Gå til innhold

Blir det dyrere å leve nå? Med tanke på krigen i Midtøsten

Stoltskeiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nok en eller 5 nye avgifter på mannen i gaten. Mens pengene kastes rundt til korrupt bistand. Heia Norge

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se bort fra det… kan visst påvirke prisen på olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker slaktes i et grusomt folkemord, men måtte Gud forby at folk i verdens beste land skulle merke det på økonomien sin. Jeg gremmes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det blir skikkelig ille så vil nok energiprisene fyke i været og vi vil få en ny runde med inflasjon og fortsatte høye renter ja.

Vil gå veldig bra med AS Norge, men det er en annen sak med Ola Nordmann.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ashley jackson skrev (På 12.10.2024 den 6.49):

Mennesker slaktes i et grusomt folkemord, men måtte Gud forby at folk i verdens beste land skulle merke det på økonomien sin. Jeg gremmes.

Ja for folkemordet begrenses når vi betaler ågerpris på strøm og renter som går rett i lommen på såkalte direktører i Statnett og DnB?🙃 hadde pengene gått der de skulle hadde jeg og de fleste unnet dem det, dette derimot...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det, men det er fordi jeg ikke tror krigen blir så mye større. Jeg tror ikke noen arabiske land kommer til å hjelpe palestinerne eller Hizbollah. Iran sender noen sympati-raketter som blir skutt ned, men det er nok for å få applaus fra egen befolkning. Det er ikke reelle forsøk på å kaste Israel ut av Gaza.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...