greit å såre og være nedlatende, så finn deg for all del en annen.

Anonymkode: 91d5d...04c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil i buksa på deg fort, og nå har han fått deg så usikker, att på neste date er det bunn kjør for å få deg til sengs, du vil kanskje holde på han, så du gir etter, så går han over til neste. 

Anonymkode: 0cb03...2ea

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Han vil i buksa på deg fort, og nå har han fått deg så usikker, att på neste date er det bunn kjør for å få deg til sengs, du vil kanskje holde på han, så du gir etter, så går han over til neste. 

Dårlig strategi isåfall. Må ha stemplet dama som idiot også da. Litt oppegående kvinne vil vel heller være skeptisk til mannen etter et slikt utsagn, og absolutt ikke hoppe i seng. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tror ikke det.

Det han har oppnådd er en dame som tviler på om hun vil se ham igjen, og som er på vakt overfor hva slags type han egentlig er. Han er en hårsbredd fra å bli dumpet før andre date.

Anonymkode: 91d5d...04c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den usikre meg hadde skygget banen fortest mulig og slikket mine sår. 

Den mer selvsikre meg hadde tenkt at han kanskje bare fikk skrevet det litt klønete, og gitt han en sjanse til. Kan tenkes han mente at du var noe annet enn de typene han hadde datet før, men at han gjerne vil bli bedre kjent. 

Selv bruker jeg nok mye tid på å bli trygg på folk og knytte meg til folk, så kan absolutt relatere til å kunne skrive noe fullstendig klønete og så bare måtte håpe på at det ikke blir tatt opp helt galt. 🙈

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn: kvinner er så kravstore, de må begynne å senke standard, slemme, slemme kvinner.

Også menn: oppfører seg som drittsekker mot kvinner og gjør alt for å skyve dem vekk.

Rart, det der.

Anonymkode: 72e39...8c0

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tenke det, er én ting, men å si det høyt? 

Enig med mange her, om å kun grave i det, hvis hun er selvsikker nok. 

Det mest interessante er i mine øyne hvorfor han valgte å skrive det, med mindre det var for å gjøre henne usikker. Kanskje det bare glapp ut, uten baktanke?

Anonymkode: 1d4cd...c2b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mld ville jeg ikke svart på, og gått videre.

Anonymkode: 4294f...d19

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han prøver å få deg til å skulle bevise at du allikevel er hans type? Inntar du den rollen vil du jobbe hardt for å oppnå hans gunst, og han har en lydig og oppofrende dame på gress.

Anonymkode: e4acb...3cf

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg var på date igår og jeg fikk en god følelse, så sendte en kort melding idag med takk for igår og at det var veldig hyggelig å møtes. Han svarte med en del komplimenter, men så skriver han i samme melding at jeg ikke var helt hans type men at han ville gi det et forsøk? Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om han bare prøvde å spille kostbar, men jeg fikk ikke lyst til å møtes igjen i hele tatt. Nå han har foreslått en ny date og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte han jo kjempegodt helt til jeg fikk den meldingen.

Anonymkode: c06ef...284

Hadde tolket det som at han er en som ikke har hatt hell med sin type og vil prøve noe annet. Kanskje det treffer bedre med det som ikke er helt hans type.

Men av egen erfaring så blir det aldri noe skikkelig av å prøve ut det som ikke har vært helt min type.

Anonymkode: 48642...2b8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg var på date igår og jeg fikk en god følelse, så sendte en kort melding idag med takk for igår og at det var veldig hyggelig å møtes. Han svarte med en del komplimenter, men så skriver han i samme melding at jeg ikke var helt hans type men at han ville gi det et forsøk? Hvordan skal jeg tolke dette? Vet ikke om han bare prøvde å spille kostbar, men jeg fikk ikke lyst til å møtes igjen i hele tatt. Nå han har foreslått en ny date og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg likte han jo kjempegodt helt til jeg fikk den meldingen.

Anonymkode: c06ef...284

Han er ærlig, ser det ut som. Folk som ikke er ærlige, er selvsagt ikke noe bedre..... det tar bare lengre tid å finne ut av det. 

Sånn sett er jo det bra for deg! Jeg leser at han gjerne vil ha deg tilgjengelig (alltid greit å ha noen i bakhånd), og nå har han gitt beskjed om at han er i tvil, sånn at du ikke kan klage senere på at han villeder deg. 

Anonymkode: 0f1a2...713

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Instant turn off. Hadde definitivt bare gått videre, han er ikke noe å satse på. 

Anonymkode: d1dd8...eba

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville droppet det. Det ville ligget i bakhodet om vi skulle kommet dit at vi prøvde på et forhold. Så nei takk! Jeg synes det er barnslig å ha en «type» også, forsåvidt.

Anonymkode: 57b00...f5b

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kanskje han prøver å få deg til å skulle bevise at du allikevel er hans type? Inntar du den rollen vil du jobbe hardt for å oppnå hans gunst, og han har en lydig og oppofrende dame på gress.

Anonymkode: e4acb...3cf

Det var min tanke også. Ville styrt unna!

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt nysgjerrig på hva han mente🤭 Hva er typen din? 

Hvordan han responderer vil fortelle deg mye om han🤷🏻‍♀️

Anonymkode: aeff3...7cb

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...